Gå til innhold

Gears of War Kafèen

Lakus

Anbefalte innlegg

• 6 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...

har testet betaen:) veldig fornøyd så langt med gameplay, lyd og grafikk. Eneste er at jeg føler det er noe feil med Gnasheren, virker som det er mye vanskeligere enn i feks 3eren som jeg har spilt litt av og til i nyere tid. Animasjoner når du chainsawer noen er også litt buggete

Lenke til kommentar

Hvor ille er den effekten som får venner til å bli blå over avstand og fiender røde? Det ble mer og mer merkbart etter Gears 2 og nå i videoene jeg ser av denne "remasteren" lyser jo faenmeg folk rødt eller blått som om de var lommelykter. Det vil jo isåfall ødelegge veldig mye av moroa med å flanke, gjemme seg og overasske fienden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

ja det ser rart ut, men jeg får seriøst ikke til å spille denne versjonen av spillet.

jeg er rett og slett elendig, aner ikke hvorfor.

er det fortsatt hosting på spillet?

og jeg blir smårar av at det er 60fps

Lenke til kommentar

Den er nok litt drøy ja, håper det er noe de jasser greit ned. Ellers føler jeg det er det samme for min del NIrD. Sliter kraftig i noen kamper.

En ting som også er kjipt er å ikke kunne spille i party med venner, vil ikke fungere før hele spillet kommer. så blir ingen kamper med kompiser på samme lag.

Lenke til kommentar

ja det ser rart ut, men jeg får seriøst ikke til å spille denne versjonen av spillet.

jeg er rett og slett elendig, aner ikke hvorfor.

er det fortsatt hosting på spillet?

og jeg blir smårar av at det er 60fps

Nei, det er dedikerte servere, men p2p om noe skjer, noe det har gjort i dag, Live sliter.

Edit: Ser ut som om alt skal være bra igjen nå da, men.

Endret av Admiral Necrolamedor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...