iStephano Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Seff, alle må være på, er med på den! Om jeg får tid ikveld, så sender jeg dere en meld. Må ta en tur til familen siden det er farsdag osv idag. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 (endret) Om noen har lyst på en Savage Grenadier Elite så kan du fortsatt kjøpe de fra Gamezone^^ gratis frakt. Jeg kjøpte et par selv for å ha en liten giveaway på det offisielle forumet. ;p Endret 14. november 2012 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Fortsatt noen norske som spiller Gears, eller? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Joda, har ikke vært så mye av det i det siste, men spiller fortsatt Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Kult, kult! Virker som om hele serien har blitt glemt, nå som Halo og Cod er ute. Det er for det meste bare franskmenn igjen, som man konstant sponger på. Kjedelig at Gears faller i skyggen av de mer populære skytespillene. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 (endret) Nja ikke i min gate. Jeg lader opp for fullt til GOWJ. Fikk til et bra clip igår, sjekk den ut: https://www.youtube.com/watch?v=8lK5ButecpM&feature=g-crec-u For meg er Gears forsatt nr.1 Jeg elsker spillet. Har så mange gode minner fra denne serien til og la den bli glemt. Endret 5. desember 2012 av Bare Ban Lenke til kommentar
Bina Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Gears of War er ett av de beste spillene 1 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Så etter at Judgment kom, så har folk begynt å spille Gears 1 igjen (fordi det følger med Judgment). Noen her inne som spiller Gears 1 igjen? Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Gir bort en kode til Gears 1 som fulgte med Judgment. Om noen ønsker den, send med en PM. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Lagde en liten montage fra Gears3 her om dagen. Vet at folk er veldig fokusert på Judgment akkuratt nå. Men det skader ikke og lage noen montages fra Gears3 forsatt, det er mitt favoritt spill ennå. Her har jeg noen av mine beste blindfires som jeg klippet sammen Enjoy! 1 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Nice jeg blir alltid å spille Gears 3 mer enn Judgment Spiller det nå faktisk hehe Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 (endret) Lenge siden noe har skjedd her. Må bare si at Gears Judgment har blitt litt bedre, mange nye maps osv... I multiplayer så kan du nå faktisk spawne med f.eks Gnasher og Lancer, det betyr faktisk mye for meg. Største minuset er fortsatt: lite characters og ingen Locusts. Det sies at det ikke blir å komme noen nye characters pga problemer med character skins. Edit: Breakthrough er faktisk veldig morsomt (ny game mode). Endret 23. juni 2013 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 (endret) Jeg må si at jeg faktisk har blitt litt mer positiv til neste Gears of War siden Rod Fergusson er tilbake. Endret 1. februar 2014 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Jeg må si at jeg faktisk har blitt litt mer positiv til neste Gears of War siden Rod Fergusson er tilbake. Enig:) håper på mer info på E3! 1 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Jeg også tror at Black Tusk kommer til å gjøre det bra. Det er synd at de ikke lenger arbeider med den nye IP-en, men når det er sagt så er jeg glad for at Gears gikk til BTS. Studioet er proppfullt av erfarne utviklere, og de kommer sannsynligvis til å ansette enda flere nå som de har begynt å lage det neste Gears-spillet. 1 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Jeg testet Elgato som jeg kjøpte for noen uker siden, veldig fornøyd. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Sweet! Hvilken redigeringsprogram bruket du? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Jeg brukte Sony Movie Studio 13 Platinum, prøver bare ut trial. Hva bruker du? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 jeg vil spille gears! håper ikke de drøyer det for lenge til det kommer på xbone Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Første "Rodcast". http://www.twitch.tv/blacktuskstudios/b/529148626 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå