Gå til innhold

Gears of War Kafèen


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
Hvor kjapp er linja di? Eventuelt hvor bor du B) Kunne tenkt meg å få igang et xbox lan i kr.sand med noen "kjentfolk" :p og da er det alltid greit med rask linje!

Vi skal ha 6000/1000 (2000, husker ikke helt) og jeg bor på Hånes. Er med på xbox-LAN i Kristiansand jeg vettu ^^ Lightningwolf kan sikkert også være med på det, han bor rett bortenfor der jeg bor :)

Lenke til kommentar
Hvor kjapp er linja di? Eventuelt hvor bor du B) Kunne tenkt meg å få igang et xbox lan i kr.sand med noen "kjentfolk" :p og da er det alltid greit med rask linje!

Vi skal ha 6000/1000 (2000, husker ikke helt) og jeg bor på Hånes. Er med på xbox-LAN i Kristiansand jeg vettu ^^ Lightningwolf kan sikkert også være med på det, han bor rett bortenfor der jeg bor :)

 

Oh sweeet! Menne jeg tror vi skal ta resten av diskusjonen på PM for ikke å la tråden bli for mye off topic.

Tar kontakt senere i dag :)

Lenke til kommentar
En annen ting som irriterer meg, er i hektiske bloodroar-mayhem modes som Annex blir folk downa i ringen der det som oftest er drept mange andre fra før. Når jeg trykker X for å revive kompisen min, plukker jeg som oftest opp ett våpen som ligger rett ved siden av!

 

De to kommandoene burde vært på 2 forskjellige knapper <_<

Njaa... Det ville ha vært.. hva er det det heter? Ømm.. Er helt blank her nå :blink:

Lenke til kommentar
En annen ting som irriterer meg, er i hektiske bloodroar-mayhem modes som Annex blir folk downa i ringen der det som oftest er drept mange andre fra før. Når jeg trykker X for å revive kompisen min, plukker jeg som oftest opp ett våpen som ligger rett ved siden av!

 

De to kommandoene burde vært på 2 forskjellige knapper <_<

Det som er enda verre er at man skal bruke A for å plukke opp meatshield. Det er oftere man hopper rundt istedenfor å plukke opp et. Noen ganger stjeler man kills også når man prøver å hoppe bort fra en som er downet.

Lenke til kommentar

Jeg må bare si at jeg har ikke spilt GeOW MP på en god stund siden min fetter har lånt det , men jeg fikk det tilbake i dag og har nesten glemt hvor bra det er!! jeg er jo ikke akkuratt best , men faen så morro det er!

Også digg at det har blitt fikset dette greiene med tiden det tar og finne kamper på MP..

Det irriterte meg grenseløst før...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...