lonnj89 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Opplever aldri lagg jeg når jeg spiller Da er du; one of a kind! Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Opplever aldri lagg jeg når jeg spiller Hvor kjapp er linja di? Eventuelt hvor bor du B) Kunne tenkt meg å få igang et xbox lan i kr.sand med noen "kjentfolk" og da er det alltid greit med rask linje! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hvor kjapp er linja di? Eventuelt hvor bor du B) Kunne tenkt meg å få igang et xbox lan i kr.sand med noen "kjentfolk" og da er det alltid greit med rask linje! Vi skal ha 6000/1000 (2000, husker ikke helt) og jeg bor på Hånes. Er med på xbox-LAN i Kristiansand jeg vettu ^^ Lightningwolf kan sikkert også være med på det, han bor rett bortenfor der jeg bor Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hvor kjapp er linja di? Eventuelt hvor bor du B) Kunne tenkt meg å få igang et xbox lan i kr.sand med noen "kjentfolk" og da er det alltid greit med rask linje! Vi skal ha 6000/1000 (2000, husker ikke helt) og jeg bor på Hånes. Er med på xbox-LAN i Kristiansand jeg vettu ^^ Lightningwolf kan sikkert også være med på det, han bor rett bortenfor der jeg bor Oh sweeet! Menne jeg tror vi skal ta resten av diskusjonen på PM for ikke å la tråden bli for mye off topic. Tar kontakt senere i dag Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg sliter også masse med lag, spesielt når jeg spiller med folk fra USA. Har egentlig lagt fra meg spillet litt før det blir bedre. Har hørt rykter om at de skal legge til regions-filter. Men om noen vil spille fullt norsk lag, så er jeg med. Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 En annen ting som irriterer meg, er i hektiske bloodroar-mayhem modes som Annex blir folk downa i ringen der det som oftest er drept mange andre fra før. Når jeg trykker X for å revive kompisen min, plukker jeg som oftest opp ett våpen som ligger rett ved siden av! De to kommandoene burde vært på 2 forskjellige knapper <_< Lenke til kommentar
Hells Prodigy27 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Synes matchmaking kan være ufattelig tregt noen ganger.. Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Kan ikke si det er det største problemet lengre. Går det litt treigt, er det bare å trykke cancel og prøve igjen, det går som oftest raskere 2. gangen... Da er det værre å få lagg som følger deg i 10-20 minutter gjennom hele kampen Kan ikke få utrykt hvor mye ett regionsfilter betyr for meg! Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 En annen ting som irriterer meg, er i hektiske bloodroar-mayhem modes som Annex blir folk downa i ringen der det som oftest er drept mange andre fra før. Når jeg trykker X for å revive kompisen min, plukker jeg som oftest opp ett våpen som ligger rett ved siden av! De to kommandoene burde vært på 2 forskjellige knapper <_< Njaa... Det ville ha vært.. hva er det det heter? Ømm.. Er helt blank her nå Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Neinei, jeg vil gjerne høre det! Har du aldri opplevd å plukke opp ett våpen istede for kompisen din eller?? Det skjer ofte med meg, også som oftest fulgt av kraftig språkbruk.. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Snubla over denne nettopp... noen som vil ha en sånn? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 En annen ting som irriterer meg, er i hektiske bloodroar-mayhem modes som Annex blir folk downa i ringen der det som oftest er drept mange andre fra før. Når jeg trykker X for å revive kompisen min, plukker jeg som oftest opp ett våpen som ligger rett ved siden av! De to kommandoene burde vært på 2 forskjellige knapper <_< Det som er enda verre er at man skal bruke A for å plukke opp meatshield. Det er oftere man hopper rundt istedenfor å plukke opp et. Noen ganger stjeler man kills også når man prøver å hoppe bort fra en som er downet. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Dere skal jo klage på atl og dere da :rolleyes: Nei nei, sett dere ned og spill, og slutt å klag! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Men det sabla irriterende! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 De to kommandoene burde vært på 2 forskjellige knapper <_< X = Plukk opp våpen Y = Revive Sånn det burde vært, da Y uansett nesten ikke brukes. Lenke til kommentar
TearJacK Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) hva med LB/RB? Endret 9. februar 2009 av TearJacK Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 har aldri mera dette analop seier å stå ved sida av ein teammate og si sorry tror eg tar våpnet dit istedet. ^_^ . jaja Lenke til kommentar
RakkerUngen Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg må bare si at jeg har ikke spilt GeOW MP på en god stund siden min fetter har lånt det , men jeg fikk det tilbake i dag og har nesten glemt hvor bra det er!! jeg er jo ikke akkuratt best , men faen så morro det er! Også digg at det har blitt fikset dette greiene med tiden det tar og finne kamper på MP.. Det irriterte meg grenseløst før... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 hva med LB/RB? Sjekke hvor de på laget ditt er/reload. Viktige knapper, de bør ikke endres. Lenke til kommentar
TearJacK Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 tenkte på når man redder noen, eller plukker opp på submission. man trenger ikke og se hvor laget dit er da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå