MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Begge spillene er verdt å få med seg om du har Xbox 360. Birger Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Neida. Det er raskere gameplay, men singleplayer er nok hakket vassere i Gears 2. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Neida. Det er raskere gameplay, men singleplayer er nok hakket vassere i Gears 2. Kjenner at gameplayet er raskere ganske ofte, og jeg spilte ikke noe særlig Gissj 1 heller. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kommer helt an på personen som spiller.. Får man ordentlig rytme og spiller med gode folk blir Gears 2 også ganske hektisk! Nei, nå må jeg sove. Sov to timer fra igår til idag! Sees imorgen, forhåpentligvis til en ny Gamer.no! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 De fleste har vel meg på friendslista vil noen vil spille men jeg kan vel legge ut GT'en min læll: Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Så min tråd er omme ja, var ikke en bombe. Det var jeg som startet showet uansett Men for holde meg unna denne gangen Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Så min tråd er omme ja, var ikke en bombe. Det var jeg som startet showet uansett Men for holde meg unna denne gangen Lakus kan sikker legge til en liten hilsen. Birger Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Lakus kan sikker legge til en liten hilsen. Birger Selvfølgelig Lenke til kommentar
Colon P™ Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Akkurat kommet til horde 29 spiller bare med en kompis innimellom, så går ikke så fort i svingene. regner med at nr.50 er vansklig? ^^ Lenke til kommentar
xXZorroZorXx Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gears 1 (multiplayer) er i mine øyne beste spillet som finnes på Xbox så langt, og tviler sterkt på at noe kommer til å overgå det Singleplayer derimot er Gears 2 bedre igjen. 2 gode spill, selv om Gears 2 er alt for treigt, seigt osv imo + en god del andre problemer jeg ikke har tenkt å ta opp enda. Horde Wave nr.50 er vanskelig ja, Adapted.. Tar helt av på Casual/Normal det, så tørr ikke engang tenke på å ta den på insane Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Akkurat som jeg skulle sagt det selv Zorro Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg er også enig og skjønner ikke hvorfor Epic gjorde 2'eren til "dems" spill når det er spillerene de lager det til. Jaja. Toeren er jo også underholdende, men om det ikke hadde hatt en matchmaking som gjør at jeg slipper å søke manuelt ville det nok ikke blitt spilt halvparten så mye som nr1. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Matchmaking er vel noe av det verste som har hendt Gears 2 spør du meg. Spesielt på flashback/combustiple maps, hvor over halvparten stikker med en gang det blir noe annet enn annex Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Som om ikke folk stakk i Gears 1 også? Lenke til kommentar
xXZorroZorXx Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Leavers skulle mista en måned av sitt Live abonnement som straff for hver gang de leaver. Så irriterende er det Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Fantastik fin tråd Lakus! Nå som Gamer.no har skiftet beite, håper jeg du blir moderator her, det fortjener du! Lenke til kommentar
CREDiiBLE Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Leavers skulle mista en måned av sitt Live abonnement som straff for hver gang de leaver. Så irriterende er det Der er vi helt på linje. MS burde hvertfall prøve å finne på en bedre løsning enn den som er idag. Det verste man kan erfare hvis man leaver hver gang man taper en match er at 1/10 gidder å legge igjen en klage på dårlig behavior, og hva har det å si? Ingenting. At man mister Live en måned er kanskje i drøyeste laget, men noe midt i mellom burde vært akseptabelt - for eksempel at man ikke får spille det spillet online på 12 timer. Vi må huske på at internettproblemer kan oppstå, og det er ikke alle som leaver som gjør det for å være grusomme. Men majoriteten gjør det. Og det er et av de største irritasjonsmomentene ved Live, og det er synd - for det ligger utenfor utviklerenes rekkvidde, og i dagens samfunn er forbrukerene så beskyttet og backet opp av fjorten interesseorganisasjoner, så det er umulig for bedrifter å gi represalier ved mindre overtramp som dette faktisk er. For at de skal kunne straffe hardere må vi helt tilbake til Terms of Use-kontrakten i Live, skrive et regelverk uten smutthull og få alle Live-deltagere med på dette. Det tror jeg er for mye jobb til at det er interessant for noen som helst utgiver. Forhåpentligvis blir neste generasjons konsoller bedre på dette. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Fantastik fin tråd Lakus! anolop og jo! Mange som kommer hit nå. Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 In the flesh, baby Lenke til kommentar
xXZorroZorXx Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Credible: Hehe, selvsagt var det jo ganske overdrevet at de skulle miste 1 MND med Gold for å leave, men det burde hvertfall være en straff som gjør at de kanskje ikke skulle leave hver gang de dauer uten at de får merke det på noen som helst måte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå