iStephano Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Ja det er helt håpløst. Alt ble borte, medaljer, stats osv. Alt med multiplayer ble slettet.. Men men.. Ingen ting jeg får gjort med det nå.. Lenke til kommentar
arv Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Eg blir med på online-stemning når eg har runda det ferdig. Mitt nick er: rallsroyce Ralla? Er det deg? @Snurreleif: Er med på litt gears i 06:00 tida. Ødelagt døgnrytme ftw. Det er meg ja, men no har eg ikkje spelt gears på lenge. Eg kjem tilbake om litt. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 (endret) Morsomt å spille igår herregud for et kick det var å drepe han ene fyren 1 sekund før tiden gikk ut, en awesome kamp! Herregud for et adrenalinkick! Edit: ment til Bare Ban btw Endret 14. oktober 2012 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Var morsomt ja! Det tror jeg på, hjertet mitt spratt nesten ut av all adrenalinet Fikk en fet TBow klipp før på kvelden, sjekk denne: Satt og bare så på skjermen i fem minutter etterpå av sjokk hehe Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Var morsomt ja! Det tror jeg på, hjertet mitt spratt nesten ut av all adrenalinet Fikk en fet TBow klipp før på kvelden, sjekk denne: Satt og bare så på skjermen i fem minutter etterpå av sjokk hehe Hehe nice^^ hva "recorder" du med? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Bruker denne: http://www.hauppauge.com/site/products/data_hdpvr2-gaming.html HDMI, 1080p perfekt liten sak. Beste jeg har vært borti! Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 (endret) Jeg blir å kjøpe den snart Synd at det er dødt her inne! Det er jo morsomt å spille med norske folk ;p Endret 5. november 2012 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Sorry for at jeg ble plutselig borte igår, internetten min fallt ut og kom ikke tilbake før nå. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Sorry for at jeg ble plutselig borte igår, internetten min fallt ut og kom ikke tilbake før nå. Hehe np du gikk glipp av noe awesome på kvelden/natten. Det var enda en sånn spennende 2 mot 1 kamp. ;P Jeg som var alene btw. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Ahhh kjipt jeg ikke var der hehe Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Det er så irriterende at jeg ikke får spilt Gears of War Judgement rundt release skal inn i militæret i Mars. -.- Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Åh, den er lei. Du får ta det igjen på perm veit du Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Hehe ja, men skal forhåndsbestille det da, jeg MÅ ha pre-order bonus Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Samme her Fikset en kort liten "Blindfire montage" fra kvelden vi spilte aBaDmAn91. Fikk til noen fete klipps http://www.youtube.com/watch?v=6N1B9hpiA4w Endret 11. november 2012 av Bare Ban 1 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Hehe^^ awesome Må virkelig skaffe meg en Hauppauge HD PVR 2^^ Lenke til kommentar
KAH_82 Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Tjohei, jeg har spilt Gears online siden det første spillet i serien og nå kunne jeg tenke meg å starte/ joine et semiseriøst lag som kommuniserer og legger opp enkle strategier. Har planer om å spille Judgment mye og inntil da er det GoW3 som gjelder. Send gjerne en melding på xbox live hvis du er interessert, mitt gamertag er Killahead. Er selv godt voksen (bikker snart 30), men alder spiller ingen rolle, det viktigste for meg er at jeg slipper unger som forbanner verden hver gang de dør, samt rasisme og den slags. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Bare legg meg til om du vil, spiller Gears 3 ganske ofte Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. november 2012 Forfatter Del Skrevet 11. november 2012 Kanskje jeg skal spille litt Gears igjen til kvelden. Er veldig lenge siden sist. Ser du fortsatt holder koken, Ban. Er du på i kveld? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Kanskje jeg skal spille litt Gears igjen til kvelden. Er veldig lenge siden sist. Ser du fortsatt holder koken, Ban. Er du på i kveld? Dere kan ikke starte uten meg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå