iStephano Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 (endret) Jeg har ikke tid til Klan osv. Er i en allerede i grunn. Men du kan jo sjekke disse gutta. Dem er badass! http://www.youtube.com/user/KaoticHq Endret 6. mai 2012 av Bare Ban Lenke til kommentar
Jack Jazzrabbit Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Er det noen som ikke har fått spillt gjennom campaign 4 player co-op? Som er gira på å få gjort det unna så er jeg med Ser jeg er seint ute nå, men jeg kunne tenkt meg hjelp med denne ja... mangler 4-player på aller første "flashback-drømmesekvens"-kapitlet og forøvrig flere kapitler lenger ut i spillet. Jeg har blitt hekta på å få 100% på GoW2 og GoW1 (mangler alle multiplayer og "ranked matches" cheevos på GoW1), så hvis noen har lyst å hjelpe til med multiplayer-cheevos blir jeg veldig glad. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Her har dere de nye teaser-bildene Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 (endret) People Who Can Fly var forresten folkene som lagde PC-utgaven av Gears of War 1. Og Bulletstorm, som nevnte hundre ganger tidligere. Blir nesten garantert en prequel. Endret 2. juni 2012 av Maury Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Mer informasjon: Det heter Gears of War: Judgement Utviklet av People Can Fly Kilo Squad: Baird og Cole + to andre COGs Baird har blitt tiltalt for krigsforbrytelser En av de nye karakterene kjempet på den motsatte siden under Pendulum Wars Prequel, tar sted like etter Emergence Day Klassebasert multiplayer. Usikkert om det kun gjelder for Overrun (horde/beast), eller for alt. http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=476467 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2012 Om det viser seg at multiplayeren generelt er klassebasert er jeg faktisk i stor tvil på om jeg kommer til å kjøpe spillet i det hele tatt. For meg er det multiplayer som er Gears of War. Jeg likte også multiplayeren til det første spillet best, hvor alle startet med det samme og kun de valgene man gjorde i løpet av kampen skilte den ene spilleren fra den andre. Alle stilte likt. Etterhvert som serien fikk flere spill har dette blitt svekket. Man kan velge mellom en hel haug våpen å starte med og ingen stiller lenger likt. Det er ikke negativt i seg selv at spillere får større valgfrihet, men jeg liker stilen fra det første spillet best og det synes i antall timer jeg brukte på dem. Det første spilte jeg i to år. Det andre spilte jeg i noen måneder og det siste i noen uker. Så derfor, om multiplayeren faktisk skal gjøre det motsatte av hva det første gjorde, ja da tror jeg at jeg kan stå over. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Jeg har aldri vært noen fan av kompetitiv flerspiller, så for min del har det lite å si om den blir klassebasert i Judgement. Jeg håper bare at en ikke vil være avhengig av forskjellige klasser for å komme seg gjennom samarbeidsmodusene. Det bør være valgfritt. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Det er ingenting som sier at det er eneste mulitplayeren. Gears vil holde på sin klassiske MP på et vis. Klassebasert er bare på den ene moden som er en hybrid av Horde og Beast. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Har ikke spillt GeOW3 enda, men det blir kjøpt for enspiller delen og konklusjonen der. GeOW2 suge sur svett pikk online, så det spadde jeg ned ganske kjappt etter å ha fullført det. Orket aldri å plukke det opp igjen for å se om det fungerte online. GeOW1 online, var legendarisk dog. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 (endret) Trenger folk til Gears/2/3 achievements, spesielt co-op campaign. PS: Gears 1 på insane er 12 ganger vanskeligere en Gears 3 insane &--#62;&--#60; fml btw, å ikke finne noen som helst matches what so ever i Gears 1 er veldig ikke gøy.:< Endret 2. juni 2012 av Puro Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 http://www.youtube.com/watch?v=cPIfeLTcuhw&list=UUJx5KP-pCUmL9eZUv-mIcNw&index=2&feature=plcp Lenke til kommentar
KM3 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=QioPGfGa2g0 Endret 5. juni 2012 av KM3 Lenke til kommentar
Huggiii Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Noen norske som spiller Gears 3 for tiden eller? Add meg! Lenke til kommentar
xKimStian Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Noen norske som spiller Gears 3 for tiden eller? Add meg! Jess, jeg spiller enda Legger deg til jeg Lenke til kommentar
modulo Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Legg til meg, viss noken spela endå :-) GT: Grandiosa Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Noen som har lyst å spille litt Gears 3 i kveld? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Noen som har lyst å spille litt Gears 3 i kveld? Har spillet, men ikke Live Gold Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Synd :/ holder på å kjede meg i hjel! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Jeg ble rank resatt her om dagen.. Skikkelig surt. Var rød 84, nå er jeg tilbake på start... Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Jeg ble rank resatt her om dagen.. Skikkelig surt. Var rød 84, nå er jeg tilbake på start... Kjedelig da ;/ husker da det skjedde med meg på Gears 2... synd at det fortsatt skjer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå