Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Gears of War Kafèen

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
u dumb? oh, norwegian... that answers my question

Det var kommentaren jeg fikk etter at jeg drepte en fyr mange ganger :p

Han hadde som regel 0 kills i hver match.

Det er så morsomt med randoms som sender sånne sinte meldinger til meg ;p

PS: Han var svensk. :p

EDIT: Skriveleif!

Endret av aBaDmAn91
Lenke til kommentar

Hehe fikk det en gang når jeg spilte Halo Reach. Han sendte sikkert 15 voice meld der han hylte og banna som en gammel kjærring. Fordi han tror han eier Rocket Launcher`en på map`et. Tragisk menneske :p

Jeg liker å få sånne sinte meldinger ;p får meg til å flire hver gang. At folk kan synke ned på det nivået ;p huff sier jeg bare.

Lenke til kommentar

Finnes måter å komme inn i egen lobby på public. Men legit, så er det en svært trøblete cheevo.

Havnet tilfeldigvis på en server med kun bots, men de rusher så bot-lederen ble tatt av mine bots ganske kjapt.

Utrolig kjipt at de har laget en achievement som kun kan skaffes ved å booste på public server.

Lenke til kommentar

Selve achievementen er ikke feil, men det er antallet oppnåelig kills for achievementen som er feil, og at det må gjøres på de nye mapsene (Playlisten er endret nå slik at det bruker gamle maps også, så ekstra sjelden å få en av de nye banene når det er public).

Glad jeg hadde et team, men sånn for folk som ikke har mic/ikke har samarbeidspartnere er den svært vanskelig. Og du må nesten være avhengig av å komme i en egen lobby, og holde samtidig fiendtlig leader i live nok til å respawne nok folk for at du kan få 10 kills.

Lenke til kommentar

Spilte aldri GoW, men har spilt masse GoW2.

Kommer nok til å skaffe GoW snart også.

Kommer jeg til å bli skuffet?

nææ, tror ikke det men det er mye lettere å spille nr 3 enn nr 2, det har også kommet høyere sensivitet så du kan bevege deg raskere fra vegger osv. mitt råd er at den anbefales :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...