Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Gears of War Kafèen

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg jobber meg "hardt" med Gears for tiden. Booster diverse medaljer, spiller kanskje 2-3 timer hver hverdag, og lar boksen stå på mens andre jeg spiller med tar over (amerikanere). Som oftest 2 timers skift med en session som tar som regel 10 timer. Nice boost, nesten ferdig med Skunker-Onyxen.

Gjør dette med noen folk jeg har blitt kjent med gjennom TrueAchievements, pluss noen randoms derifra. Det som er bra med sida er at man legger tilbake feedback, og dette sees i profilen til den personen. Så folk er som oftest mer troverdig enn vanlige randoms, siden de vet de får negativ tilbakemelding som vil følge dem litt.

Uansett genial side, og genial metode for å gjøre KOTH, CPL, Warzone og Execution. Game-modes jeg bare hater. Team Deathmatch, Horde, Beast og campaign (enkelte medaljer ikke legit).

Digg med Raven Down på Gears 3 når pausen min fra spillet er over etter ME3.

Lenke til kommentar

Ja, for Seriously 3.0. Må få 30 Onyx-medaljer. Jeg er achievement-hore, men ikke på selve det å ha mest mulig achievements men å fullføre spillene mest mulig til jeg slutter å gidde. Gears of War 3 liker jeg godt, så lenge jeg spiller med noen. Grunnen til at jeg også booster er fordi jeg hater de game modene som Wingman, CPL o.s.v. Bare Team Deathmatch jeg kommer til å gjøre av Versus-modene legit.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noen som vet om det fortsatt funker å kjøpe Season Pass? Grunnen til at jeg er litt skeptisk, er at det på beskrivelsen på Xbox Marketplace står "The Season Pass serves as your pre-order (at a 33% discount!) of four downloadable content packages...", mao en forhåndsbestilling. Siden flere av DLC'ene allerede er kommet ut får man kanskje ikke tilgang til dem uten å måtte kjøpe dem hver for seg, og da har jeg jo på en måte kastet bort 2400 MSPoints...

For øvrig har jeg sendt venneinvitasjon til Brakara og xIceTx, i tilfelle dere lurer på hvor jeg har fått tak i GT deres :)

Edit: skrivefeil

Endret av Jack Jazzrabbit
Lenke til kommentar

Du tenker feil.

Når du kjøper Season Pass, uansett når. får du det du betaler for.

F.eks her om dagen kjøpte jeg med Xbox360 Gears Of War editon 320GB konsollen.

Da måtte jeg ta backup oveføre alt på nytt.

Season Pass la da merke til når jeg startet Gears3 at jeg manglet mange DLC. Den da spurte meg om jeg ville laste ned alle. En etter en. Det kostet meg ikke en kr siden jeg allerede har kjøpt Season Pass.

Lenke til kommentar

Spiller så å si i hele morgen, så om det er noen som vil joine så er det bare å legge meg til :)

Om natten så er det bare maskina som står å går siden jeg booster noen av medaljene siden jeg ikke orker 3000 matcher på alle modusene :p

Jack Jazzrabbit: Såg ikke inviten din før ca en time etter du logga av :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ble endelig level 100 for første gang.

Endelig fått oppgradert turrets nok til å få opp command-center også.

18/30 Onyx-medaljer så langt. For det meste sølv og gull på resten. Har bronse på alt uten om curb-stomp også nå.

Gleder meg til Forces of Nature. Raven Down er så kaotisk og herlig bane, ser fram til å prøve å horde på den banen, går sikkert i dass. Eller så går det jævlig bra og veldig tett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...