Brakara Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Hvis det er på et Fenix Risking kart (waves 1-50 i en sesjon), så er jeg med. Eller dvs kan ikke idag eller imorgen, men er med torsdag hvis det blir noe da. Lenke til kommentar
Jack Jazzrabbit Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Hvis det er på et Fenix Risking kart (waves 1-50 i en sesjon), så er jeg med. Eller dvs kan ikke idag eller imorgen, men er med torsdag hvis det blir noe da. Har ikke skaffet Fenix Rising enda, så d blir på standardbrettene. Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Ok, men hvis du har planer om å skaffe FR, så bør du kanskje vente siden det følger med denne achievementen: Complete all 50 waves of Horde on any of the Fenix Rising maps. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Har det kommet noe info om hva greia i neste DLC er? Hørte et sted at den nye map-packen skulle vært Beast-mode sentrert. Nice med Trashball drone nå i helga. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 (endret) Jeg fullførte nettopp Horde på Insane det føles godt! Alle var Onyx Guard + at det var en Fenix Rising map. Edit: Thrashball Drone skal være spillbar i 10 dager. Den var vel først spillbar på fredag. Endret 29. januar 2012 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Uten hjelpende mutators, håper jeg! Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Hehe, det er noe vi ikke snakker om Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Hehe Prøve å slå Horde på Insane med min bror og en kompis. Eneste vi har på er Vampire. Vi har aldri kommet lengre enn til wave 16, tror jeg. Kommer an på hvilket kart vi tar. Du får gjerne være med og hjelpe oss, badman Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 (endret) Nja, hadde ikke så lyst å spille horde nå trenger Zeta squad achievement, men tror den får vente. Edit: Fikk den achievementen trengte bare å bli med til wave 12 så lot jeg en annen joine Endret 29. januar 2012 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Noen som får spilt de nye kartene i Quick Match? Jeg spilte i snitt 2-3 timer pr dag i forrige uke, men fikk bare opp Anvil 4 ganger, ellers ingen av de nye kartene. Utrolig irriterende... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Hmm...jeg endte opp med å spille Academy, Dephts og Anvil i vanlig team deathmatch-playlist på fredag ihvertflal. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Hvordan er de nye banene, og nedlastningsmaterialet generelt? Har vært opptatt med skyrim en stund nå, men har planer om å spille litt igjen. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Var ikke så spesielt fan av Fenix Rising utenom en remake av Escalation der. Men de er brukbare maps for all del, bare ikke min kopp av te. Likte SP-DLC`et som ga oss nye karakterer, og Horde Command-DLC`et bedre. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Snub Pistol Replica Dyr, men awesome! Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Er klar for horde i kveld. Noen,andre? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Endlig fått nett tilbake!! Vært uten nett en uke nå Så store muligheter for at jeg stikker innom. For lenge siden sist nå. Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Ny title update om ca. en time: A new Title Update for Gears of War 3 is on the way and includes a fix that addresses problems some players were having joining matches on dedicated servers. http://gearsofwar.xbox.com/en-US/news/article/2012-02-tu3-announcement Forhåpentligvis fikser dette også kart-rotasjonen. Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 (endret) Ser lovende ut, har allerede fått Anvil, Depths og Academy på de 5-6 første matchene jeg har spillt ikveld. Møtte forresten på aBaDmAn91 (og lagkameratene hans) tidligere. Ikke gøy da det bare var meg og bots samt en og annen random som joinet/droppet kontinuerlig. Forstår egentlig ikke hvordan det kan være gøy for dere heller... blir jo ingen motstand. Endret 6. februar 2012 av Brakara Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Ser lovende ut, har allerede fått Anvil, Depths og Academy på de 5-6 første matchene jeg har spillt ikveld. Møtte forresten på aBaDmAn91 (og lagkameratene hans) tidligere. Ikke gøy da det bare var meg og bots samt en og annen random som joinet/droppet kontinuerlig. Forstår egentlig ikke hvordan det kan være gøy for dere heller... blir jo ingen motstand. Jeg så at det var noe kjent med nicket ditt, men husket ikke hvor jeg hadde sett det før. Det var andre gang jeg har spilt med de, men vi hoppet til ranked match senere på kvelden etter at vi hadde varmet opp litt. Jeg legger deg til som venn om det er greit. Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Ah, oppvarming, det gir litt mer mening. Å, ja, det er bare å legge meg til. Spiller vanligvis 3-4 ganger i uka, men har fortsatt mye å lære siden jeg ikke spilte multiplayer i Gears 1 og 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå