Gå til innhold

Gears of War Kafèen


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiller du på insaine da?

 

Kom meg igjennom Hardcore nå, har starta med insaine selv. Må si jeg liker bedre og spille på insaine, mer utfordring. Å jeg spiller litt mer taktisk enn før. Minner mer om slik jeg spilte Gears1 .

Spiller på arcade insane ja :)

 

Edit: Fullførte spillet på insane idag, men har ikke fullført alle kapitlene på 4 player co-op.

Endret av aBaDmAn91
Lenke til kommentar

Edit: Fullførte spillet på insane idag, men har ikke fullført alle kapitlene på 4 player co-op.

 

Har klart å få 4-player co-op på alle kapitlene ved å spille mot randoms, men det tok litt tid. Eller dvs. mangler prologue-kapitlet, men det er jo umulig å være 4 der uten at man spiller med venner. Jeg spilte forsåvidt også siste kapitlet på casual siden det er ufattelig vanskelig på insane med 3 andre randoms.

Lenke til kommentar

Har klart å få 4-player co-op på alle kapitlene ved å spille mot randoms, men det tok litt tid. Eller dvs. mangler prologue-kapitlet, men det er jo umulig å være 4 der uten at man spiller med venner. Jeg spilte forsåvidt også siste kapitlet på casual siden det er ufattelig vanskelig på insane med 3 andre randoms.

Jeg mangler Prologue, Homecoming og Unbreakable har fullført dem, men ikke i 4 player co-op

Lenke til kommentar

Sett noen bruke den, men er det ikke bare Microsoft ansatte som har fått den?

Nei, det var noe reklame ting i USA tidligere i år... så kunne folk få den, men i januar så kan du kjøpe den på marketplace... Jeg har hatt den siden 1 november faktisk. :)

 

Edit: Jeg fikk det fra en på det offisielle forumet. :)

Endret av aBaDmAn91
Lenke til kommentar

Nå er RAAMs shadow ute, men hvorfor får jeg ikke laste ned den? Jeg har Season Pass og det står fortsatt 1200MS points, er det noen andre her som sliter med det samme problemet?

Microsoft har gjort noe feil, vi må vente til de fikser dette. :/

 

Edit: Jeg er litt forbanna nå -.-

 

Edit2: Det var noe feil med Horde Command Pack, håper ikke at det tar så lang tid før det blir fikset.

Endret av aBaDmAn91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...