aBadMan Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 (endret) Her er achievements til RAAM's Shadow DLC: - Welcome to Zeta – Complete “RAAM’s Shadow” in Standard Campaign on any difficulty. (25 points) - Some Friendly Competition – Completed “RAAM’s Shadow” in Arcade on any difficulty. (25 points) - Help from my Friends – Completed “RAAM’s Shadow” in 4 player co-op in Arcade or Standard Mode. (25 points) - Finger of Doom – As RAAM, kill 50 gears using your Kryll. (15 points) - I’m Rubber, You’re Glue – As Mauler, kill 10 Gears by reflecting their bullets using your shield. (15 points) - Death from Above – Using the Hammer of Dawn Command Center, kill 50 Locust. (15 points) - Unarmed and Dangerous – Using the Loader, kill 10 Locust. (15 points) - Ghosts from the Past – Play 10 matches of Versus as a member of Zeta (Barrick, Tai, Minh, or Valera) (Standard or Casual). (15 points) - Foreshadowing – As RAAM, execute Minh 10 times in Versus MP (Standard or Casual). (25 points) - Zeta Team, Go! – Complete waves 1 – 10 of Horde with 5 players as Zeta (Barrick, Tai, Minh, Valera, and Jace). (75 points) Kilde: http://epicgames.com/community/2011/11/ten-new-achievements-to-earn-in-raams-shadow-dlc/ Endret 16. november 2011 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Gleder meg enormt til den DLC der! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Om dere ser på Achivements listen nå. Ligger alle achivements for RAAM shadow der. Nærmer seg! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Fremdeles noen uker igjen da. Men, vi får noen få klassiske Gears-maps nå denne uka. Husker ikke hvilken dag, men det er også freebee. Endret 22. november 2011 av Mahavishnu Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Nå går det rykter om ny Gears of War trilogi Fremdeles noen uker igjen da. Men, vi får noen få klassiske Gears-maps nå denne uka. Husker ikke hvilken dag, men det er også freebee. Idag faktisk Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 hehe måtte jo komme. Men for min del. Jo mer, jo bedre! Lenke til kommentar
samco Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Bring on more gears men ikke på denne gen xbox Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Helt enig, mer Gears. Men helst på en ny konsoll. Lurer på hvordan story vi vil se da egentlig. Snakk om prequels til hovedserien, og der har tegneserien fortalt en del. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Er vel sikkert noe som dette: Marcus og Anja har skapt et liv sammen. De har unger, hus og alt er som det skal. 20år senere forsvinner sønnen til Marcus. Etter at Marcus får en beskjed om at sønnen er i liv. Starter han letingen. Men han finner noe mye mer enn sønnen sin. Loctus`ene siste by. They are back! Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Det sies at det skal være prequel trilogi. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Kunne godt tenkt med People Can Fly som kan lage en eller 2 prequels, likte bedre Bulletstorm en Gears 3, ikke multiplayer men singelplayeren selvsagt. Disse 2 kan egentlig ikke sammenlignes. Men det er jo min personlige mening angående de 2 spillene. Så ja People Can Fly får grønt lys av meg til å lage prequels til Gears serien. Endret 1. desember 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Jeg har enda ikke fullført 4 player co-op på insane! Om DU er med... let me know (Jeg har vært litt opptatt med Skyrim de siste ukene btw) ;p Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 I'm down. Legg meg til: Alien Cheese Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Fy faen, Raam`s Shadow ser epic ut. Første videopreview ble vist på X-Play i natt. http://t.co/Kj8SCQkN Allerede på pirat; Gears Of War 3 RAAM's Shadow DLC JTAG XBOX360-XPG Endret 7. desember 2011 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Dæven det må jeg si det så epic ut. Passer godt på tidspunktet denne pakken kommer for da fyller jeg året . En god gave som skal nytes lenge framover. Ser frem til et gjensym med RAAM! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 RAAM blir awsome, top-dog, top-dog Yippee-ki-yay, motherfucker! Ser ut som vi spiller litt som Zeta-squad og, men Raam som den vi spiller mest i campaignen. Kanskje vi skifter mellom å spille Raam mot COG`s, mens vi også spiller Michael Barrick, Tai og resten av Zeta-squad mot styrkene til Raam. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Die groundwalker! ^^ Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Så på det. Ser helt villt ut! Liker at de bruker Gears1 feelingen over det. Gleder meg ikke mindre nei! Å hagle med bajonet, damned! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå