Mr. ve Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Var råklar for DLC i dag, men den er dessverre forsinket... Håper de får orden på den snart, da blir det horde 1-50 in one sitting, forhåpentligvis på blood drive Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Veit, mye som ikke går som det skal fortiden. Litt irriterende. Men men, bedre sent enn aldri! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Hvis noen ønsker å spille nye horde packen så er jeg med. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Jeg spiller nå 24 november... da kommer det en ny map pack btw (gratis) noen baner fra Gears 1 Endret 2. november 2011 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) http://www.eurogamer.net/articles/2011-11-01-free-gears-of-war-3-dlc-incoming Det er 5 baner der. Men jeg har jo allerede 3 av dem, Azura, Blood Drive og Rustlung (denne banen var kjedelig, men Azura derimot awesome). Så det vil si vi ikke kan bruke disse banene på public etter den 24. november etter det jeg har forstått "Those who've purchased the Horde Command Pack still have exclusive access to that pack's Horde fortification upgrades, additional playable characters and new weapon skins." Ohh så egentlig betalte vi med Season pass 800ms points for kun det der oppgraderingene, nye karakterer og new weapon skins.. Endret 2. november 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Nei, det er at disse kartene blir lagt til public listen så alle kan få spilt den på "quick match" f.eks Jeg har bare prøvd Rustlung, jeg likte den EDIT: Azura var enda bedre Endret 2. november 2011 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Gleder meg til og teste dette. Kommer mer den 24.November. Oh joy! BTW: Blooddrive er rålekker! Jeg likte det overhode ikke i Gears2. Men her falt det i smak. Ekte Gears stil over det hele! LOVE! Endret 3. november 2011 av Bare Ban Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Du joina meg da jeg spilte Horde i går right? Kom til wave 49... så begynte folk å stikke -.- Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Thats right! Var fett! Men søren så mye jeg døde Ja, sorry for det. Måtte dra. Men jeg vil veldig gjerne bli med på Horde 1-50! Endret 3. november 2011 av Bare Ban Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Vi kan spille nå om du vil Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Gøy ikveld! Men vi må få et fullt lag. Lei av host`er som disconnecter hele tiden. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 (endret) Hehe ja enig Endret 4. november 2011 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. november 2011 Forfatter Del Skrevet 4. november 2011 Må få dratt 1-50 jeg og - stoppet på noe og tredve sist gang. Er mest lysten på å ta alt fra start til slutt i ên bolk. Blir mye mer spennende. Har dere allerede gått til 50? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Nei, kom meg opp til 30 en gang. Så logga alle seg av samtidig... Grrr Men si ifra når dere kan og vil spille horde. Jeg er med! Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Må få dratt 1-50 jeg og - stoppet på noe og tredve sist gang. Er mest lysten på å ta alt fra start til slutt i ên bolk. Blir mye mer spennende. Har dere allerede gått til 50? Jeg er på 49... så stakk alle -.- Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Ble invitert til et game av en kompis før i dag. Spilte to runder så la jeg merke til at War Supporter-medaljen hadde gått opp et par hakk. Spilte så rundt 30 private matches med han på 2 min mot en bot, fikk så Socialite-achievementen og Onyx-medalje i War Supporter. Så nå trenger jeg ikke å spille en match hver helg i sånn 30 uker framover... Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Er klar for horde i kveld, hvis noen er med. Kan muligens lokke med en kompis eller to i tillegg. Let me know Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Jeg er med gamertag? ^^ Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 GT: veggizah Kommer på om litt Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Er veldig gira på horde en gang. Har kommet til 40+ 3 ganger med random folk, men alltid en som leaver rundt 45-46. Add meg gjerne viss noen trenger en siste spiller! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå