cliffme Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Fikk logget meg inn nå. Prøvde flere ganger. Gikk til slutt. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Plass til alle. Vi må bare få til en dag der alle er online samtidig, det som er problemet edit: La deg til nå jeg aBaDmAn91 Endret 3. oktober 2011 av Bare Ban Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Plass til alle. Vi må bare få til en dag der alle er online samtidig, det som er problemet edit: La deg til nå jeg aBaDmAn91 Edit: Never mind, fikk lagt deg til Endret 3. oktober 2011 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Jeg har vært klar mange ganger jeg for ting som har blitt avtalt her, men når jeg har tatt initativ til kontakt så har jeg fått null respons, derfor har jeg mer eller mindre gitt opp 1 Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Ser ann dagen i morgen. Kommer jeg på er jeg med dere 1 Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Jeg og en kompis mangler wave 50 på trashball. Umulig å gjennomføre med 2stk! Greide 48 og 49 fra "starten", men trenger flere folk. Så om tre stykker vil hoppe inn i wave 50 er det sweet.. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Annerledes type silverback er med i kommende DLC`et som kommer 1. november. Bernie, Dizzie (moar redneck-edition?), og en Onyx Guard er 3 nye spillbare karakterer vi får med og i tillegg til maps. EDIT: Mer info. MapsBlood Drive - The Jacinto Medical Plaza was overwhelmed by evacuated citizens after the government-sanctioned Hammer Strikes, and the ensuing riots quickly turned this safe haven into a dangerous inferno. An abundance of high ground and funneled choke points make this map a returning favorite to Horde. Rustlung - Once the pride of the Royal Tyran Navy, the foredecks of this decommissioned battleship are now riddled with bullet holes. Any team with the fortitude to hold the exposed central torpedo bay will find that the ship's Loader has been replaced with a battle-ready Silverback mech suit. Azura - This island resort was once the exclusive domain of Sera's educated elite, but the tranquil water gardens and lush foliage have become a hotly contested combat zone. Dual snipers overlook a powerful explosive weapon, while the defensive central platform may be your last resort of retreat. Fortifications Command Center - A brand new type of fortification that allows you to call in fire support from sniper teams, mortar strikes and even multiple Hammers of Dawn. Decoy Upgrade - A new fortification level that turns your decoy into an Onyx Guard bot that will fight in your defense. Sentry Upgrade - This upgrade adds a fire bolt sentry that deals much more damage and is very effective against Berserkers. Silverback Upgrade - This advancement allows you to upgrade your Silverback exo-suit with devastating rockets and extra levels of repair cost reduction. New characters Onyx Guard Big Rig Dizzy Bernie New weapon skins Team Plasma Jungle Camo Endret 4. oktober 2011 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Xposure Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Jeg kan godt bli med på et eller annet en gang, men dere burde ikke ha store forhåpninger til ferdighetene mine. Gamertagen min er lonehipster Lenke til kommentar
neslonek Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 legg til olsken hvis noen vil spille campaign eller noe der.. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Fikk igår min første Onyx medalje. Klarte å få 4000 headshots Lurer på hvilken neste Onyx medalje jeg skal skaffe. Lenke til kommentar
Langsuyar Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Jeg er hypp på litt gears action på kveldene med folk. Hva som helst egentlig, bare ikke campaign. Gjerne Beast på høyere nivå enn Normal eller Horde hele veien ut. Versus er kult det og. Jeg er ikke sinnsykt god men jeg er ikke den verste i verden heller liksom...har begynt å lære meg noen teknikker nå i det siste. Gamertagen min er Langsuyar84, legg meg til med en melding om hvem du er/referanse til denne posten så får vi til noe. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Toman: Button smasher på chapter 1 act 1. Se på en film eller tv-serie mens du gjør det Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Er det på de automatene jeg skal trykke på 1-1? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Fikk igår min første Onyx medalje. Klarte å få 4000 headshots Lurer på hvilken neste Onyx medalje jeg skal skaffe. Spill Beast på insane... ganske enkelt egentlig Edit: altså du kan ikke feile da... Endret 6. oktober 2011 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Beast på insane trenger man hvertfall 4-5 stk på. Hvertfall hvis man skal ta den alle waves uten å faile. Toman: Pianoet rett etter Anya. Bare trykke X mens du ser på en film eller noe. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Jeg spilte Beast på Insane med noen svensker og en brite... så det var morsomt Lenke til kommentar
lasso. Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Jeg er gjerne med på horde! hvis noen holder på, add meg gamertag: smellysurfer Lenke til kommentar
samco Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Har ikke spilt gears i uka hær bare level 41 .... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Kom på level 50 i går. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Greid og bli forkjøla, eller har vært det smått en stund. Men nå slo det til.. Får jeg litt energi i kveld er jeg med edit: Hva skjedde igår aBaDmAn91? Prøvde og joine deg men greide ikke? Endret 6. oktober 2011 av Bare Ban Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå