Fi5kuS Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 HEI! Er det mulig å fortsette på en senere wave i Horde Mode??? Jeg kom til level 48 da host bestemte seg for å quitte. Er så forbanna sykt utrolig irriterende å spille i 3,5 timer for ingenting... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Trackern i spillet tar opp alle de forskjellige rundene du har tatt. Så hvis du slutta på 49 - Så trenger du bare å ta 49 og 50 på nytt for achievementen for å ha gjort alle. 1 Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Noen som blir med på Horde til uka? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Nei, du duger ikke. ( ) JK, spørs når. Joiner mye venner på horde, eller randoms. Halvferdig med alle Onyx-medaljer både til Horde og Beast. Ikke spilt ferdig campaign på insane eller spilt mye MP uten bruk av bot og 2nd controller. Endret 3. oktober 2011 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Trackern i spillet tar opp alle de forskjellige rundene du har tatt. Så hvis du slutta på 49 - Så trenger du bare å ta 49 og 50 på nytt for achievementen for å ha gjort alle. Er det nødt å være samme bane og vanskelighetsgrad? Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Trackern i spillet tar opp alle de forskjellige rundene du har tatt. Så hvis du slutta på 49 - Så trenger du bare å ta 49 og 50 på nytt for achievementen for å ha gjort alle. Er det nødt å være samme bane og vanskelighetsgrad? Det må vel være samme bane, men vanskelighetsgrad har vel ingen betydning. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Mener bane ikke har noe å si heller. Bare vanskelighetsgraden har hvis du skal gå for en medalje om å gjøre alle på en difficulty (insane f. eks). Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Mener bane ikke har noe å si heller. Bare vanskelighetsgraden har hvis du skal gå for en medalje om å gjøre alle på en difficulty (insane f. eks). Det var da enda godt å høre. Fryktet om vi skulle nå 50 waves måtte vi starte om igjen.. Epic burde jo patche inn en host-switch som f.eks finnes i Halo Reach. Når en bestemmer seg for at nok er nok, tar en annen spiller over hostrollen. 1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 Noen som blir med på Horde til uka? LETT! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Er med jeg også, bare å sende meg invite så slår jeg følge Har snart 3500 headshots btw! Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Noen som ikke får logget inn på live akkurat nå? Lenke til kommentar
Xposure Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Noen som ikke får logget inn på live akkurat nå? Ja. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Meg, 2 amerikanere og en brite som skulle spille sammen dos. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Xbox LIVE: Brukere kan ha problemer med følgende tjenester: Logge inn i Spill for Windows - LIVE på en PC Logge inn i Xbox Live fra en Xbox-konsoll Logge inn i Xbox LIVE fra Xbox.com Vi er klar over problemet og arbeider for å løse det. Vi beklager eventuelle ulemper dette måtte medføre og takker for at du er tålmodig. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Noen som ikke får logget inn på live akkurat nå? Samme problemet her... Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Noen som blir med på Horde til uka? LETT! Fett!! Sender melding til dere begge når jeg kommer på! iToman er med, får vi noen til blir det fullt hus Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Noen som blir med på Horde til uka? LETT! Fett!! Sender melding til dere begge når jeg kommer på! iToman er med, får vi noen til blir det fullt hus Lyst å være med, hvis det passer. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Er med jeg, hvis jeg er tilgjengelig da. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Er nesten ikke vits å avtale noe her... mange sier at de blir med, men skjer ikke noe mer enn det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå