lyon Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Enig Da er det insane. Lyst til og få til dette å. Men må man ha kjørt igjennom hardcore for og spille insane? Det må man. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Enig Da er det insane. Lyst til og få til dette å. Men må man ha kjørt igjennom hardcore for og spille insane? Du må bare gå igjennom spillet en gang for at Insane skal bli unlocket Meg, Snurreleif og Bare Ban er med? så vi trenger en til Endret 28. september 2011 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
lyon Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Ah trodde man måtte velge Hardcore, slik som mange andre spill har for den siste vansklighetsgrad. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Ah trodde man måtte velge Hardcore, slik som mange andre spill har for den siste vansklighetsgrad. Jeg spilte igjennom på Hardcore Men har alltid vært sånn i Gears serien, du greier det en gang og unlocker insane Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Noen som er med på noen runder nå eller? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Jeg er på jobb Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Eller glem det, må gjøre meg klar til jobb. Er ladd for 4 player Co-op i helga dog, har fri fra og med Fredag til Søndag. Endret 28. september 2011 av Snurreleif Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Har oppkjøring rundt 12 tiden på fredag *smågruer meg* Men etter det så kan jeg Lenke til kommentar
RuneKO Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Hvorfor går Beast bare til level 12? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Fordi det er bare 12 beast waves. Om det for lett kan du alltids ta opp vanskelighetsgraden. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Unnskuld Fransken min, men, faaaaen so lei eg er av haglene. Det er brått komen tilbake til meg kvifor eg la frå meg Gears 1 og 2 mutliplayer. Nokon som har tips til korleis eg òg kan bli ein god shotgun lamer? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Er jo enkelt med shotgun da Jeg bruker aldri siktet når jeg skyter, jeg går bare rett på og skyter fra det hip med Gnasher, bruker ikke Sawn Off fordi det er ikke skillz å bruke den. Har faktisk fått noen 5 kills på rad med Gnasher, har ribbons på det som bevis En dag viss du inviterer meg til gaming Gaz så kan jeg vise deg noen triks og hints Endret 29. september 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Mja, er kanskje enkelt for folk som har spelt mykje. For meg er det meir latterleg og irriterande. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Jeg bruker helst gnasher selv, men blir mer og mer bruk av sawed-off. Blir bare for irritert hvis jeg ikke bruker sawed-off selv. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Hvis noen fortsatt trenger en kar til coop insane til helga, så er jeg med, vet ikke om det ble fullt (: Lenke til kommentar
lyon Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Blitt ferdig med Insane med 4p coop nå, deilig. Er lvl 50 i Horde vanskelig? Jeg prøvde til nr 20 tidligere og da døde jeg og de andre mye, før det ble avsluttet. Er det sånn at hver 10-20-30-40-50 er veldig harde, mens de andre er lettere? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Unnskuld Fransken min, men, faaaaen so lei eg er av haglene. Det er brått komen tilbake til meg kvifor eg la frå meg Gears 1 og 2 mutliplayer. Nokon som har tips til korleis eg òg kan bli ein god shotgun lamer? Se for deg et rektangel, hvor geværet er det nederste punktet, mens hodet til figuren din er det venstre punktet, du skal sikte etter toppen av rektangelet har jeg hørt (funker fett for meg). Dvs litt opp og til høyre for hodet til figuren din. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Microsoft has announced that Gears of War 3 has sold 3 million units during its first week on the market. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Microsoft has announced that Gears of War 3 has sold 3 million units during its first week on the market. Utrolig imponerende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå