Gjest Slettet+56132 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Ang den tidligere diskusjonen om nummeret til Cole; Det er 83 Spiller Campaign nuh. As I said Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 "oooh, number 83. Please, sign my shirt" Det har jeg hørt mange ganger. Det var en eller annen bug der, så connectionen låste seg hver gang vi kom dit. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hvordan er RAAM på insane? Husker jeg satt og hylte en liten stund før jeg tok han på hardcore, var dog første gangen jeg spilte gears. Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Ta han på co-op! Umulig å ta han for seg selv! Bruk bue og granater Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Lurt å ta han coop, Dom er ganske så retarded av og til Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Ja, har tenkt til å ta insane coop. Også skal jeg ikke hoste. Da slår jeg mange achievements-fluer i en smekk )) Edit: Dom lå på bakken og hylte hele tiden når jeg tok raam sist. Ubrukelig. Endret 8. februar 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Raam på insane er vanskelig. Aner ikke hvor mange ganger jeg prøvde å ta ham før jeg fikk tatt ham, men det var en lykkelig dag. Sov godt den kvelden B) Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Holdt på en stund jeg også, spesielt siden idioten jeg spilte med ikke skjønte at man måtte fjerne kryllen før man skjøt ham. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg visste ikke det på starten.. Irriterende når du misforstår en boss ol. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Men han jeg spilte med var tilbakestående. Jeg måtte jo rope "NORWAY SCANDINAVIA EUROPE" hundre ganger inn i micen før han skjønte at jeg ikke kom fra New Orleans. Hyggelig fyr var han i hvert fall. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Slettet en dobbelpost! Men ja, de forbanna kryllene.. Torque, lancer, torque, lancer etc. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg hadde bare lancer og Gnasher de første gangene, helt til jeg så at det lå en torque bow i "checkpoint rommet" Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 Og Skorge i sammenligning? IMO en ùber-pyse. Lenke til kommentar
TearJacK Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 "You will not be disappointed in the next ten years," Ortega said. "It's a ten-year plan. Gears is long-term. The lancer is the new lightsaber." Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Men han jeg spilte med var tilbakestående. Jeg måtte jo rope "NORWAY SCANDINAVIA EUROPE" hundre ganger inn i micen før han skjønte at jeg ikke kom fra New Orleans. Hyggelig fyr var han i hvert fall. :lol: Jeg synes ikke lancer'n holdt mot RAAM jeg.. Brukte for det meste bua for å få vekk kryllsa og kasta granater mot han, mens co-op partner'n min tok headshots med sniper'n. Brukte ikke mange ganger før jeg fikk den, men det skal sies at jeg prøvde 2 forskjellige partnere da han første også var tilbakestående slik som din drugiS Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Og Skorge i sammenligning? IMO en ùber-pyse. Skorge hopper rundt som en liten jente. I tillegg sugde han i chainsaw-duels. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Og kasta søyler med magneter! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 SCHPIELE!! NUH!! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Kanskje jeg kan komme på.. Kanskje Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Visste ikke at man kunne zoome med lanceren før jeg var midt i Gears 2. Traff utrolig nok så det sang, til tross for det. Endret 8. februar 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå