abcdabcd Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Gamertag: Rambolav Legg meg til, norskiser. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 (endret) Hva faen Jeg spilte Execution på Gridlock og Mad World ble spilt av Har noen andre opplevd det? Edit: Så at det var en "easter egg". Endret 25. september 2011 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Etter jeg fikk totalt offline på internettet hadde jeg level 51 1/2, og nå når jeg logger på nå har jeg level 50. Så det vil si at det som skjer at de tar vekk flere 10000x xp når nettet mitt gikk faktisk ned til grunnen? Viss dette stemmer så er det veldig urettferdig, er ikke min feil nettet brøt sammen Er det noen andre her som har opplevd å ha mistet flere titalls tusen av xp? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Eg opplevde at XBL gjekk ned, men merka ikkje å ha mista noko XP. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Etter jeg fikk totalt offline på internettet hadde jeg level 51 1/2, og nå når jeg logger på nå har jeg level 50. Så det vil si at det som skjer at de tar vekk flere 10000x xp når nettet mitt gikk faktisk ned til grunnen? Viss dette stemmer så er det veldig urettferdig, er ikke min feil nettet brøt sammen Er det noen andre her som har opplevd å ha mistet flere titalls tusen av xp? Jeg leste om en som fikk rank reset :/ (ja på Gears 3). Det var etter at han mistet nettet eller noe Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Blood Drive kommer tilbake som MP map på Gears of War 3. http://www.youtube.com/watch?v=Bq8Gmr0G7zQ Helt nytt map, Azura Helt nytt map, Rust Lung Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Tippa Blood Drive skulle komme. Da vil disse 3 mapsene bli en del av første DLC'en vi får i November håper jeg . Mer maps, ja takk! Skal senere idag skaffe season pass da har jeg et par 1k points liggende. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Hva faen Jeg spilte Execution på Gridlock og Mad World ble spilt av Har noen andre opplevd det? Skjedde faktisk tre ganger på rad, og en gang til i samme match her forleden. Mener det skjer dersom du unnlater å skyte noen av støvfolkene og så respawner. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Hva faen Jeg spilte Execution på Gridlock og Mad World ble spilt av Har noen andre opplevd det? Skjedde faktisk tre ganger på rad, og en gang til i samme match her forleden. Mener det skjer dersom du unnlater å skyte noen av støvfolkene og så respawner. yup Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Hvem andre har kjøpt Season Pass? Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Da var jeg igjennom gears 3:D helt ok spill. dårlig historie som alltid og kjedelige områder men ellers helt ok. skal selge det til en venn av meg for 300kr da jeg føler dette spillet er som kane and lynch 2....bare verdt 100-200 kr. Noen andre som føler det samme? PS: sier ikke at det er dritt-spill, bare veldig OK Lenke til kommentar
samco Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Nei er nok et av de mest balanserte spilla ute lenge Med god singel og fantastisk online its a keeper .... Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 (endret) Dritt spill. Er fortsatt stuck på første boss, som er lageret til gamezone. Gamezone er amatør og kommer til å følge absoluttspill snart. Endret 26. september 2011 av Noiz Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. september 2011 Forfatter Del Skrevet 26. september 2011 Historiedelen til campaignen synes jeg virket ekstremt sløv. Mange hull, veldig lite svar på noe som helst og en overhengende følelse av "for lett". Multiplayeren derimot er noe av det bedre jeg ahr vært borti på veldig, veldig lenge. Men jeg misliker Blood Drive fra Gears 2 vanvittig mye, så kanske meningen min om multiplayerdelen forandrer seg til det negative etter det har kommet ut ^^; Lenke til kommentar
samco Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Synes 3n opp summa opp alle svarene ganske så flott Ble meget forståelig hele historien , med de 3 spillene uten å gå i detaljer for eventuelt brukere som ikke har runda den enda Svakeste delen cole train biten... den kunne ha de spart seg for Episk Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Hvem andre har kjøpt Season Pass? Jeg har kjøpt Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Jeg vet jo at de fleste anmelderene har sagt at "historien er tynn" men føler når det er en triologi burde det være mer "flesk" på historien. Multiplayeren synest jeg er ganske bra satt opp men jeg suuuuger hardt i det:P så bør ikke uttale meg om den biten av spillet:P Men som sagt et helt OK spill. Den kuleste scenen i spillet til nå må ha vert når den der "mad world" sangen spiller! cutscenen der er konge! Lenke til kommentar
Snøspade Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Synes ikke historien er noe å klage over. De har gjort veldig godt arbeid med både spillet og historien synes jeg, spesielt om man sammenligner med de fleste andre skytespill som er å oppdrive nå for tida. Og multiplayern er upåklagelig! Balansert, morsom og intens! 1 Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Husk folk, putt alt i spoiler tag når dere prater om historien. Minste lille ting kan ødelegge mye for en person. Jeg synes historien er kongebra. Det at det er litt hull her og der legger kun opp til mer DLC. Ja takk! MP Delen er helt sinnsyk, satt til klokka 6 på morran en dag her. Tiden bare fløy. Happy duck, its me 1 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Jeg elsker dette spillet (men så har jeg alltid elsket Gears of War serien) Jeg har allerede brukt mye tid på det, og jeg blir fortsatt å bruke VELDIG mye tid på Gears 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå