iStephano Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Fett og spille med dere ikveld Lakus iToman og Veggiz Må gjentas! Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Fett og spille med dere ikveld Lakus iToman og Veggiz Må gjentas! Enig! Var morro å høre på alt randomtalken deres Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Haha! Blir mye av det Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Ikke nevn det engang. Jeg gidder ikke. Lenke til kommentar
ATLW Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Gears 3 var bra, men savner fortsatt Berserkerne fra 1'ern. Det var di tre gangene jeg møtte di jeg virkelig hadde det artigt. Gears 1 er fortsatt best. Den hadde Berskers x3 og RAAM, mest bad-ass bossen i spillene. 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 (endret) Var litt skuffende siste bossen på gears3 men mot slutt bossen på uncharted2 ble det jo kjempe bra :!: Endret 25. september 2011 av samco 1 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 (endret) Haha! Blir mye av det Selvfølgelig skal det bli mer randomtalk, men jeg synes det vi snakka om ikke var så random, er bare common sense innen gaming and shitz Endret 25. september 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 (endret) OMG! Runna nettopp GOW3. OMG! Vil sånn si alt, men lar vær så jeg ikke spoiler spillet. Epic har virkelig gått den ekstra mila denne gangen for gameplay + grafikk. *sikkle* Endret 25. september 2011 av Bare Ban Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Var litt skuffende siste bossen på gears3 men mot slutt bossen på uncharted2 ble det jo kjempe bra :!: Haha. Dårligste flamebait ever.. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Game med meg, Lakus og Drugis_92. Game anyone??? Horde, vi er på wave 20 noe. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Da har jeg fullført tidenes Trilogi! Fy faan sier jeg bare! Da blir d å runde det på INSANE sammen med gode venner Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Har nå runda hele spillet på hardcore, og har tenkt å runde det på insane men jeg får ikke gjort det av en eller annen grunn? Insane er fortsatt låst. Er det noe annnet jeg må gjøre først, eller har det bare klikka for spillet? Lenke til kommentar
samco Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Gears3 hare en flaw online Det er den avsagde hagla alle løper rundt med Greit den er der men med minder skudd slik at den har vært mere balansert mot de andre våpene Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 (endret) Gears3 hare en flaw online Det er den avsagde hagla alle løper rundt med Greit den er der men med minder skudd slik at den har vært mere balansert mot de andre våpene Man trenger ikke noe skills for å bruke den bare at man er nært nok... Jeg bruker den bare om det går litt dårlig, for å hjelpe meg tilbake i matchen ;p Eller om så og si alle på det andre laget bruker den. Endret 25. september 2011 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Synes egentlig shotgun's er greit balanserte, stor sjangse for at man ikke dreper om man ikke er nært nok med Saw-off, Gnacher har litt lengre range ellers er det ikke et problem for min del. Lenke til kommentar
samco Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Rankt on gears3 er verst shotgun hell :!: Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Haha, hater når jeg failer i en sawed-off duel. Men hvis både jeg og min "rival" failer, så stikker jeg som regel et stykke bort å skyter han med lancern. Altfor mange som failer der merker jeg. Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Retro lancer eller Lancer? Har personlig falt for Retro siden jeg digger bajonetten Selvom rekylen er noe kraftig, funker den jævli bra close-long range 1 Lenke til kommentar
Sophonax Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Har bare fått prøvd MP litt. :< Merker at jeg ikke spiller mye XBox jau. Men granat er likevel gøy. :> Hit me up, hvis du vil spille. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Nettopp rundet kampanjen. Heftige greier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå