Bruker-104685 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Takker for rask tilbakemelding Lakus. Den dagen du er ferdig med coop campaign så gi meg en lyd så joiner jeg whatever you choose, Beast, Horde, Quick match, ranked match osv Jager etter 2000 headshots nå hehe Endret 22. september 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. september 2011 Forfatter Del Skrevet 22. september 2011 Seffeleff. Sender deg en invite om det er plass en gang. Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Add meg for horde! Er keen på å komme til de siste levlene Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Nå har jeg fått 2000 headshots Endelig! Lenke til kommentar
samco Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Enkel måte å booste arcade winns er chapter 2,7 pluss 10 max multiplyer (x10) winns jobber med 60 arcade atm Endret 22. september 2011 av samco Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Jeg gikk ut av en ranked match (det var når matchen var ferdig uansett) så står det at jeg har 14 ranked disconnects wtf... Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 De som addet meg på XBL: Ferdig med campain på hardocre nå, mangler bare ACT 3, Chapter 2-7 på Co-Op så får jeg achievmentet for 5 acts Co-op arcade. Så blir det multiplayer som faen Noen som kunne tenke seg Insane Co-Op campain en gang ? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 De som addet meg på XBL: Ferdig med campain på hardocre nå, mangler bare ACT 3, Chapter 2-7 på Co-Op så får jeg achievmentet for 5 acts Co-op arcade. Så blir det multiplayer som faen Noen som kunne tenke seg Insane Co-Op campain en gang ? ja! jeg er med på den Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 På mandag åpnes nye Elkjøp i Tromsø... og spill som Gears of War 3 og Deus Ex koster 279kr! Xbox 360s til 995kr... Ganske gode priser Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. september 2011 Forfatter Del Skrevet 22. september 2011 Kult og intenst indeed, men er ikke helt overbevist over campaignen. Spoilers ahoy! HVOR VAR ALLE DE SOLDATENE PÅ SLUTTEN NÅR MAN TRENGTE DEM? HVOR VAR ALLE LOCUSTENE TIL MYRRA? HVOR VAR LAMBENT FOLKA HELE SISTE DELEN? PÅ FERIE?! Dom sin død var mer eller mindre som slått i stein når vi så han han "snakket til" Maria. Marcus sin far hadde en magisk kur som reddet verden. Myrra var irriterende, lite imponerende og det var latterlig lite interessant kom ut av hun. /spill Konge gameplay, flott pacing og jævlig intens action, men kjenner jeg synes det var en litt enkel utvei. 1 Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Spiller en del Campain nå. Men når jeg har kommet meg igjennom historien blir det mp for full pupp! Da er jeg med på alt Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Kult og intenst indeed, men er ikke helt overbevist over campaignen. Spoilers ahoy! HVOR VAR ALLE DE SOLDATENE PÅ SLUTTEN NÅR MAN TRENGTE DEM? HVOR VAR ALLE LOCUSTENE TIL MYRRA? HVOR VAR LAMBENT FOLKA HELE SISTE DELEN? PÅ FERIE?! Dom sin død var mer eller mindre som slått i stein når vi så han han "snakket til" Maria. Marcus sin far hadde en magisk kur som reddet verden. Myrra var irriterende, lite imponerende og det var latterlig lite interessant kom ut av hun. /spill Konge gameplay, flott pacing og jævlig intens action, men kjenner jeg synes det var en litt enkel utvei. Mye av det jeg tenkte mens jeg spilte også, pluss mer. Actionfylt kapittel i seiren, ja, manus som kunne vært skrevet på rommet til hvilken som helst 12-åring? Ja. Lenke til kommentar
lyon Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Noen som er med på 4 player co-op campagin til uka for den achievementen og insane i samme slengen.? 1 Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Fikk nettopp beskjed om at jeg hadde "runnet" casual multiplayer... Så nå får jeg ikke velge det lenger. Ja vel. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Er snakk om første 10 kampene du spiller eller noe. Etter det er du klar for og spille med "de store gutta" Funker dint synes nå jeg. Gir jo bare beskjed om at du er flink nok nå. Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Noen som er med på 4 player co-op campagin til uka for den achievementen og insane i samme slengen.? kunne tenkt meg det selv, insane virker... insane da, prøvde første level med AI og det var vanskelig... Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Noen som er med på 4 player co-op campagin til uka for den achievementen og insane i samme slengen.? Om det er snakk om fra 21:00 og utover er jeg med. Jobber sent hele uka så er kun hjemme på natta. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Irriterende at man ikke man velge hvilken del når man joiner en public game på Arcade. Man hopper bare inn på et random sted i den valgte acten. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Noen som vil spille campaign i kveld/morra kveld? Uansett så kommer jeg nok til å spille en del i helgen, så er med på det meste.. GT: veggizah Har ikke mic, though.. men kan skype Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Noen som vet når en blir ferdig med casual MP? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå