Jikla Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Berserkers er stygge, men dei som faen meg tar kaka er Armored Kantus. Tåler jo ti-femten boom shots i trynet, kan mose halve laget ditt i ei forbanna rulle og healer andre mobs. Wave 49 var ti gongar verre enn Wave 50 i går Beast er heilt sjef, og at det er såpass kort gjer det mykje enklare å berre sette seg ned ei lita stund med det. Når ein i tillegg får låst opp Berserker tar det jo heilt av! Versus er eg ikkje heilt overbevist om enda, spesielt fordi den Gnasher Shotgun-saken til tider blir litt voldsom. No har ikkje eg erfaring frå MP i tidlegare GeoW-spel, så for alt eg veit har den alltid vore like irriterande pleier som regel å drepe Armored Kantus med 1 stk frag grenade. Bare springe bort til dei mens dei skriker og slå dei med granaten. Eller når dei er ferdig med rullinga si. 1 Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Synes Gnasher har litt for lang range Noen som har opplevd at folk camper helt intenst for tia, opplevd i går at meste parten av matchene jeg var i, at folk campet i spawn og gjorde matchene lite morsome og spille. Synes folk som bryr seg om K/D kan spille Ranked eller Hardcore matches Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Gnasher er rå. Men eg merkar kjapt at andre folk er meir habile med den enn eg er. Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Noen som har opplevd at folk camper helt intenst for tia, opplevd i går at meste parten av matchene jeg var i, at folk campet i spawn og gjorde matchene lite morsome og spille. Synes folk som bryr seg om K/D kan spille Ranked eller Hardcore matches Et team som camper i spawn burde være greit å gruse, siden ditt lag da får tilgang på alle granatene og power våpnene. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Nå begynner jeg å bli lei av å vente på Epic Edition -.- Jeg har den vanlige sure... men det skal en venn egentlig ha. Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Gnasher er rå. Men eg merkar kjapt at andre folk er meir habile med den enn eg er. Irriterer meg når jeg fyrer av 3-4 skudd mot en eller annen, og han snur seg, fyrer av ETT skudd og jeg ligger der i biter.. Tror det (bare?) finnes folk som er flinkere enn meg til å sikte der ute 2 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Gnasher er rå. Men eg merkar kjapt at andre folk er meir habile med den enn eg er. Irriterer meg når jeg fyrer av 3-4 skudd mot en eller annen, og han snur seg, fyrer av ETT skudd og jeg ligger der i biter.. Tror det (bare?) finnes folk som er flinkere enn meg til å sikte der ute Sitt med noko av same kjensla sjølv. Er nok folk som aktivt har spelt Gow1 og 2 - noko eg ikkje kan påberopa meg å ha gjort. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Må lære dere å wall bounce gutta. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Må lære dere å wall bounce gutta. Fritt fram å lenke til ein how-to på youtube :-) Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Må lære dere å wall bounce gutta. Fritt fram å lenke til ein how-to på youtube :-) De har flere bra "lessons" i serien sin, bla. basics, shotgun-bruk og ikke minst plassering ("positioning", anbefales!). Bare å sjekke kanalen deres. Endret 22. september 2011 av Brakara Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Baare aa legge til meg ogsaa, for hvilken som helst gamemode. Takk for gamet Snurrebass! Sinnsvakt intenst! Berre å bli med i dag og- me er stort sett 4 kameratar som spelar ilag, så kven som helst i vennelista kan joine når dei vil :-) Foruten en fotballkamp i 18:00 tia saa er jeg relativt aapen for spilling. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Flott! Takk! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Jeg er gjerne med å hjelper de som trenger det Bare å sende invite og jeg joiner Lenke til kommentar
CactusDeluxe Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Hallo alle sammen. Har forhånds bestilt gears of war 3 limited edition fra cdon, og det har FORTSATT ikke kommet... Helt utrolig. Det ble kjøpt fredag tidlig, og ikke sent før mandag. Mindre hyggelig ble det, når jeg fikk newsletter fra GAME dagen etter, om at limited kostet en 100 lapp mindre der. Bare anbefaler dere alle til å holde dere unna cdon. Ræva service også. De bare beklager på chatten, og sier det har forekommet forsinkelser muligens. At det går ann. EDIT: Holdt akkurat gears of war 3 limited edition av på spaceworld... De hadde 1 limited igjen. Phew hahaha. Endret 22. september 2011 av CactusDeluxe 2 Lenke til kommentar
noxside Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Ja.. Fikk GoW3 noen dager før release så jeg koste meg godt sist helg. Men dæven kor lei man ble av deathmatch, Wingman og Capture the leader var alright. Blir vel kun Horde mode på meg! Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Er gjerne med på litt horde eller versus i kveld, men har ikke mikrofon til Xboxen. Er midlertidig tilgjengelig både på Skype og XBL med samme navn som her på forumet. Endret 22. september 2011 av Joananas Lenke til kommentar
Kvalatad Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Alright .. spilt litt gears3 i 3D og er mere imponert av det enn KZ3 var ingen crosstalk enorm dybde følelse sikler på en playthrough i bare 3D nu..... Fant denne på nett. Forklarer greit om GOW i 3D Gow3 3D Forklaring Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Co-op med meg og Bare Lakus nå. Fra act IV: Bon Voyage på hardcore. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Er det absolutt ingen som vil spille med meg? Skulle gjerne gamet med mer en bare to som jeg vet hvem er Endret 22. september 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. september 2011 Forfatter Del Skrevet 22. september 2011 Jeg driver med campaign så holder meg til de samme tre-fire folka enn så lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå