Gå til innhold

Gears of War Kafèen

Lakus

Anbefalte innlegg

sliter selv, detter også ut av xbox live hele tida og, så tror jeg må ha coop insane til gode.

appropos det, er ganske busy med fest go morro fremover, men lurer på om noen på søndag vil spille coop fra ettermiddag til kveld, kaster samboer ut av huset og er klar, hvis folk er higen på det. men har en følelse av at alle vil være ferdig med coop insane innen da :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

aBaDmAn91: Det var STK som kicket deg ved en feiltagelse :p Han er litt rar til tider, han begrunnet det med at du ikke hadde mic. Men faen så gøy den Beast moden vi gjorde var :D

beast er alltid morsomt ;p

Noen som skal vaere oppe i natt?

til rundt 2 tiden i natt, da skal jeg se noe på TV ;p

Lenke til kommentar

Berserkers er stygge, men dei som faen meg tar kaka er Armored Kantus. Tåler jo ti-femten boom shots i trynet, kan mose halve laget ditt i ei forbanna rulle og healer andre mobs. Wave 49 var ti gongar verre enn Wave 50 i går :p

Beast er heilt sjef, og at det er såpass kort gjer det mykje enklare å berre sette seg ned ei lita stund med det. Når ein i tillegg får låst opp Berserker tar det jo heilt av! inv_biggrin.gif

Versus er eg ikkje heilt overbevist om enda, spesielt fordi den Gnasher Shotgun-saken til tider blir litt voldsom. No har ikkje eg erfaring frå MP i tidlegare GeoW-spel, så for alt eg veit har den alltid vore like irriterande harhar.gif

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...