henrikrox Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 sliter selv, detter også ut av xbox live hele tida og, så tror jeg må ha coop insane til gode. appropos det, er ganske busy med fest go morro fremover, men lurer på om noen på søndag vil spille coop fra ettermiddag til kveld, kaster samboer ut av huset og er klar, hvis folk er higen på det. men har en følelse av at alle vil være ferdig med coop insane innen da Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Jeg er ogsaa med, hvis det skjer snart Edit: Er det bare hos meg, eller er Xbox Live jaevlig tregt akkurat naa? det er ganske tregt her og Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 aBaDmAn91: Det var STK som kicket deg ved en feiltagelse Han er litt rar til tider, han begrunnet det med at du ikke hadde mic. Men faen så gøy den Beast moden vi gjorde var Lenke til kommentar
samco Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Alright .. spilt litt gears3 i 3D og er mere imponert av det enn KZ3 var ingen crosstalk enorm dybde følelse sikler på en playthrough i bare 3D nu..... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Noen som skal vaere oppe i natt? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 aBaDmAn91: Det var STK som kicket deg ved en feiltagelse Han er litt rar til tider, han begrunnet det med at du ikke hadde mic. Men faen så gøy den Beast moden vi gjorde var beast er alltid morsomt ;p Noen som skal vaere oppe i natt? til rundt 2 tiden i natt, da skal jeg se noe på TV ;p Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Jeg har iallefall planer om aa vaere oppe en god stund siden jeg har fri i morra, saa bare aa gi meg forslag til spillemodus og tid dere som er interesserte. Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Fytti grisen så bra Campain er Co-op, har aldri spillet et mer engasjerende co-op en denne, ved siden av L4D spillene Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) game anyone? er så lei av å spille med randoms vil ha et "fast" team ;p Jeg bruker å spille med noen fra UK, men de er som regel bare på om kvelden og det er ikke alltid jeg kan joine dem Endret 21. september 2011 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Jeg trenger noen å game med selv her har ikke mic atm, men kan kanskje kjøpe imorgen Gamertag er Sulphuras, så bare å adde meg. Er med på alle gamemodes utenom campaign, da jeg holder på å fullføre den selv. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Sucks at jeg ikke får vært med å spille i natt. Jobb møkk:p kos dokk Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 jeg er med online jeg og, skaffet meg ny mic nå veldig fornøyd med dette, kan være med og spille alt utenom campain, holder på med denne selv... legg til fanta4free vis dere er intr, skriv med at dere er fra denne siden da så jeg vet hvem dere er Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Er klar for en full natt med hvanaaennfolkvilspille om ikke saa alt for lenge, gi gjerne forslag til hva vi kan spille og si fra om du er interessert. Lenke til kommentar
arv Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Eg blir med på online-stemning når eg har runda det ferdig. Mitt nick er: rallsroyce Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Eg blir med på online-stemning når eg har runda det ferdig. Mitt nick er: rallsroyce Ralla? Er det deg? @Snurreleif: Er med på litt gears i 06:00 tida. Ødelagt døgnrytme ftw. Endret 22. september 2011 av Jikla Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Er i samme bås som deg Jikla, la meg halv 3 å våkna nå. Helt ute av døgnrytmen hehe. Skal fyre opp Gears 3 nå jeg og, orker ikke å sitte på ipaden nå hehe... Endret 22. september 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Baare aa legge til meg ogsaa, for hvilken som helst gamemode. Takk for gamet Snurrebass! Sinnsvakt intenst! Berre å bli med i dag og- me er stort sett 4 kameratar som spelar ilag, så kven som helst i vennelista kan joine når dei vil :-) Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Om den ikke er sendt enda, gå inn på siden deres og avbestill før de sender. Etter sigende så sendte de den på mandag, men det er enda ikke kommet. Fantastisk. En ting er sikkert, jeg kommer aldri til å bestille noe fra CDON igjen. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Om den ikke er sendt enda, gå inn på siden deres og avbestill før de sender. Etter sigende så sendte de den på mandag, men det er enda ikke kommet. Fantastisk. En ting er sikkert, jeg kommer aldri til å bestille noe fra CDON igjen. Mitt blei sendt frå lefdal på Fredag. Har endo ikkje motteke det... Lenke til kommentar
Einride Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Berserkers er stygge, men dei som faen meg tar kaka er Armored Kantus. Tåler jo ti-femten boom shots i trynet, kan mose halve laget ditt i ei forbanna rulle og healer andre mobs. Wave 49 var ti gongar verre enn Wave 50 i går Beast er heilt sjef, og at det er såpass kort gjer det mykje enklare å berre sette seg ned ei lita stund med det. Når ein i tillegg får låst opp Berserker tar det jo heilt av! Versus er eg ikkje heilt overbevist om enda, spesielt fordi den Gnasher Shotgun-saken til tider blir litt voldsom. No har ikkje eg erfaring frå MP i tidlegare GeoW-spel, så for alt eg veit har den alltid vore like irriterande 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå