.AN.XVIII.IV:. Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Her har man en ekte fan av Gears Of War serien, nemlig meg: Åpner pakkene nå as we speak Fikk du selve spillet i en orginal gears of war cover eller oppi en pappir-cover? edit: jeg tenker på Gears of War Xbox 360 edition'en. Standard cover som et vanlig spill har Nice! Da kan det godt være muligheter for at jeg kjøper meg en sånn i morgen. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Hvis noen kunne oppsumert 1 & 2 veldig raskt, så hadde det vært konge, evt gitt meg en link Link Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Hvis noen kunne oppsumert 1 & 2 veldig raskt, så hadde det vært konge, evt gitt meg en link Link Du kan òg sjå "Previously in Gears" inne i spelet. Det oppsummerar historia så langt. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Spoiler alert! Ikkje les dette dersom du ikkje har fullført Gears of War 3! Lenge leve Carmine! Eg var ein av dei som kjøpte Save Carmine t-skjorte på XBL, så eg er veldig nøgd, hehe! 1 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Er det forresten nokon andre som har byrja bryna seg på Horde 2.0? Me var 3 kompisar igår, som kom til Boss wave 40 - og der ruslar det inn 3 stk Berserkers. Dei er faen heilt umogleg å drepe. Er det nokon som har noko tips til korleis me kan knø dei? Er forferdeleg slitande. Viss du vil væra med spelar me mykje Horde og Beast. GT: Blasty Trasty Lenke til kommentar
erobbity Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Noen vennlige som kan PM'e meg en multiplayer character kode? Fikk ingen med forhåndsbestillingen! Jeg hadde vært evig takknemmlig. De som fikk to fra Gamezone/Spaceworld bruker jo bare en til locust siden vel ? Endret 20. september 2011 av erobbity Lenke til kommentar
samco Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Installerer min gears3 nu kjøpte bare en normal edition på gamestop fikk med et multiplayer skin og 100kr i promotion kode Bra service Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Da har jeg fått mitt fra cdon. Det ble sendt igår og kom idag. Limited edition. Ser frem mot kvelden! Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Fekk mail frå Lefdal at mitt var sendt på Fredag. Kom ikkje på Laurdag, ei heller på Måndag. Kanskje idag er dagen? Can't catch no breaks. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Fekk mail frå Lefdal at mitt var sendt på Fredag. Kom ikkje på Laurdag, ei heller på Måndag. Kanskje idag er dagen? Can't catch no breaks. Game sendte mitt på fredag, kom en mann i dag tidlig med pakka på døra. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Kjære CHRISTER Takk for at du valgte å forhåndsbestille Gears of War 3 hos Elkjøp. Vedlagt finner du 2 koder til bruk i spillet ..................... Yeeeei Og fekk mail frå kundesenteret til Elkjøp etter at eg klaga på sein levering: Hei og takk for din henvendelse. Vi kan desverre ikke svare på hvorfor ditt spill ikke ble sendt før release datoen. Vi beklager dette. Dersom du ønsker kan vi tilby deg ett gavekort på 100 kr som du kan handle for hos oss, som en kompensasjon. For å sende deg dette trenger vi ditt mobilnummer og en 4-siffret personlig kode. Vi ønsker deg en fortsatt fin dag, og du er hjertelig velkommen til å kontakte oss igjen! Med vennlig hilsen Cathrine Kundesenteret Endret 20. september 2011 av Optimus Trasti Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 En stor dag for alle menn. Får ikke spilt før om to timer, men har ladet opp i sommer med 1 & 2 på insane. Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Noen som har bestilt fra CDON som har fått spillet i dag? Endret 20. september 2011 av Bare Chrissj Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Hvis noen kunne oppsumert 1 & 2 veldig raskt, så hadde det vært konge, evt gitt meg en link Link Du kan òg sjå "Previously in Gears" inne i spelet. Det oppsummerar historia så langt. som jeg sa, syntes previously in gears greia ikke var bra i forhold til fks dead space 2 sin. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 ikke les dette hvis du ikke har fullført act 3 når dom ofrer livet sitt og marcus ser ganske fortvila ut, så ble jeg faktisk litt trist. hjelper heller ikke at mad world spiller i bakgrunnen 1 Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Noen som har bestilt fra CDON som har fått spillet i dag? Ja, jeg har fått det idag fra cdon. Limited edition. Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 @cliffme: Hvor i landet bor du? Kjenner forhåpningene til at det ligger i postkassen når jeg kommer hjem.. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Håper at Limited Edition ligger i postkassa i morgen. Har bestilt fra CDON. Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Du har ikke fått den i dag? Hvor i Norge bor du? Spent på å kikke i postkassen om en times tid. Forbereder meg mentalt på at det ikke ligger noe der.. Lenke til kommentar
samco Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 For et spill Wooop Wooop Stor koser meg skal teste det i 3D seinere i kveld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå