Brakara Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Jeg regner med at Spaceworld i storgata kommer til å ha det. Pleier hvertfall det rundt store releases Men det er ingenting om det på spaceworld.no (siste om midnattssalg er fra når 3DS kom ut). Og jeg er ikke så desperat at jeg har tenkt å tråle rundt i sentrum for å finne en åpen spillbutikk. Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Kontaktet CDON. Det har ikke blitt sendt ut fordi lageret ikke jobber i helgen. Men det har stått "varene" pakkes siden fredagen for min del. Når jeg spurte om hvorfor de ikke ble sendt ut på fredag i og med at folk ikke jobber i helgen så kunne hun jeg snakket med svare på det, men så det som en mulighet at de ikke fikk spillet fra leverandør før på fredag, noe som jeg nekter å tro. Nei, dette er for dårlig. Har hatt god erfaring når det gjelder forhåndsbestilling hos CDON.com, men dette blir nok siste gang. Jeg får uansett ikke spilt noe særlig på tirsdag, men hadde vært deilig og lukta på plasten i det minste... Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 faen, ønske jeg hadde noen å spille dette coop med, litt krise 4 player co-op, ja takk! Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Kontaktet CDON. Det har ikke blitt sendt ut fordi lageret ikke jobber i helgen. Men det har stått "varene" pakkes siden fredagen for min del. Når jeg spurte om hvorfor de ikke ble sendt ut på fredag i og med at folk ikke jobber i helgen så kunne hun jeg snakket med svare på det, men så det som en mulighet at de ikke fikk spillet fra leverandør før på fredag, noe som jeg nekter å tro. Nei, dette er for dårlig. Har hatt god erfaring når det gjelder forhåndsbestilling hos CDON.com, men dette blir nok siste gang. Jeg får uansett ikke spilt noe særlig på tirsdag, men hadde vært deilig og lukta på plasten i det minste... Kontaktet nettopp cdon. De sa at spillet var under pakking og at jeg burde ha det imorgen ettersom det sendes som brev. Gjelder 14 dagers angrerett dersom man ikke åpnet spillet? Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Ja, det skulle jeg tro. Hvor bor du cliffme? Oslo? De kunne ikke gi meg noen garantier. Jeg tviler på at jeg har spillet i morgen... Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 (endret) ca 06.30 ble spillet videresendt fra terminal i trondheim, enda ikke blidd levert på mitt postkontor, ca 2 timer fra trondheim... Blir nok ikke no spilling idag heller Endret 19. september 2011 av Duriello Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Jeg tror nok du får spillet ditt i dag, Duriello. De kan umulig surre det til så ille? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 ca 06.30 ble spillet videresendt fra terminal i trondheim, enda ikke blidd levert på mitt postkontor, ca 2 timer fra trondheim... Blir nok ikke no spilling idag heller Rundt klokken 4(16.00) så kan du hente Gears of War 3 fra postkontoret... det tror jeg i alle fall De bruker å kjøre ut med pakker osv til postkontoret i den tiden så. Vet ikke om det er det samme der, men det er det de gjør i Tromsø. Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Nåja, er tross alt posten norge det er snakk om her Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Ja, det skulle jeg tro. Hvor bor du cliffme? Oslo? De kunne ikke gi meg noen garantier. Jeg tviler på at jeg har spillet i morgen... Samme her. Jeg har bestilt Limited Edition (som pakket neppe får plass i postkassa), så jeg tviler på at jeg får den før onsdag selv om de får sendt ut i løpet av dagen idag. Men en ting er sikkert, dette er siste gang jeg bestiller noe som helst fra CDON. Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 @Brakara: Ja, Limited edition her også. Vet ikke hvor stor boksen er. Kan jo håpe på at den er akkurat "liten nok", men jeg tviler. Ja, CDON fikk en ripe i lakken hos meg i hvertfall. De har vært gode før, men det her er for dårlig. De burde vite hvor viktig release-dates er på storutgivelser som dette. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Ja, det skulle jeg tro. Hvor bor du cliffme? Oslo? De kunne ikke gi meg noen garantier. Jeg tviler på at jeg har spillet i morgen... Bor i Bodø. Brevpost tar alltid 1dag hit, men time will show. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Eg fekk mail frå Lefdal om at mitt spel var sendt på Fredag. Vonar det ligg i postkassen min idag. Har fått låne ein kamerat sin kopi i helga - så har fått spelt ein del. Fantastisk bra spel. Berre legg meg til på XBL viss du vil spele noko MP. GT: Blasty Trasty Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 (endret) @Brakara: Ja, Limited edition her også. Vet ikke hvor stor boksen er. Kan jo håpe på at den er akkurat "liten nok", men jeg tviler. Ja, CDON fikk en ripe i lakken hos meg i hvertfall. De har vært gode før, men det her er for dårlig. De burde vite hvor viktig release-dates er på storutgivelser som dette. Ja, hadde det vært et ordinært spill hadde jeg ikke brydd meg. Men Gears 3 er det eneste spillet jeg virkelig har gledet meg til i år, så da er det for dårlig. Dessuten drar jeg til USA på fredag, så en dag mindre med Gears før da blir ekstra ille i så måte. Endret 19. september 2011 av Brakara Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Ja, det skulle jeg tro. Hvor bor du cliffme? Oslo? De kunne ikke gi meg noen garantier. Jeg tviler på at jeg har spillet i morgen... Bor i Bodø. Brevpost tar alltid 1dag hit, men time will show. Mitt ble sendt på fredag og jeg fikk det på lørdag... i Tromsø Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Ja, det skulle jeg tro. Hvor bor du cliffme? Oslo? De kunne ikke gi meg noen garantier. Jeg tviler på at jeg har spillet i morgen... Bor i Bodø. Brevpost tar alltid 1dag hit, men time will show. Mitt ble sendt på fredag og jeg fikk det på lørdag... i Tromsø Fra cdon? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Ja, det skulle jeg tro. Hvor bor du cliffme? Oslo? De kunne ikke gi meg noen garantier. Jeg tviler på at jeg har spillet i morgen... Bor i Bodø. Brevpost tar alltid 1dag hit, men time will show. Mitt ble sendt på fredag og jeg fikk det på lørdag... i Tromsø Fra cdon? Fra Game, men har de ikke sendt spillet enda? Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Nei, CDON har ikke sendt ut spillene enda Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Ja, det skulle jeg tro. Hvor bor du cliffme? Oslo? De kunne ikke gi meg noen garantier. Jeg tviler på at jeg har spillet i morgen... Bor i Bodø. Brevpost tar alltid 1dag hit, men time will show. Mitt ble sendt på fredag og jeg fikk det på lørdag... i Tromsø Fra cdon? Fra Game, men har de ikke sendt spillet enda? Jeg og kjøpte det på Game, ble sendt fredag, men enda ikke fått spillet.. Trøndelag! Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Dersom det ikke ligger i postkassa imorgen så blir det 14 dagers returrett (om det i det hele tatt blir sendt.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå