Gå til innhold

Gears of War Kafèen

Lakus

Anbefalte innlegg

Jeg regner med at Spaceworld i storgata kommer til å ha det. Pleier hvertfall det rundt store releases

Men det er ingenting om det på spaceworld.no (siste om midnattssalg er fra når 3DS kom ut). Og jeg er ikke så desperat at jeg har tenkt å tråle rundt i sentrum for å finne en åpen spillbutikk. smile.gif

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kontaktet CDON. Det har ikke blitt sendt ut fordi lageret ikke jobber i helgen. Men det har stått "varene" pakkes siden fredagen for min del.

Når jeg spurte om hvorfor de ikke ble sendt ut på fredag i og med at folk ikke jobber i helgen så kunne hun jeg snakket med svare på det, men så det som en mulighet at de ikke fikk spillet fra leverandør før på fredag, noe som jeg nekter å tro.

Nei, dette er for dårlig. Har hatt god erfaring når det gjelder forhåndsbestilling hos CDON.com, men dette blir nok siste gang.

Jeg får uansett ikke spilt noe særlig på tirsdag, men hadde vært deilig og lukta på plasten i det minste...

Lenke til kommentar

Kontaktet CDON. Det har ikke blitt sendt ut fordi lageret ikke jobber i helgen. Men det har stått "varene" pakkes siden fredagen for min del.

Når jeg spurte om hvorfor de ikke ble sendt ut på fredag i og med at folk ikke jobber i helgen så kunne hun jeg snakket med svare på det, men så det som en mulighet at de ikke fikk spillet fra leverandør før på fredag, noe som jeg nekter å tro.

Nei, dette er for dårlig. Har hatt god erfaring når det gjelder forhåndsbestilling hos CDON.com, men dette blir nok siste gang.

Jeg får uansett ikke spilt noe særlig på tirsdag, men hadde vært deilig og lukta på plasten i det minste...

Kontaktet nettopp cdon. De sa at spillet var under pakking og at jeg burde ha det imorgen ettersom det sendes som brev.

Gjelder 14 dagers angrerett dersom man ikke åpnet spillet?

Lenke til kommentar

ca 06.30 ble spillet videresendt fra terminal i trondheim, enda ikke blidd levert på mitt postkontor, ca 2 timer fra trondheim...

Blir nok ikke no spilling idag heller :(

Rundt klokken 4(16.00) så kan du hente Gears of War 3 fra postkontoret... det tror jeg i alle fall :)

De bruker å kjøre ut med pakker osv til postkontoret i den tiden så.

Vet ikke om det er det samme der, men det er det de gjør i Tromsø.

Lenke til kommentar

Ja, det skulle jeg tro. Hvor bor du cliffme? Oslo? De kunne ikke gi meg noen garantier. Jeg tviler på at jeg har spillet i morgen...

Samme her. Jeg har bestilt Limited Edition (som pakket neppe får plass i postkassa), så jeg tviler på at jeg får den før onsdag selv om de får sendt ut i løpet av dagen idag.

Men en ting er sikkert, dette er siste gang jeg bestiller noe som helst fra CDON.

Lenke til kommentar

@Brakara: Ja, Limited edition her også. Vet ikke hvor stor boksen er. Kan jo håpe på at den er akkurat "liten nok", men jeg tviler. Ja, CDON fikk en ripe i lakken hos meg i hvertfall. De har vært gode før, men det her er for dårlig. De burde vite hvor viktig release-dates er på storutgivelser som dette.

Lenke til kommentar

@Brakara: Ja, Limited edition her også. Vet ikke hvor stor boksen er. Kan jo håpe på at den er akkurat "liten nok", men jeg tviler. Ja, CDON fikk en ripe i lakken hos meg i hvertfall. De har vært gode før, men det her er for dårlig. De burde vite hvor viktig release-dates er på storutgivelser som dette.

Ja, hadde det vært et ordinært spill hadde jeg ikke brydd meg. Men Gears 3 er det eneste spillet jeg virkelig har gledet meg til i år, så da er det for dårlig. Dessuten drar jeg til USA på fredag, så en dag mindre med Gears før da blir ekstra ille i så måte.

Endret av Brakara
Lenke til kommentar

Ja, det skulle jeg tro. Hvor bor du cliffme? Oslo? De kunne ikke gi meg noen garantier. Jeg tviler på at jeg har spillet i morgen...

Bor i Bodø.

Brevpost tar alltid 1dag hit, men time will show.

Mitt ble sendt på fredag og jeg fikk det på lørdag... i Tromsø :)

Fra cdon?

Fra Game, men har de ikke sendt spillet enda?

Lenke til kommentar

Bor i Bodø.

Brevpost tar alltid 1dag hit, men time will show.

Mitt ble sendt på fredag og jeg fikk det på lørdag... i Tromsø :)

Fra cdon?

Fra Game, men har de ikke sendt spillet enda?

Jeg og kjøpte det på Game, ble sendt fredag, men enda ikke fått spillet.. Trøndelag! :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...