erobbity Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Fikk ikke "Mechanic Baird" >< Når bestilte du? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) Fikk ikke "Mechanic Baird" >< Når bestilte du? Bare noen uker siden fra Game (jeg ville ha mechanic baird så jeg tok en sjanse)... men får 2 characters fra Gamezone når jeg får Epic Edition, det bestilte jeg for mange måneder siden^^ Jeg er 100% sikker på at jeg får pre order bonusene fra Gamezone. Savage Kantus og Savage Grenadier Elite Endret 18. september 2011 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) Posten Norge må være verdens dårligste. Mitt Gears ble sent fredag morgen og ligger fortsatt på postkontoret det ble innlevert. Det blir antagelig sendt til mitt lokale postkontor ila mandag og jeg får det i kassa på tirsdag. 5 dager. Fra Oslo til et annet sted i Oslo. Skandale. vet jeg bestilte en ting som ble sendt 14.september fra nederland. betalte 80 kr for frakta. var ups som leverte. 15 september hadde jeg pakken, altså dagen etterpå. Og da hadde pakken vært innom tyskland, sverige og oslo. Så ja. posten sug i forhold. En helt annen sak. det klør i fingra.mine nå. VIL SPILLE Endret 18. september 2011 av henrikrox Lenke til kommentar
erobbity Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Fikk ikke "Mechanic Baird" >< Når bestilte du? Bare noen uker siden fra Game (jeg ville ha mechanic baird så jeg tok en sjanse)... men får 2 characters fra Gamezone når jeg får Epic Edition, det bestilte jeg for mange måneder siden^^ Jeg er 100% sikker på at jeg får pre order bonusene fra Gamezone. Savage Kantus og Savage Grenadier Elite Vet du nøyaktig når? Jeg har bestilt Epic Edition der og det hadde vert bra om jeg fikk Mechanic Barid, for jeg har ikke bestilt noen andre plasser. Jeg kunne ikke ha fått en kode om jeg ikke får den vel x) noen som er barmhjertige her? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) Fikk mail fra Game om at Epic Edition er sendt Gamezone her, er delayet til 23. september der Er det noen fra gamezone her på forumet som kan bekrefte... Ser nå eg har gått på ein kraftig smell, når eg ser pris på game.no Endret 18. september 2011 av Noiz Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Etter å ha lekt meg med spillet i noen titalls timer føler jeg at jeg er klar for å avgi en dom. Jeg har lyst til å kjøre gjennom campaignen i singleplayer og å spille versus mot ekte mennesker, men totalt sett har jeg opplevd det meste av det spillet har å by på. Jeg kan starte med campaigen først, da jeg har blandede meninger om den. Epic har først og fremst gjort en god jobb med presentasjon i forhold til forgjengerne. Grafikken ser mye bedre ut, og filmsekvensene har en bedre flyt. Videre synes jeg at selve skytingen føles mer variert ut enn tidligere. Jeg kunne druse gjennom 80& av Gears 1 og 2 ved hjelp av snikskytterriflen, men det virker ikke som det er tilfellet i 3'ern. Epic har nemlig lagt til noen nye fiender som enten er veldig pågående eller veldig raske. Det jeg ikke liker med campaignen er at den har mistet noe av det mangfoldet som etter min mening gjorde Gears 2 til et mer interessant spill enn Gears 1. I Gears 2 fikk man styre en reaver, en bil og en brumak. Gears 3 har riktignok kjøresekvenser, men de er hovedsaklig on-rails uten noen muligheter for å styre farkosten. I tillegg hadde Gears 2 riftwormen, et oppdrag som jeg synes var et spennende avbrekk fra skytingen. Jeg mistenker at det har noe å gjøre med at Gears 3 har støtte for 4 player co-op, og at slike sekvenser ikke egner seg for denne typen multiplayer. Om jeg skulle ha rangert historiemodusene akkurat nå, så ville jeg ha plassert Gears 2 øverst, etterfulgt av Gears 3 og Gears 1 til slutt. Jeg planlegger å spille gjennom kampanjen alene etter hvert, så det kan hende at meningen min vil endre seg. Multiplayeren til Gears 3 har jeg derimot få klager over. Med Horde Mode 2.0 har Epic tatt tilbake tronen fra Bungie og Firefight. Basebyggingen og boss waves har gjort modusen langt mer variert enn den var i Gears 2. Det føles ikke ut som om Beast Mode vil ha en like god varighet, men jeg må si at det var utrolig tilfredsstillende å spille som berserker. Versus interesser meg egentlig ikke så mye, så jeg vet ikke hvor mye jeg kommer til å spille deathmatch, warzone etc etter jeg har dinget lvl 50. Det jeg derimot er sikker på er at Versus er 12,51 ganger bedre enn det var i Gears 2. Det eneste potensielle problemet med multiplayeren er at spillet foreløpig bare har 9 kart. Campaignmessig er det ikke en perfekt avslutning på Marcus Fenix sin trilogi, men det byr imidlertid på en verdig slutt. Multiplayeren er etter min mening den beste i serien, og jeg kommer nok til å bruke et utall av timer på å slakte locust og lambent i Horde 2.0. 2 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Fikk mail fra Game om at Epic Edition er sendt Gamezone her, er delayet til 23. september der Er det noen fra gamezone her på forumet som kan bekrefte... Ser nå eg har gått på ein kraftig smell, når eg ser pris på game.no Hehe ja, bestilte også Epic Edition fra Gamezone... Fikk ikke "Mechanic Baird" >< Når bestilte du? Bare noen uker siden fra Game (jeg ville ha mechanic baird så jeg tok en sjanse)... men får 2 characters fra Gamezone når jeg får Epic Edition, det bestilte jeg for mange måneder siden^^ Jeg er 100% sikker på at jeg får pre order bonusene fra Gamezone. Savage Kantus og Savage Grenadier Elite Vet du nøyaktig når? Jeg har bestilt Epic Edition der og det hadde vert bra om jeg fikk Mechanic Barid, for jeg har ikke bestilt noen andre plasser. Jeg kunne ikke ha fått en kode om jeg ikke får den vel x) noen som er barmhjertige her? Hmm jeg bestilte den vanlige versjonen fra Game den 5 september Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Fikk mail fra Game om at Epic Edition er sendt Gamezone her, er delayet til 23. september der Er det noen fra gamezone her på forumet som kan bekrefte... Ser nå eg har gått på ein kraftig smell, når eg ser pris på game.no GZ Hauk jobber i Gamezone. Du kan sikkert sende en PM til ham. https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=240221 Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Gears3 folkens, gled dere!! 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Gleder meg nå jeg, sitter og gamer nå. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Hadde det ikke vært for at jeg kun kan spille på fakka tider skulle jeg ha spurt etter 3 rompisser for litt anal lust. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 faen, ønske jeg hadde noen å spille dette coop med, litt krise Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Venter du til tirsdag, så har du meg og et par folk hos meg Henrik Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 (endret) Har spelt til Chapter V med ein kompis. Synest SP-delen er utrueleg morosam. Har og spelt meg til level 15 på multiplayer. Viss det er nokon kjekke folk her inne som vil spele, Horde, Beast eller Versus - er det berre å leggje meg til på XBL. Gamertag: Blasty Trasty Har spelt litt Horde med random folk på nettet. Er litt slitsomt at dei berre loggar av spelet viss dei blir drept midt i ein runde, så plutseleg er eg åleine på level 15. Synest òg det er ganske morosamt å sjå på 'trøkken' til MP i menyane. "5 players in your area" "15 players worldwide" Endret 19. september 2011 av Optimus Trasti Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Noen som er med på 4 player co-op imorgen rundt klokken 14:30, så legg til: xYz BeniZz. Siden ikke så mange av vennene mine skaffer Gears 3, så hadde det vært litt fett å spille co-op med noen Norske, ikke randoms fra rundt omkring i verden Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 http://www.amazon.co.uk/Gears-War-GE01-Board-Game/dp/1616611693/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1316418672&sr=8-1 Vurderar kjøpe dette! Sikkert morosamt å spele med nokre vener! Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Noen som vet om det er noe midnattssalg i Oslo? CDON.com har ikke sendt ut enda, så jeg begynner å bli bekymret... Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Noen som vet om det er noe midnattssalg i Oslo? CDON.com har ikke sendt ut enda, så jeg begynner å bli bekymret... Elkjøp på Stord skal faktisk ha midnatt lansering, reknar med at ein eller fleire butikkar i hovudstaden skal ha :-) Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Noen som vet om det er noe midnattssalg i Oslo? CDON.com har ikke sendt ut enda, så jeg begynner å bli bekymret... Jeg regner med at Spaceworld i storgata kommer til å ha det. Pleier hvertfall det rundt store releases Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå