Filmvenn Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 (endret) De gjorde det med Halo 3. Med Expert var ute først, og det ble dermed blusset opp veldig mye mer i rettning Expert enn Elkjip. Riktignok var begge i en butikk, og ikke på nett. Det Snurreleif sier er helt riktig. Riktignok liker jeg ikke Elkjøp så stort, og vil gjerne at Elkjøp får straff for dette slik at dette faktisk ikke skjer igjen. Det er ikke meningen at et spill skal komme ut før release. Ognei, jeg er ikke sjalu, fordi jeg har spilt spillet allerede. Og elsket både Beast og nye Horde. Må få stikket til kameraten min å få prøvd campaign litt i morgen. Endret 13. september 2011 av Mahavishnu Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Eg er so misunneleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Elkjøp har så vidt jeg vet aldri gjort en slik bommert som dette. Da har de heller hatt problemer andre veien, å levere til riktig tid. Men de har skjerpet seg i det siste, og leverer som regel på release dag eller dagen før/etter. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Sitter og ser nyeste episode av American Chopper. Og jammen med har ikke Cliff og Epis hyret inn Jr.Designs til å bygge en Gears of War 3 motorsykkel. Og vi får en rundvisning i studio, sett litt concept art og innblikk i spilles produksjon. Og for en FET sykkel det blir. (Cliff nevner å implementere motorsykkelen inn i spillet....Kanskje det kommer er oppdatering en gang med fet motorsykkel...hahah...) Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Episodenummer og sesong takk? Aldri sett noe særlig på den serien. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Senior vs Junior s2 ep10 Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Kewl, men kanskje litt for rein for en Gears of War-motorsykkel.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. september 2011 Forfatter Del Skrevet 14. september 2011 Where´s the COG´s?! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Kan ikke akkurat si at jeg synes den var så jævla fet. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Noe så dødsharry. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Lurer på om dte er kun for display only eller om den fungerer. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 Er American Choppper gutta (serien på Discovery) som har laget den, så den virker nok Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 HERREGUD, som jeg gleder meg Er hos familien fra 19-26, og tar med meg xboxen for å si det sånn, satan altså. Blir så bra. Har fått gode score overalt, bare synd alle kompisene mine har ps3 og har ingen å spille coop med. Men storyen skal gjennomføres flere ganger, og horde mode ser jeg virkelig frem til. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Off, den serien topper harry O´meteret av alle harry O´meter Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 Fra Gamer sin anmeldelse: Det spiller likevel ingen rolle. Gleden av å massakrere Locust, Lambents og en helt splitter ny rase er større enn noen gang. Uhm, WHAT?! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 9.4 på Gametrailers 5/5 Giantbomb 9/10 Gamer.no 10/10 Neocrisis 9.5 på Gamespot 5/5 Joystiq Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Eurogamer gav Gears 3 8/10, jeg "stoler" mest på de fordi de bruker faktisk hele karakterskalaen. Det er en høy karakter og det skal mye til at jeg ikke kommer til å like dette spillet. Jeg er ikke sånn mega fan av Gears-spillene som jeg mistenker mange her er, men det er ingen tvil om at det er heftige spill som vi får servert. Håper at spillet gir meg litt mer enn bare blod og gørr, vil ha noen "omg-wtf-moments" og slikt! 1 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 lol @ SirKratos. Er det mogleg å ikkje forstå at ein anmeldar ikkje følgjer noko fasit? Dei delar sine eigne erfaringar med spelet. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Haha, herregud så enkelte høres patetiske ut når det kommer til Gears. :!: Noen er litt for fokuserte på at alle er kjøpt og betalt når det kommer til Gears of War. 1 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Haha, herregud så enkelte høres patetiske ut når det kommer til Gears. :!: Noen er litt for fokuserte på at alle er kjøpt og betalt når det kommer til Gears of War. Det er sant. Men eg høyrde frå ei kjelde i Microsoft at dei ikkje hadde råd til å kjøpe fordelaktige anmeldelsar av GoW3 - dette fordi dei brukte opp alle pengane sine når dei betalte Gamer.no for å gje Uncharted 2 ein 'elendig' anmeldelse. Så spelet er kanskje bra? :-) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå