Lakus Skrevet 10. september 2011 Forfatter Del Skrevet 10. september 2011 Hvis noen bor i Osloområdet og vil selge en kopi Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Hvis noen er sykt sugne på gears of war 3 i stavangerområdet, kan dere sende meg en PM. Selger mitt da jeg uansett skal vente på at en kamerat får dette. Lenke til kommentar
Xesray Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Dette har faen ikkje noen med å være sjalu eller noen annen form. Dette e det spillet eg har spilt helt siden første man kom ut, og eg har gledet meg noe jævlig til 3 skulle komme, å så sender elkjøp ut spillet så folk har det 10 dager før alle andre, det går eg faen ikkje med på. 1 Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Gleder emg til CDON sender Limited Edition til meg. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) OK, hvis sjalusi ikke har noe med saken å gjøre så må jeg si at jeg lurer litt på hvorfor du mener at din spilleglede forringes av at andre spiller GoW3 før deg. Endret 10. september 2011 av Totenkopf Lenke til kommentar
brakarbuldre Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Dette har faen ikkje noen med å være sjalu eller noen annen form. Dette e det spillet eg har spilt helt siden første man kom ut, og eg har gledet meg noe jævlig til 3 skulle komme, å så sender elkjøp ut spillet så folk har det 10 dager før alle andre, det går eg faen ikkje med på. skjønner egetlig det litt, er dritt for alle som ikke bestillte på elkjøp, dette må være noe elkjøp bestemte seg for å gjøre siden så mange over hele landet har fått spillet tidlig, dette er ikke en liten e-mail feil Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Det som er det værste er at st jeg avbestilte spillet men tror broren min glemte det . Har spilt kun bots og damn spillet er digg Endret 10. september 2011 av iToMaN 1 Lenke til kommentar
aquaplex Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Nå må enkelte faktisk ta seg sammen. Det må da være likegyldig om enkelte får dette spillet før andre. Det gjør INGENTING med DIN opplevelse av spillet når du selv får det. Er alltid noen som får spillene tidligere enn andre. Det er tross alt elkjøp som har gjort en blemme her, men her får jeg følsen av at de som har mottatt spillet får kjeft. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Elkjøp er i trøbbel. http://www.pressfire.no/nyheter/Xbox360/3938/Norsk-nettbutikk-sendte-ut-Gears-of-War-3-ti-dager-for-tidlig Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Skjønner ikke helt hvorfor folk tar kontakt med media for å fortelle dette og lage en sak av det. Lat som ingenting, kanskje det skjer igjen. Er jo bare digg å få spill lenge før slippdato. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Skjønner ikke helt hvorfor folk tar kontakt med media for å fortelle dette og lage en sak av det. Lat som ingenting, kanskje det skjer igjen. Er jo bare digg å få spill lenge før slippdato. Enig! Man må være glad når man får et spill man har lyst på flere dager tidligere. Er litt sjalu, etetrsom jeg må vente på at CDOn skal sende Limited Edition til meg. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Jeg ville ha min epic edition og 320gb Gears of war Limited Edition . Men kan ikke klage akkurat når jeg har spillet. Endret 10. september 2011 av iToMaN 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Hva skjer hvis de som har mottatt Gear of War 3 setter det i konsollen? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Da kan de spille. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 De blir ikke banna eller noe? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Nei. Major Nelson har svart gang på gang, at vanlige brukere som har fått fatt i en lovlig kopi, ikke skjer noe med. De går etter piratkopier, og etter butikker som bryter release. En bruker med ekte kopi, blir ikke rammet. Jeg har en kopi av GoW3 her i Bergen (Fyllingsdalen) Men får ikke spillt det før om over en uke. Noen som vil kjøpe det av meg for et GODT bud? Jeg leverer innenfor rimelig avstand hvis budet er godt nok. Send pm. Endret 10. september 2011 av trykkertor Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Dette har faen ikkje noen med å være sjalu eller noen annen form. Dette e det spillet eg har spilt helt siden første man kom ut, og eg har gledet meg noe jævlig til 3 skulle komme, å så sender elkjøp ut spillet så folk har det 10 dager før alle andre, det går eg faen ikkje med på. HAHAHA! Du får dra ut en tur i kveld istedenfor da vet du. Tåler vel å vente 10 dager til. Enkelte folk altså... Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Nettopp dette er problemet med å ikke ha felles releasedato. Svartebørsen. Og folk begynner å tjene penger på å selge det for «et GODT bud». Endret 10. september 2011 av formkake Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 ÅÅååå jeg skulle så ha fått spillet idag. Merker mine Gears3 needs tar overhånd her! 1 Lenke til kommentar
mar1u5 Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Dette har faen ikkje noen med å være sjalu eller noen annen form. Dette e det spillet eg har spilt helt siden første man kom ut, og eg har gledet meg noe jævlig til 3 skulle komme, å så sender elkjøp ut spillet så folk har det 10 dager før alle andre, det går eg faen ikkje med på. Aaaah. Det er når jeg leser sånn bitter bitching at jeg kan kose meg enda mer med gears 3, lenge før du får det. Her, ta en klem - det virker som du trenger det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå