iStephano Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Du selger den andre da eller? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Viss jeg får solgt den da... Tror ikke det er så mange der ute som har lyst på en brukt maskin. Men modellen jeg har er fra 2011 av Slim. Har faktisk 2 til 4 spill liggende til Xbox 360 som jeg eier dobbelt eller trippelt av som jeg kan legge ved maskinen. Kan også legge med Gears Of War 3 i salget da jeg vet jeg får to kopier av Gears Of War 3, kansje da har jeg en sjanse med å selge den Endret 9. september 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Etter 155 sider er det greit å korrigere emnetittel: Kafé (ikke kafè) i bestemt form er kaféen/kafeen (ikke kaffèen), og det bør være bindestrek mellom war og kaféen. "Gears of War-kaféen". 1 Lenke til kommentar
Ligaya Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Gleder meg til å se flere av dere reagere med glede i morra, når Gears Of War 3 ligger i postkassa deres. Jeg har fått bekreftet at Elkjøp har sendt varer, slik dere fikk mail om Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Noen som vil være meg å spille litt Gears2 ? Har ikke mic, though. GT: veggizah Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Oh gjerne! Men må ta det i morra isåfall Desverre har Resistance 3 tatt mye av tiden min nå Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Lol. Hvor fikk du tak i imulsion, Bananus? Lenke til kommentar
Ep4EvEr Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Gleder meg til å se flere av dere reagere med glede i morra, når Gears Of War 3 ligger i postkassa deres. Jeg har fått bekreftet at Elkjøp har sendt varer, slik dere fikk mail om Tviler STERKT på at elkjøp har sendt spilla til oss allerede. Flere sier at elkjøp har sendt ut feil epost info. Uansett så har det bestandig tatt mange dager fra bekreftelse til spill har ligget i postkassa mi,opp til 1 uke.....tidligere erfaringer. Spillet kommer når det kommer..ingen hast her Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Lol. Hvor fikk du tak i imulsion, Bananus? Fikk den fra gamezone. Gears Of War Drink Passer så bra når Gears3 kommer ut, kommer nok ikke til og legge meg med det første den natten! Endret 9. september 2011 av Bare Ban Lenke til kommentar
brakarbuldre Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Gleder meg til å se flere av dere reagere med glede i morra, når Gears Of War 3 ligger i postkassa deres. Jeg har fått bekreftet at Elkjøp har sendt varer, slik dere fikk mail om hvordan "bekreftet" du det Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Det ble vel ganske raskt avdekket at den mailen var en teknisk feil:) Lenke til kommentar
brakarbuldre Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Jeg fikk det i dag! 10 dager for release faktisk, takk skal du ha elkjøp, jævli konge. Lenke til kommentar
Long Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Først sier folk at e-posten var en teknisk feil og at spillet aldri ble sendt, men nå får vi høre at en bruker fikk det i dag. Hva er greia, folkens? PS: Du må gjerne poste et bilde av spillet med navnet ditt på en lapp ved siden av, brakarbuldre. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Jeg fikk det i dag! 10 dager for release faktisk, takk skal du ha elkjøp, jævli konge. Picture or it did not happen. Lenke til kommentar
Ligaya Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Jeg har også fått det i dag Endret 10. september 2011 av Ligaya Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. september 2011 Forfatter Del Skrevet 10. september 2011 Damn, Ikke dårlig. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Uuuuups? Anyway, risiko for å bli banna om man starter å spille dette for tidlig? Lenke til kommentar
mar1u5 Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Hyggelig å gå i postkassa i dag ja.... Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Hmm vi som ikke bestilte fra Elkjøp... ska vi sende inn en klage? ;p *sjalu* Lenke til kommentar
Ligaya Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Godt å se at den bekreftelsen jeg fikk av at det faktisk var sendt ut stemte. Lurer på om Elkjøp har gått på en real smell her ? Regner ikke med at man blir bannet for å spille det i dag, det er jo ikke vår skyld at Elkjøp sender ut for tidlig ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå