BlastyTrasty Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Det er 4-player coop. Men er det 5 player Horde? Synes å hugse å ha lese det :-) Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Jupp, 4-player co-op på grunn av karakterne du spiller også er med i historien i hvert brett. Mens 5 er på hvert lag i multiplayeren og horde i Gears 2 blir det akkurat samme i Gears of War 3. Veit ikke med Beast-mode, men blir nok 5 der og. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Jeg blir å bruke mye tid på multiplayer^^ Men skal greie campaign først, som jeg alltids gjør... Når dere spiller multiplayer... hvilken character bruker dere som regel? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 Dom er sjefestest. No doubt. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 (endret) Digger den nye Carmine, så blir nok den nye Carmine en del. Men som regel så bruker Cole i MP`en til 1 og 2`ern. Så blir enten Cole eller Coletrain i 3`ern. Bruker også Dom og Baird litt. Endret 5. september 2011 av Maury Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Bruker klart mest Dom, han virker mest "normal" Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 (endret) Jeg bruker som regel Baird og når jeg er locust så er Grenadier mitt førstevalg Endret 5. september 2011 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Xesray Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Noen som vet ka som skjer med gears of war 2 fortiden? Det er så sykt bugete og det legger sykt til tider. Og wreth'ene hopper rundt med torch bow. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 De prøver vel og drepe Gears2 sånn at Gears3 får all oppmerksomhet Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Noen som vet ka som skjer med gears of war 2 fortiden? Det er så sykt bugete og det legger sykt til tider. Og wreth'ene hopper rundt med torch bow. Akkurat som det var rundt lansering og vel så det med andre ord Lenke til kommentar
Xesray Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Det plager noe sykt, synst det blir værre og værre eg. Gears 3 skal eg ha uansett. Men er fett å spille gears 2 da, et av det beste spillene:) Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Spiller litt Gears2 igjen, for å varme opp til 3'ern. Men noen som vet om det kommer flere xp events før lansering? Mangler en del poeng før jeg er veteran... Lenke til kommentar
Sveinz Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Virker ikke som det er mye hype for Gears 3 akkurat. Men det kan jo selvsagt være pga landet vi lever i. Jeg ble sjokkert når jeg så at spillet kommer ut om under 2 uker. Virker som det er mye mer styr rundt UC3 allerede og det kommer ikke ut før om 2 måneder. Er nok ganske annerledes i Amerika og UK derimot. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Vel, var noen unger som skreik etter gears på min lokale gamestop i dag. Lenge siden jeg har hørt kids glede seg til noe så mye på lenge. Driter oppi langt uansett hva Gears 3 selger, jeg bryr meg bare om hvordan spillet er. Spesielt når dette spillet vil selge godt, om det blir noe rekord vet vi ikke. INBEFOREHATERS Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Spiller litt Gears2 igjen, for å varme opp til 3'ern. Men noen som vet om det kommer flere xp events før lansering? Mangler en del poeng før jeg er veteran... Det skulle være i alle helgene før release I morgen begynner de med 20x xp weekend og neste helg er det 25x xp Endret 8. september 2011 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Heftige saker...hadde ikke gjort noe å ha den Lancer saken på veggen....hadde vært konge om den kom for salg!? Lenke til kommentar
Sveinz Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Den Gears 3 Xboxen koster bare latterlig lave 2195 hos lefdal. Var sykt pen. 250gb hdd, 2 kontrollere og spillet. http://www.lefdal.com/product/spill-konsoll/spillkonsoll/X360GOW3BUN/xbox-360-250-gb-spillkonsoll-gears-of-war-3 Det betyr at man får spillet, 360 stylingen og ekstra kontroller for bare 200kr. Likevel kommer ps3 til å fortsette å selge 5 ganger bedre. For et bedritent land. Lenke til kommentar
Xesray Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Nice Gleder meg sjukt til gears kommer, blir spille helg da ja Lei gears 2 no. Spiller litt Gears2 igjen, for å varme opp til 3'ern. Men noen som vet om det kommer flere xp events før lansering? Mangler en del poeng før jeg er veteran... Ingen poeng å varme opp. Det blir ganske stor forskjel på disse. Var beta tester. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Haha, det som er så wonderfull er at det virker veldig som at Ice-T spiller spillet og. Samtidig som han virker cocky på sin måte stolt over spillet. Det liker jeg godt. Legg også merke til at du hører pålogging (eller meldings-lyden) når han har vist fram konsollen første gang ferdig. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Den Gears 3 Xboxen koster bare latterlig lave 2195 hos lefdal. Var sykt pen. 250gb hdd, 2 kontrollere og spillet. http://www.lefdal.com/product/spill-konsoll/spillkonsoll/X360GOW3BUN/xbox-360-250-gb-spillkonsoll-gears-of-war-3 Det betyr at man får spillet, 360 stylingen og ekstra kontroller for bare 200kr. Likevel kommer ps3 til å fortsette å selge 5 ganger bedre. For et bedritent land. Den du linket til, er den Xbox 360en rød som han Ice-T unboxet som skal være i den pakken fra Lefdal? Kunne gjerne hatt den utgaven av Xbox 360 ved siden av min kommende Epic Edition Vurderer et eget Gears Of War hjørne med egen TV, egen Xbox 360 bare for Gears Of War 1-2-3 og Epic Edition! Håper selvfølgelig noen der ute vet dette, så skal jeg fyre opp et dedikert Gears hjørne! Endret 9. september 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå