Gå til innhold

Gears of War Kafèen

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rart dem viser såååå mye av spillet nå. Store deler av Act1 og starten på Act2.... Hva skjedde med og bli overrasket over alle de nye tingene?

De viste jo en del av Gears 2 og, men det var mer enn igjen å se i singleplayeren der ;)

Lenke til kommentar

Jeg greide jo såklart å lese spoilere -.- for over en måneds tid siden (en j**el som skrev om hva som skjedde i spillet) i en slags chat... moderatorne var for sent ute med å slette de meldingene. :(

Vet ikke om det er sant da, men man vet jo aldri...

Det samme skjedde da jeg skulle lese om noe i Resident Evil på wikia siden... da var det allerede skrevet om Resident Evil 5, noen uker før release. -.-

Denne gangen har jeg vært mer forsiktig enn vanlig... til ingen nytte...

Men jeg skal ikke si noe om spillet til noen... så don't worry about that :)

Endret av aBaDmAn91
Lenke til kommentar

Jeg bestilte også Epic Edition :) + bestilte spillet til en kompis... så jeg kunne få

"Mechanical Baird" :p nå mangler jeg bare "Commando Dom" -.- har ikke GameStop i Tromsø så :/

Bots er med i spillet ja

Hvorfor kan noen gjøre som så dette med å gi skins til diverse butikker? Hvorfor ikke bare selge de for MS points via Live? Hadde sikkert vært mer lønnsomt og enklere for folk flest :)

Vil du ha den skinnen så kjøper du den, enkelt og greit.

Så slipper man å forhåndsbestille spillet 4 forskjellige plasser, så avbestille og så sende tilbake 3 av dem ;)

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Du har tydelig ikke vært mye på marketplace.

Det meste som er av pre-orders kommer på marketplace for nedlasting. Pre-orders er bare noe kjedene kjøper seg til, eller produsentene gir til enkelte.

Kan ikke å ha huske å sett noe til pre-order som ikke er kommet på marketplace, kanskje ved unntak av golden lancer og hammerburst til Gears 2.

Lenke til kommentar

Fant ingen weapon skins til Gears Of War 2 for å ta et eksempel. Var bare DLC greiene jeg har allerede lasta ned

Men er det noen der ute som mangler achivementsene i Allfathers Garden Level 30, Memorial Level 40 og den med sandstormen i Horde som vil hore litt achivements med meg i Gears Of War 2?

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...