iStephano Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 (endret) Rart dem viser såååå mye av spillet nå. Store deler av Act1 og starten på Act2.... Hva skjedde med og bli overrasket over alle de nye tingene? Endret 20. august 2011 av Bare Ban Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 (endret) Campaign Preview Gleder meg noe enormt til singelplayeren for å si det rett ut!! Gears 3 er lett et spill som er i topp 10 lista mi dette året Endret 21. august 2011 av iToMaN 1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 Rart dem viser såååå mye av spillet nå. Store deler av Act1 og starten på Act2.... Hva skjedde med og bli overrasket over alle de nye tingene? De viste jo en del av Gears 2 og, men det var mer enn igjen å se i singleplayeren der Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Joa sant det. Prøver så godt jeg kan med og ikke se mer av spillet nå. Men Epic gjør det ikke lett for meg om dagen Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 (endret) Jeg greide jo såklart å lese spoilere -.- for over en måneds tid siden (en j**el som skrev om hva som skjedde i spillet) i en slags chat... moderatorne var for sent ute med å slette de meldingene. Vet ikke om det er sant da, men man vet jo aldri... Det samme skjedde da jeg skulle lese om noe i Resident Evil på wikia siden... da var det allerede skrevet om Resident Evil 5, noen uker før release. -.- Denne gangen har jeg vært mer forsiktig enn vanlig... til ingen nytte... Men jeg skal ikke si noe om spillet til noen... så don't worry about that Endret 26. august 2011 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 (endret) Tror dere at det er noen andre måter å få Pre-order characters etter hvert? Jeg har sykt løst på alle -.- Endret 29. august 2011 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 September er her!!! 17 dager igjen! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 (endret) Kun 17 dager og jeg får Epic Edition i samlinga mi!! Jeg vet at slike spill skal alltid ha special utgaver fordi jeg vet jeg kommer til å legge ned fra 40 til 120 timer eller kansje mer! Men er det noen her som vet at boter er også med inn i 3eren som 2eren hadde? Endret 3. september 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 (endret) Jeg bestilte også Epic Edition + bestilte spillet til en kompis... så jeg kunne få "Mechanical Baird" nå mangler jeg bare "Commando Dom" -.- har ikke GameStop i Tromsø så :/ Bots er med i spillet ja Endret 3. september 2011 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Konge med bots Slik som de gamle Unreal spillene, det liker jeg Tar botter når det går helt skeivt i online eller at det er startproblemer. Fordi jeg tror at det vil bli spilt ca 1 million kamper online på under 2 døgn Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Jeg syns at bots bare er plagsomt... og uansett hvor god du er... så blir de å drepe deg på en teit måte noen ganger! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) Bots for meg er bedre en hele online i for eks Gears 2, pga her får du din connection og slipper å miste våpen i spawn, lagg osv. Samma om botene tar somersault headshots på meg så bryr jeg meg ikke om det Så 3eren blir skøy med bots! Endret 4. september 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Nei dæven døtte sykkelstøtte, nærmer seg jo slipp av denne tittelen også. Tiden går unna altså. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Serverne kommer neppe til å gå ned. Både Epic og MS har gjort seg gangske klar til denne tittlen. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) Jeg bestilte også Epic Edition + bestilte spillet til en kompis... så jeg kunne få "Mechanical Baird" nå mangler jeg bare "Commando Dom" -.- har ikke GameStop i Tromsø så :/ Bots er med i spillet ja Hvorfor kan noen gjøre som så dette med å gi skins til diverse butikker? Hvorfor ikke bare selge de for MS points via Live? Hadde sikkert vært mer lønnsomt og enklere for folk flest Vil du ha den skinnen så kjøper du den, enkelt og greit. Så slipper man å forhåndsbestille spillet 4 forskjellige plasser, så avbestille og så sende tilbake 3 av dem Endret 4. september 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Du har tydelig ikke vært mye på marketplace. Det meste som er av pre-orders kommer på marketplace for nedlasting. Pre-orders er bare noe kjedene kjøper seg til, eller produsentene gir til enkelte. Kan ikke å ha huske å sett noe til pre-order som ikke er kommet på marketplace, kanskje ved unntak av golden lancer og hammerburst til Gears 2. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 (endret) Fant ingen weapon skins til Gears Of War 2 for å ta et eksempel. Var bare DLC greiene jeg har allerede lasta ned Men er det noen der ute som mangler achivementsene i Allfathers Garden Level 30, Memorial Level 40 og den med sandstormen i Horde som vil hore litt achivements med meg i Gears Of War 2? Endret 5. september 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Da var limited edition bestilt Gleder meg så sykt til single playern, samt 4 player co-op Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Bestilt Limited Edition fra CDON. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå