Lakus Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Hvilken trailer synes du er best? Last Day Skjul Mad World Skjul Stem i pollen Lenke til kommentar
Kamizage Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Mad world uten tvil Likte ikke helt musikken i Last Day. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 To veldig vanskelige valg.. men elsker delen i Last Day når Dom og Marcus er inne i Grindliften, så den får min stemme. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Enig med dere begge, da begge trailerne er utrolige på hver sin måte. Selv gikk jeg for Mad World, da den illustrerer enklest hvordan jeg ser for meg Gears of War. Alene og isolert, men likevel et glimt av håp. Lenke til kommentar
xXZorroZorXx Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Stemte Last Day, selv om begge er meget bra. Var faktisk første gang jeg så mad world, og likte den, men synes enkelt og greit Last Day var bare en smule bedre Lenke til kommentar
CREDiiBLE Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Last day, definitivt. GoW er for meg en historie om samhold og broderskap, ikke om en Rambo i form av Marcus Feenix. Syntes også den fanger stemnignen i spillet best. Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Nei, må Gissje som faen i helgen! Lørdag! Da kan jeg spille! Er alene hjemme i helgen jeg, så jeg må prøve å få med meg Laksu og spille litt med deg Laland! Er usikker på om jeg har deg på vennelista også... Har ikke spilt Gissj siden før jul nå, så det er vel på tide :rolleyes: (ja jeg vet hva som står i siggen min...) Lenke til kommentar
Erik Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Måtte bare ta "Mad World", den er i en klasse for seg selv. Lenke til kommentar
ChubbyPaB Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hmmm.... Likte Last day bedre enn Mad world, så går for LD jeg Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Mad world gir meg gåsehud, den fikk mitt trykk. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 http://forum.gamer.no/index.php?s=&sho...ost&p=15509 ^_^ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Long story short: Jonas hos far, xbox hos mor . Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Edit: Flyttet innlegget til den andre tråden. Endret 6. februar 2009 av Su&! Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Me loves Su, long time last since :wub: Jeg skal vel ta meg en tur på i kveld fra klokka 20:00 tenker jeg... Er på frem til rundt 02:00 elns Mad World fikk min stemme. Mitt første møte med Gissj var fra den, og musikken er rørende! Endret 6. februar 2009 av anolop Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Det er sant. Satser på at det blir en morsom kveld Lenke til kommentar
3000_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 begge trailerene var gode, men mad world får min stemme! Lenke til kommentar
3000_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Nei, må Gissje som faen i helgen! Lørdag! Da kan jeg spille! Er alene hjemme i helgen jeg, så jeg må prøve å få med meg Laksu og spille litt med deg Laland! Er usikker på om jeg har deg på vennelista også... Har ikke spilt Gissj siden før jul nå, så det er vel på tide :rolleyes: (ja jeg vet hva som står i siggen min...) Hva er gissj Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Gris å Får Gissj of Wår Gears of War Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Mad World for sure. Mye fetere opplegg. Birger Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Gissj of Wår Åh gud. @MadWorldNoobsa: God trailer det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå