Blackbuck_InnleggNO Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Nice! Limited er bra. Går for Epic Edt, jeg også. Har fått sansen for "special editions". Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Kansje litt old news men kunne ikke se det var posta tidligere. Over the course of the beta, three new competitive multiplayer modes and four maps will become available. Epic is also allowing players to unlock content in the beta that can be carried over into the full retail game when it launches on Sep. 20, 2011. Below is the list of challenges and items: Beta Tester Medal: Complete one match in the beta to unlock the Beta Tester medal, which will carry over to your gamer profile in the final game. The Beta Tester title will be featured in the "Gears 3" multiplayer lobby as well. Thrashball Cole: Complete 50 matches in any game type to unlock the Thrashball Cole character variant in the beta. Once unlocked, complete 10 matches as Thrashball Cole during the beta and the character will carry over to your gamer profile in the final game. Gold-Plated Retro Lancer: Show your ultimate "Gears of War" fandom by unlocking the Gold-Plated Retro Lancer. Complete 90 matches in any game type to unlock it for the beta, and score 100 kills with it once unlocked to carry the exclusive weapon skin over to your gamer profile in the final game. Flaming Hammerburst: Complete one match by Sunday, April 24 and unlock this weapon variant. Flaming Lancer: Complete one match during the week of April 25 and unlock this weapon variant. Flaming Sawed-Off Shotgun: Complete one match during the week of May 2 to unlock this weapon variant. Flaming Gnasher Shotgun: Complete one match during the week of May 9 to unlock this weapon variant. Gears of war 3 @ IGN Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Er det forresten noen som vil ha All Fronts Collection? Gratis, gratis, gratis Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Vet noen om det blir split-screen i betaen? Erik har kjøpt Bulletstorm:EE, og jeg skulle gjerne fått snylta litt på ham for å få tak i alt ^_^ Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Ready for beta i morgen? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. april 2011 Forfatter Del Skrevet 17. april 2011 Å fytti fuck ja! Har sett på streamer i hele helgen og det ser så mye bedre ut enn Gears 2 at jeg ikke hadde trodd jeg skule klare å vente til i morgen. For ikke å snakke om til release. Og med huset fritt for lyse stemmer i et par uker fremover er det duket for Gissj-o-mania! Oh, og en god stream med en habil fyr: http://www.justin.tv/prod1gyx/b/283882409? Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Så klart man er klar for beta i morgen. Har det blitt sagt noe om når den blir tilgjengelig ? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. april 2011 Forfatter Del Skrevet 17. april 2011 Det er vel 12-tiden regner jeg med. Jeg skal likevel jobbe i morgen så den er uansett opp når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 (endret) Sikker på at det er ved 12 tiden? Jeg gleder meg som en unge og drømmer om at den starter nå i 12 tiden i natt! Til alle der ute som ikke vil prøve Betaen. Prøv! Du blir helt hekta. Greide nesten ikke og legge det ifra meg Endret 18. april 2011 av Bare Ban Lenke til kommentar
Puro Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Gleder meg! Fikk tak i Gears i går, jeg har så klart spilt igjennom 2'ern mange ganger men har ikke fått spilt 1'ern før nå, noe som er sørgelig i seg selv, jeg vet.:< Skal gjøre ferdig 1 og 2 nå, så er det bare å "vente" på Gears 3, å hjelp jeg skal bli så no-life når jeg får Gears 3 jeg, ååååå merk mine ord, jeg skal blokkere hula mi og henge opp varsel-skilt utenfor, forstyrrer du meg får du en lancer i panna. >< Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Denne tråden er flyttet fra arkivet til Innlegg.no Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Horde mode kommer til og t aav denne gangen :O Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Horde-mode videoen som ble postet noen innlegg ovenfor. EPIC! Brumak i Horde? Ohh jesus <3 Lenke til kommentar
Puro Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 (endret) Grrrrrrrrrrrrrr jeg liker ikke å ikke ha vært i beta'n :< Horde 2.0 kommer til å ta av, gleder meeeg. TDM med ned-telling av liv kommer til å bli konge, ser på noen clips fra beta'n nå. Endret 12. juni 2011 av Puro Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Ser helt sykt ut, men noe jeg tenkte på. Hvorfor har dem klart og lage så sykt mye kult denne gangen. Men i Gears2 gjorde dem nesten ingen forskjell. Kun nye maps og noen andre småting. Hvorfor dette plager meg nå er fordi jeg vil ha Gears3 nå!!! Å Gears2 er det nærmeste.. Men ikke bra nok Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 (endret) Har forhåndsbestilt dette for 2 grunner: Singelplayeren og Beast-Mode Resten er jeg fortsatt veldig usikkert om jeg vil bruke noe som helst tid på. Endret 12. juni 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå