Puro Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Hehe, tenkte ikke langt der nei. Jeg kom meg til 50, opp fra 23, det er bra det, trenger bare de siste 50 nå. Folk må seriøst slenge meg en invite om det er noe Gears på gang altså! Lenke til kommentar
raunchy Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Tjohei. Er det noen som vet hvor man kan skaffe seg Bulletstorm Epic Edition med Gears 3 betanøkkel i Norge? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Mr.Cliff B sier at om du bestiller den vanlige utgaven så får du automatisk Epic Edion.. Lenke til kommentar
raunchy Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Mr.Cliff B sier at om du bestiller den vanlige utgaven så får du automatisk Epic Edion.. Javel, så Cliffy B sier det ja. Jeg tror det er bullcrap =P Jeg tror IKKE jeg får noe epic edition hvis jeg bestiller fra cdon eller platekompaniet =P Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2010 Vel, Cliff sier at ALLE som forhåndsbestiller spillet, uavhengig av butikk skal få Epic Edition. Det er som alle de første utgavene av "insert game here" som gir deg adgang til noe ekstra. Ikke akkurat noe nytt og Crackdown er vel det enkleste eksempelet. Om man kjøpte det spillet i de første ukene fikk man tilgang til Halo 3 betaen. Om du er i tvil så får du sende en mail til butikkene og sørge for å nevne at Epic sier dette selv. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Vel, Cliff er jo den man kan stole på. Han er jo tross alt med og lansere og hjelpe til og lage dette spillet. Forhåndsbestiller du, så får du den nok. Men som Lakus sier. Send en mail til butikken. De vet. Lenke til kommentar
mrMarL Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Er det ingen som spiller GOW2 noe mer online? finner ingen å spille med/mot . Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg spiller i blant. Men er så vanskelig og finne noen ja.. Ender med og spille mot bots noe som ikke er det samme. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Hvordan er det med experience for tiden? Får man det samme som før, eller har de justert litt på det? Level hundre var en laaang vei når jeg var femti, ikke så langt etter dlc'en kom. Endret 23. februar 2011 av Sadfez Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Er normalt nå. Men under en GDC event som kommer snart så er det 22x ifølge Epics designere. Uansett, Gears3 kommer 20 September 2011!!! HELL YHEAH! Endret 23. februar 2011 av Bare Ban Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Spørs om det er folk nok til at jeg kommer meg til level 100 uten særlige pauser. Skulle aldri hatt den pausen på over et år. :\ Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Er lite med folk i Norge som spiller ja... edit. Noe som er dritdigg nå er at Gears2 har dedikerte servere! Sykt smooth online nå! Endret 4. mars 2011 av Bare Ban Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Er det noko konkret info der ute om korleis ein kan få tilgong til betaen i Noreg? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2011 Utenom å kjøpe Bulletstorm vet jeg ikke om de har kommet med noe helt konkret enda, men de har vel sagt at alle får en sjanse til å bli med. Lenke til kommentar
LoOk A Berg Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Lasta det bare ned på pcn jeg, og kopierte det over på xbox'n. Veldig enkelt. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Utenom å kjøpe Bulletstorm vet jeg ikke om de har kommet med noe helt konkret enda, men de har vel sagt at alle får en sjanse til å bli med. Den er bare tilgjengelig for folk som har forhåndsbestilt Gears 3 hos spesielle retailere eller for folk med Bulletstorm Epic Edition. http://gearsofwar.xbox.com/Templates/Secondary.aspx?id=2004 Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 edit. Noe som er dritdigg nå er at Gears2 har dedikerte servere! Sykt smooth online nå! Ah, antar at det har økt aktiviteten litt? Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Da var Gears of War 3 Epic Edition forhåndsbetillt på gamestop Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Vet du hva Epic Edition vil inneholde? Noen som forresten har lyst på All Fronts Collection? 50 kr? Har en kode.. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Det er ikke annonsert ennå, men Rod "GearsViking" Fergusson har sagt at det ikke kommer til å bli laget så mange av den og at det er den som er den eksklusive versjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå