Huggiii Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Og da var det 4x xp fram til 28. oktober for å feire at GoW 2 er lagt til Games on demand. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Den 29.Oktober er det 31XP :o Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2010 Da finnes det ikke noen unnskyldning for at du ikke får vingene dine Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Åh! Når jeg så dette emnet kom jeg på at jeg drømte om Gears of War 3 i natt. Ytterst merkelig siden jeg ikke har spilt et Gears spill før. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Åh! Når jeg så dette emnet kom jeg på at jeg drømte om Gears of War 3 i natt. Ytterst merkelig siden jeg ikke har spilt et Gears spill før. Det betyr at du bare MÅ begynne NÅ! Lenke til kommentar
Puro Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Merkelig, jeg finner social matches men ikke ranked... Man tjener ingenting på social, right? Oo Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2010 Jo, man tjener like mye på social, men man får ikke match bonus om man vinner. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Det er jo kjipt, hvorfor spiller brått ingen på ranked lenger? Er det bare social som er tingen så gir jeg opp, hver gang jeg spiller social, uansett hvilket spill, så blir jeg forbanna på folk som stikker før det er over eller generelt bare kan ikke spille i det hele tatt. Derfor jeg ikke spiller sånne tulle-playlists i andre spill heller, feks Rumble pit i Halo: Reach... blir bare tull. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Da finnes det ikke noen unnskyldning for at du ikke får vingene dine Lakus, jeg får mine vinger da. Merk mine ord! BTW: Noen som skal booste da?? Endret 13. oktober 2010 av Bare Ban Lenke til kommentar
Huggiii Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Jeg er med å booste. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 COUNT ME INN! For f, jeg vil game Gears ! Hvordan booster man? Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Jeg vil også game gears!! Kan være med å booste også. Sliter med det samme som deg, Puro. Finner kanskje èn match dann og vann... Legg meg til, GT: veggizah Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Da er 31xp-eventen i gang, og jeg tenkte å ta et par timer i kveld. Noen som er med? GT: veggizah Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 siden det var cliffy som la denne ut på twitter, så kan jeg poste denne her uten dårlig samvittighet. hehe http://www.youtube.com/watch?v=AuIJXTzVKss&feature=related&has_verified=1 Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Flere som ikke finner kamper nå på Ranked? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2010 Sikkert fordi alle spiller Social for å gå opp i level. Mye enklere å komme seg oppover der da man slipper å søke etter nye spillere hver runde. Jeg har også hørt at det skal hjelpe å sette kjeksboksens lokale til England fremfor Norge. Har ikke testet det selv, men det kan jo kanskje virke? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 I will put it to a test now. Thanks! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Jeg blir med senere. Trenger sårt å ranke litt snart. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Har fått meg +12 levels på en 2-3 timer social horde. Synd at det ikke er flere ranked matches oppe, men det får gå siden jeg nå er garantert i hvertfall level 50 får jeg skrur av. Den x31 xp greia er fortsatt ikkesant? Synes jeg får sjukt mye mer en vanlig, noen ganger hopper den fra x2 til x4 levels, altså 2 og 2. Står bare at det er noe halloween slaughter greie med x31 men halloween slutta vell i går.:o Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 Husk at USA ligger en hel del timer bak oss, så "i morgen" for dem er ikke nødvendigvis "nå" for oss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå