Lakus Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 Jeg tok nettopp "Is It Hot or Is That Just You?" alene på Allfathers Garden. Det er utrolig lett når du setter starting wave til 10 og vanskelighetsgraden på Casual. Drep 2/3 Bloodmounts, la deg dø og restart wave. Tar ikke lange tiden. Ellers mangler jeg wave 30 på Allfathers Garden, og utover det de samme som deg. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 Og så dro alle når det bare var èn wave igjen? Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Ny XP helg kommer, 4-7 sept., med 25x XP. Supert for oss som ikke kom helt i mål forrige gang. Vi trenger flere hvis noen har lyst, enten til ett fullt team og søke lykken, eller 2 fulle team for å møtes.Gi beskjed om flere vil med til rank 100 =) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. august 2010 Forfatter Del Skrevet 30. august 2010 Det er allerede et par av oss som har avtalt å booste. Se på forrige side så står det vel noen navn det. Jo flere jo bedre. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Jeg skal bake en kake i morgen, men siden it's a piece of cake to bake a pretty cake regner jeg med at det går fort. Kvelden ellers forsvinner til Gears! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Nå er jeg på Live og er klar for å spille dagen ut! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 Jeg blir med i morgen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 I morgen kan ikke jeg, og da kan jeg ikke før søndag ettermiddag/kveld. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Ble mye lettere å fly rundt i spillet nå som jeg fikk vingene mine ^^ Og lite tips: Du får 500 000+ exp når du booster nå, hvis det er sånn du vil levle opp da Endret 3. september 2010 av Erik Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Slettet ett innlegg som var off-topic og rimelig uinteressant. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. september 2010 Forfatter Del Skrevet 4. september 2010 Og lite tips: Du får 500 000+ exp når du booster nå, hvis det er sånn du vil levle opp da Ja, det er sånn jeg vil levle opp Jeg skal booste for harde livet i dag og helt til jeg dinger 100 eller eventen er over. Håper det er en del andre som er med også. Synd at du ikke kunne bli med i dag Laland. Jeg hadde sett litt frem til å spille med deg. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. september 2010 Forfatter Del Skrevet 5. september 2010 - Veteran Gear (75G) Lenke til kommentar
Narishma Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) får du ting ettersom du stiger i rankene? ekstra/nye våpen eller utstyr? Har aldri spilt noe særlig multiplayer i GoW2, spilte kun co-op campaign med en kompis og bitte bittelitt multiplayer, kanskje to eller tre games. Og nå som jeg var litt små intresert i å teste multi igjen så fant jeg ut at jeg har greid å rote bort GoW2 dvden min Finner bare coveret som kun har bonus discen i seg og ikke noe mer(har Lim.Ed.) og letet igjennom alle de andre spill covrene jeg har og den var ikke der Edit: Der fant jeg den! Lå nede i kjelleren i den gamle tv benken ved siden av den gamle xboxen, fullstendig støvet ned men ellers ok virker det som. Endret 5. september 2010 av Chronilus Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Jeg kom meg opp til lvl 90, å håper å få vingene mine før den 7`ende Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. september 2010 Forfatter Del Skrevet 5. september 2010 @Ban: Lykke til videre. Du får si ifra om du vil ha booste-hjelp. @Chronilus: Nei, man får ikke noe mer stæsj av å gå opp i rang. Eneste du får er "vinger" istedenfor tall in-game. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Det skal jeg lakus Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Håper noen er klare for en innspurt i dag. Kom meg til lvl 81 i går, men vanskelig å finne matcher. Kan få med This is Thomas utpå kvelden også, hvis det er plass eller vi trenger en ekstra. Vi kan begge stille med en gjestekonto i tillegg =) Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 http://www.thehdroom.com/news/15-New-Gears-of-War-3-High-Res-Screens-are-Amazing/7394 :D :D fy faen jeg gleder meeeeeeg! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Miljødetaljer og karaktermodellene er rett og slett vannvittige. Utrolig mange detaljer! Håper bare vi slipper like mye teksturstreaming som det var i Gears 2. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 blir kjekt på release. Da skal jeg og brodern pilse og spille coop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå