Laland Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Vi tenker likt, du og jeg. Det høres ut som god stemning! Såem.. noen andre som vil leke litt Horde med Lakus og meg? Xbox.com funker dårlig for meg nå, så jeg får ikke sjekket hvilke baner jeg ikke har tatt, men jeg er (selvfølgelig) med på å hjelpe andre hvis noen har noen som ikke er tatt. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Ja, jeg så du spilte Gissj (jeg tror det var i går?) og lurte litt på om jeg skulle hoppe inn jeg også. Neste gang, da blir jeg med! Neste gang så er det bare og hoppe inn / på meg Lenke til kommentar
Huggiii Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Jeg er også gjerne med på horde. Mangler en del Horde achievement. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Surt jeg ikke var på 360en når du spilte Gears 1 Ban, ville så gjerne blitt med Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 (endret) Bare og bli med neste gang. Hadde det fett! Fikk til og med en meld fra en random dude: "Your Good". Haha Endret 21. august 2010 av Bare Ban Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 (endret) Pleier å få det støtt da de skal utfordre meg til snipers only kamp osv. Psycho headshot, ure tha cheater gonna get u banned 4 life, turbo controllers, aimbot. Haha ler alltid av de. Skriver dette tilbake som regel: Get some skillz and then challenge me foolish noobie. Skal bli med neste gang, garantert. Følger med på 360en i de neste kommende dagene/ukene når du skal spille. Da skal vi powne andre og hverandre om du tar utfordringa Endret 21. august 2010 av Toman Lenke til kommentar
Huggiii Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Om dere føler for å bli eid i GoW 1 er det bare å sende invite. Jeg er syk Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Folk spiller faktisk eneren enda, awesome. Og det er det eneste gears jeg eier også. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 (endret) Ahh, jeg skulle ønske jeg fremdeles spilte det. Det er ustanselig moro, men jeg har ikke kjangs i havet nå lenger til å klare meg på slagmarken. Det har blitt for lenge siden sist og Gears of War er absolutt ikke nølende med å straffe noen som har vært "utafor" en stund. Men jeg er glatt med om noen vil spille! Edit: Jeg regner med å logge på rundt klokken 8. Om noen tilfeldigvis skulle være online og har lyst til å spille Horde eller Gears 1 er jeg med. Endret 21. august 2010 av Lakus Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Jeg tenkte det samme. Men når jeg fyrte opp Gears1 så satt alt med en gang. Nesten litt skummelt men alt kom tilbake å jeg var i gang etter en runde eller to. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 Poster denne videoen så alle vet hvordan boosting foregår. På slutten av videoen kan man se at man får rundt 300.000 poeng hver runde. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 Er noen med på horde i dag/nå/kvelden? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Jeg er med til kvelden. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 Vakkert, vakkert. Si ifra når du er klar så er jeg her/kommer jeg. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Poster denne videoen så alle vet hvordan boosting foregår. På slutten av videoen kan man se at man får rundt 300.000 poeng hver runde. Jeg postet en video på forrige side, med detaljer om hvordan man får folk med og sånt. Og blir kanskje med på litt Horde jeg også. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 Åja, fikk ikke med meg den videoen jeg. Om vi får i gang en skikkelig Horde-gjeng kan vi gjøre unna alle de før vi booster. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Jeg kan være med fra og med nå. Skal bare installere det (hvis det ikke er installert allerede). Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 Jeg kommer klokken 19. Jeg er logget på, men jeg skal bare ta meg en røyk og smøre noen brødskiver. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Alle achievementene jeg mangler er som følger: Seriously 2.0, Veteran Gear (level 100, vinne på alle Snowblind-kartene), Icy Dead People (horde 1-50 på Snowblind kart), Am I Only Dreaming? (level 40, horde 1-40 på Memorial), Blood on the Sand (level 50, horde 1-50 på Nowhere) og Is It Hot or Is That Just You? (myrde 25 bloodmounts med flammekaster i horde på Dark Corner-bane). God stemning! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå