Erik Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Kan spille litt med meg Lakus, jeg er bare 97 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2010 Aw hell no! Her trodde jeg det ikke kunne bli verre Nei, jeg får vel bare pakke kofferten min og sitte klar til neste XP-event. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Er faktisk hele 15 000 XP fra level 98 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg avbryter spaniaturen min for å si det at Carmine Must Die! W00t? hvorfor bruker du "Save Carmine" t-skjorta nå da? :o Lenke til kommentar
Puro Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Yay, jeg tror jeg har fiksa NAT på routeren min, skal teste det i natt så er jeg nok med på masse Gears.:o Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. august 2010 Forfatter Del Skrevet 16. august 2010 Det er noe med det gif-bildet her som er veldig tilfredsstillende. Lenke til kommentar
Huggiii Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 http://www.xbox360achievements.org/news/news-6075-Gears-of-War-2-Labor-Day/PAX-Event-Multiplier-Detailed.html Noen som SERIØST er med å booste MYE disse dagene slik at vi alle kan få vingene Skriv dere opp på listen : 1. MiN II Huggy Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Jeg er med. Jeg var altfor fraværende ved 20x XP-eventen, men denne gangen er jeg med. Skulle hatt med noen til å spille noen baner i Horde også (mangler en til lvl30, lvl40 og lvl50). Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. august 2010 Forfatter Del Skrevet 19. august 2010 Jeg er også med på Boosting. Har lagt alt for mye tid ned i Gears of War for å la muligheten til og ta spillets vanskeligste achievement gli forbi. Gamertag: Bare Lakus Er også med på Horde Mode, men usikker på når. Lenke til kommentar
Huggiii Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Yes, da er vi tre. Skal finne en guide litt senere og se hvor mange vi trenger. Trur ikke vi trenger så alt for mange flere. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Du trenger ingen guide for å booste, når disse eventene går så er det vanskelig å komme inn i en KotH match hvor folk ikke booster. Det er bare å spinne med smoken så kan jeg gi dere detaljer da, kunne gjerne tenke meg å komme meg fra level 98 til vinger Lenke til kommentar
Huggiii Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Yes, supert. Man gjør det i private match er det sånn? Hvor mange trenger man? Lenke til kommentar
Erik Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Man gjør det i sosical playlisten og man kan gjøre det med alene eller med et eller to fulle partier som søker samtidig til de havner i samme match, det er omtrent 90% sjangs for at du havner i en game med andre randoms som vil booste med deg. Og det er sånn her det hele foregår: Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Erik, Erik, Erik, dette har vi gjort i mange timer sammen. Skjer med vingene dine a? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. august 2010 Forfatter Del Skrevet 20. august 2010 (endret) Spør du meg er originalen langt morsommere i multiplayer. Singleplayeren kan diskuteres, men jeg mener nok der også at det første var best. Det var litt mer jordnært uten noen enorme marker, fisk eller brumaks. Jeg er av den typen som ikke liker retningen det tredje spillet tar med fiendene sine. Jeg er ikke noen fan av tentakkelsprutende zombie-Locusts. Det blir litt for teit for min del. Likevel skal jeg ha det rett og slett fordi det er Gears of War og det er awesome. Så nei, jeg tror ikke du vil bli skuffet over originalen. Edit: Så ikke før nå at det innlegget jeg svarte på var fra den første siden i tråden. Upps. Jaja, vi er iallefall på 21X XP nå. Endret 20. august 2010 av Lakus Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Har nå begynnt og spille Gears 1 igjen. Jeg elsker MP delen der. Etter 20sek tar jeg headshots med hagla. Moser 2 fiender. Maler veggene røde og svir av gummien på støvla mine. Intens action med en gang. Jeg bare elsker det. Men, jeg blir med på boosting i Gears2. Jeg vil ha mine vinger! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 Ja, jeg så du spilte Gissj (jeg tror det var i går?) og lurte litt på om jeg skulle hoppe inn jeg også. Neste gang, da blir jeg med! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 (endret) Nesten 25X XP nå. Dette kan bli moro! Vi som skal spille Horde, skal vi gjøre det før eller under eventen? Det er kanskje greit å grinde så mye som mulig under selve eventen, og 2500 XP per Horde-bølge er ikke allverden å skryte av. Endret 21. august 2010 av Laland Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 Jeg er gjerne med før, men jeg krever fem norske før jeg beveger meg ut på slagmarken. Horde har en tendens til å være kjipt og starte om igjen fordi en ny fyr vil være med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå