Mr. Pants Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 All fronts collection har blitt satt ned i pris. Nå koster den bare 800 MS points. Hva synes folket om TU6? Har oppdateringen reparert multiplayeren? Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Burde blitt reparert forlengst da Gears 2 kom ut i 2008 Så nei, er noe som ikke helt stemmer enda... Har gitt opp dette spillet forlengst, tar det i hver gang det e en patch, funker det ikke for meg rett vekk fra 360en min.. Håper Gears 3 vil fikse det Gears 2 har ødelagd Endret 30. mai 2010 av Toman Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Har du prøvd med TU6 eller ikke, Toman? Jeg skjønner ikke innlegget ditt i konteksten til posten over. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Prøvd med TU6, er det samme for meg som enda feiler, mer kan jeg ikke si Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Du sier "mer kan jeg ikke si", men kan jeg be deg utdype hva som er galt? Er det lange søketider, mye lag, dårlig matchmaking eller hva? Endret 30. mai 2010 av Laland Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Sløvt gameplay imotsetning til Gears 1, lagg enda i multiplayeren selv med 5 norske med langt over gjennomsnittopplastning og nedlasting på linjene sine. Søketidene går alt fra 30 sek til 10 minutter enda Det er mange av grunnene til jeg enda holder meg til Gears 1 viss det er nedslakting av Locuster og menn alike på multiplayer Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Gameplayet er nå én ting, men at det fortsatt er problemer med nettverkskoden kan ikke forsvares. Tar noen prøverunder de neste dagene for å sjekke om det er slik du sier. Hvis det er tilfelle blir jeg mektig skuffet over Epic! Er det noen andre som har prøvd TU6? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2010 Ja, jeg har prøvd TU6 og jeg ser meg stort sett enig med Toman. De har fikset en hel god del og Gears 2 er blitt et bedre Gears 2, men jeg synes at selve spillet er tamt i forhold til Gears. Lenke til kommentar
raunchy Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Jeg postet bilder som ikke skulle blitt postet, beklager. De som lurer fælt kan jo søke opp Gears Of War 3 siden på facebook og se på "fan photos" og linkene folk har lastet opp. Masse snacks der. Endret 2. juni 2010 av Cybion Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 Scans av blader er det ikke lov å linke til. Er nok derfor det ikke er her enda Men kult å se bildene i bedre kvalitet enn fra bladet, spesielt det av Jace. Han ser ut som en sexy røver. Lenke til kommentar
raunchy Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Den er jo grei. Gleder meg til å se hvordan de nye fiendene er i action.. Litt skeptisk til den Mech suiten da, ser litt overkill ut, hehe. Endret 2. juni 2010 av Cybion Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 Regler er regler, og jeg gidder ikke tøye strikker som ikke trenger å strekkes. Informasjonen i scansa er jo spredt over hele nettet allerede og de er nevnt i tråden fra før. Bladet i seg selv er heller ikke så veldig interessant da det er på russisk og bildene er sluppet separat. Derfor ser jeg ikke helt grunnen til å tøye noen regler. Men ta nå ikke dette på feil måte, jeg synes det er flott at du finner informasjon! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2010 Wihu. Masse nye bilder er sluppet. Er vel noen gamle her og, men what the hell. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Kjenner jeg gleder meg til gameplay på E3 nå. Gamesradar har skrevet litt om det også. http://www.gamesradar.com/f/gears-of-war-3-mammoth-screen-and-fact-blowout/a-20100603125731779018 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2010 Glemte noen få bilder: Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Det ser SYKT bra ut! SYKT! Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Gears 1 & 2 er de eneste spillene jeg har spilt med fruen, og som hun har satt pris på. Merkelig nok. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Ice-T og Coletrain. Fakkin awsome! Yeah 6x xp 14-21-juni! Announced just an hour ago by EPIC Games Rod Fergusson over Twitter, Gears of War 2 will be 6x XP the entire week of E3. Starting June 14th @ 9AM EDT and running until June 21st @ 9 AM EDT. While this does not stack with the existing 2x XP, 6x XP still gives plenty of incentive to fire up those chainsaws during the press conferences you just have no interest in. Such as Ubisoft, whom will never be forgiven by me for the James Cameron debacle of last year! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2010 SPIKE TV SPIKE TV, home to the SPIKE Video Game Awards, the biggest night of the year for the gaming industry, will be the exclusive broadcast home for the Xbox 360 E3 Media Briefing. Set to air live and commercial-free in high-definition on Monday, June 14, at 1:30 P.M. ET, the Xbox 360 Media Briefing is a blockbuster event where the future of the Xbox 360 system is revealed. Last year’s presentation included the debut of Project Natal, and Paul McCartney and Ringo Starr, along with Yoko Ono Lennon and Olivia Harrison, came together to reveal MTV Games and Harmonix’s The Beatles: Rock Band. Hosted by SPIKE TV’s Geoff Keighley from the Wiltern Theater in Los Angeles, viewers won’t want to miss breaking news on Project Natal and Xbox LIVE, surprise new game announcements, and world premiere demos of upcoming Xbox 360 exclusive games, such as Halo®: Reach, Gears of War® 3 and Fable® III. http://www.xbox.com/en-US/community/events/e3/0513-mtvpartnership.htm Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Dumt det ikke kommer på MTV her i Norge, i hvertfall ikke i følge programguiden på mtv.no. Blir bra å se gameplay av Gears 3. Har et lite håp om at det gjør for Xbox i år hva Gissj 1 gjorde i 2006; altså være helt kickass og veldig tett oppimot perfekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå