Lakus Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 Nettverkskoden til Gears vil nok neppe redde noen. Om man spilte med alt annet en hosts ifra de nærmeste landene så var hosten så og si alltid best. Uansett hvor hardt man prøvde. Den store forskjellen på hvordan man opplever Gears 2 og Gears er at i Gears 2 spiller 90% kun matchmaking mens i Gears spiller mer eller mindre alle Private Match. Det at man da tenker tilbake og husker at det var mindre lag i Gears blir da en selvfølgelig. Klart det er mindre lag når du har en norsk host, og om du fyrer opp Gears 2 i private også så vil du nok få den samme opplevelsen. Gears of War ble spilt med fire mot fire i private matches. De samme åtte spillerne satt gjerne i 10 timer og spilte uavbrutt med hverandre om og om igjen. I motsetning til Gears of War 2 så tålte det første spillet faktisk å bli spilt av de samme personene, på de samme kartene, om igjen og om igjen og om igjen i flerfoldige timer. Hvorfor? Fordi spilet ikke begrenset noen, det belønnet ikke noen og det hjalp ikke noen. Det gav deg bare en rekke våpen og sa "drep det andre laget". Den som var best ville alltid vinne, og det er jo sånn det burde være? En svakere spiller skal da ikke få magisk hjelp til å ta en sterkere spiller, hvorfor i all verden skulle han det? Om han er dårligere så er han dårligere, ikke noe vits i å straffe den gode spilleren. Sett heller den dårligere spilleren sammen med noen på hans nivå. Dette er bare det første punktet på hvorfor jeg foretrekker Gears over Gears 2. I Gears spilte alle på likt grunnlag uten noen begrensninger på om de kan skyte etter Roadie Run eller etter å rulle. Det eneste som skilte deg fra de andre er hvor god du er. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Åh nå fikk jeg sykt lyst til og spille det igjen, over live. Mmmm digger forsatt Gears, men er så mange andre spill nå så jeg får aldri tid til og spille det. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Håper ikke det kommer før 2011, da jeg fortsatt koser meg med GOW2. Har enda ikke spilt gjennom den siste DLC'en. Har også tilgode å spille GoW(1) på live, så hvis noen er klar for det, send meg en pm. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Mener Cliffy sa et sted selv at Epic ikke ville ha gitt ut noe i høst og vinter uansett, på grunn av Halo: Reach. Uansett så er det åpenbart at det ikke kommer før 2011. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Nettverkskoden til Gears vil nok neppe redde noen. Om man spilte med alt annet en hosts ifra de nærmeste landene så var hosten så og si alltid best. Uansett hvor hardt man prøvde. Den store forskjellen på hvordan man opplever Gears 2 og Gears er at i Gears 2 spiller 90% kun matchmaking mens i Gears spiller mer eller mindre alle Private Match. Det at man da tenker tilbake og husker at det var mindre lag i Gears blir da en selvfølgelig. Klart det er mindre lag når du har en norsk host, og om du fyrer opp Gears 2 i private også så vil du nok få den samme opplevelsen. Gears of War ble spilt med fire mot fire i private matches. De samme åtte spillerne satt gjerne i 10 timer og spilte uavbrutt med hverandre om og om igjen. I motsetning til Gears of War 2 så tålte det første spillet faktisk å bli spilt av de samme personene, på de samme kartene, om igjen og om igjen og om igjen i flerfoldige timer. Hvorfor? Fordi spilet ikke begrenset noen, det belønnet ikke noen og det hjalp ikke noen. Det gav deg bare en rekke våpen og sa "drep det andre laget". Den som var best ville alltid vinne, og det er jo sånn det burde være? En svakere spiller skal da ikke få magisk hjelp til å ta en sterkere spiller, hvorfor i all verden skulle han det? Om han er dårligere så er han dårligere, ikke noe vits i å straffe den gode spilleren. Sett heller den dårligere spilleren sammen med noen på hans nivå. Dette er bare det første punktet på hvorfor jeg foretrekker Gears over Gears 2. I Gears spilte alle på likt grunnlag uten noen begrensninger på om de kan skyte etter Roadie Run eller etter å rulle. Det eneste som skilte deg fra de andre er hvor god du er. Totalt enig her 1+ Jeg var en av de som kunne spille 10 timer uavbrutt med de samme folkene på samme banene om og om igjen Spiller Gears 1 enda jeg klarer aldri å legge meg fra spillet <3 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 http://kotaku.com/5512082/gears-of-war-designers-late-night-game-reveal-bumped-the-bieber-steps-in Cliffy`s besøk på Fallon har blitt utsatt noen dager. Blir mandag istede(natt til tirsdag norsk tid). Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 http://www.edge-online.com/news/first-gears-of-war-3-gameplay-details Det skorter ikke på info fordet! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 Om den mech-drakten og "underground" eksplosiver faktisk er tilgjengelig i multiplayer tror jeg at jeg begynner å gråte. Er også litt redd for den strofen om at de har gjort om på coversystemet da det som allerede er der er såpass perfekt. Jeg vet det er veldig tidlig å være skeptisk, men jeg føler at alt peker mot at Gissj 3 ikke blir noe som det første spillet - som jeg elsker. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Meanwhile, the COG members of Delta Squad will be equipped with explosives that can travel beneath the ground to take out enemy cover positions, our US publishing source told us. All of these new features will be present in the singleplayer campaign and multiplayer modes, Edge understands. Håper virkelig ikke den funksjonen blir med. Hørtes ikke noe gøy ut i det hele tatt! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Det er ikke mye igjen av det som gjorde Gissj til Gissj, det er sant. Som Lakus og flere andre har påpekt tidligere så er det for mange nybegynnervennlige systemer, og hvis de skal gjøre det hele enda mer komplisert nå er det veldig lite som minner om originalen. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Cliffy har jo alltid fortalt hvor viktig det er med balanse osv. Så jeg tror dette kommer til og gå bra Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 http://kotaku.com/5513222/gears-of-war-3-coming-april-2011 :-) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. april 2010 Forfatter Del Skrevet 9. april 2010 Da var visst datoen vi spekulerte i mer eller mindre riktig. Reach til jul og Gissj tidlig neste år. Blir gøy å lese seg opp på enhver detalj man kan finne igjen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Hvis jula varer helt til påske kan påsken vare helt til julen. Håper ønsket jeg hadde til GeOW2, en "old school" matchtype i MP (type Gissj1) blir tilfelle denne gangen. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 FUCK YHEAH! Cole is back baby!! Bring it on sucka! This my kind off shit! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 8. April 2011 kommer det! Ser ut som om det blir mer brutalt denne gangen. Gjetter på at enspillerdelen blir epic. http://www.latenightwithjimmyfallon.com/blogs/2010/04/gears-of-war-3-video-game-world-premiere-trailer-ashes-to-ashes/ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. april 2010 Forfatter Del Skrevet 13. april 2010 Si ifra når den dukker opp på YouTube så får jeg sett den på telefonen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 http://www.youtube.com/watch?v=1Bj4iNRPtNs Rundt 2:47 begynner den. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. april 2010 Forfatter Del Skrevet 13. april 2010 4 player coop? Om det er sant så blir jeg så glad, glad, glad! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Du kan spille en chick? :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå