Gå til innhold

Gears of War Kafèen

Lakus

Anbefalte innlegg

Var det ikke på GDC 08 GeOW2 ble annonsert? Høres fullt mulig ut. En høst med både Halo: Reach og GeOW3, derimot.. tror det blir å skyte seg litt i foten for MS. Tidlig 2011, derimot!

Agreed. Det er unødvendig å lansere Gears 3 i år. Jeg synes dog at det hadde vært litt tidlig å annonsere spillet i mars dersom det ikke kommer ut før i 2011. Hvis ikke de planlegger å kjøre en åpen beta da. Med tanke på alle problemene som preget multiplayeren i Gears 2 i starten så hadde det kanskje ikke vært så dumt.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hørt rykter om at man kan åpne porter og slikt i ruter/modem :whistle:

Jeg også, men etter 6måneder på telefonen med Nextgentel, 5 forskjellige routere, 3 switcher og en oppgradering av linja mi, så er NAT STRICT fortsatt der, og de "ryktene" dine er akkurat det, rykter.

Har åpnet alt av porter ca 100 ganger på hver router.

Bra det bare er rykter og ikke fakta.

Endret av Puro
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ja, E3 virker gangske riktig tid å annonsere spillet på.

Men gangske sikker på at Gears of War 3 kommer på 360, det med at Gears of War 3 kommer på neste xbox tror jeg bare er bullshit. Cliffy liker nok å leke stor, og sier da det men i virkeligheten vil han nok si noe sånt for å bare plutselig annonsere det som det skulle vært en reeal mindfuck. Å går rykte om april neste år rundt, jeg tror det kan være lett en mulighet, men at de kanskje velger å utsette spillet til høsten 2011.

Og åpenbart vil de ikke clashe med Halo: Reach.

Joystiq: Rykte, Gears of War 3 i April, 2011?

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Jeg har en snikende følelse av at disse ryktene er forberedelser for en aprilsnarr. "Gears of War 3, kun for PS3" eller noe slikt.

"Alle" vet jo at Gears 3 ikke kommer før til neste år. Det har vi visst siden Halo Reach ble annonsert.

Jeg håper selvsagt at jeg tar feil. Jeg har lyst til å vite mer om Gears 3 snarest mulig.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Gears 3 til å bli annonsert neste uke på Jimmy Fallon?

The host of Late Night with Jimmy Fallon writes that the design director for popular Xbox 360 exclusive Gears of War will be on his show next week to debut his next game.

Game developer Cliff Bleszinski, who worked on both Gears of War and Gears of War 2, has not yet talked about when the final game in the trilogy will hit the Xbox 360. And it may not be Gears of War 3 that Bleszinski will be talking about.

Fra Kotaku: http://kotaku.com/5506840/gears-of-war-developer-to-debut-next-game-on-late-night

Sjekk også ut på forsida til dette magsinet:

http://egmnow.com/subscribe

Lenke til kommentar

Håper onlinedelen i Gears 3 blir bedre en makkverket Gears 2 med sløv shotgunn, treigere gameplay, tam grafikk, tonnevis med lagg, og når du løper så tikker du fremover som en klokke osv. Kansje de henter magiske Gears 1 multiplayeren tilbake, tviler litt...

Viss det skjer at Mp delen blir like gale eller værre en Gears 2, blir Gears 3 kjøpt alene for singelplayeren :)

Endret av Fanboyen
Lenke til kommentar

Det som er litt rart er det at Gears 2 sin flerspiller, når den funker, er mye mer gledelig enn hva Gears (1) noen gang kunne tilby. Det er kjedelig å måtte gjøre det til en leddsetning men slik er det dessverre. Satser på at Gears 3 blir gameplayet til Gears 2 med nettverkskoden til Gears(1).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...