Puro Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg finner ikke games :< Lei meg. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 add GR nevermind så kan vi lete uten hell sammen spilte på fetteren min sin idag, spilte annex, fant game etter 2min! Lenke til kommentar
Puro Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 åyåy, ja men da skal det games Gears online igjen ja! Annex game på 2min, det er drømmen min det. Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 First Look At Gears of War In Your Lost Planet 2 What Are Gears of War Characters Doing In My Lost Planet 2? Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): In a collaboration with Capcom, American game developer Epic is lending Gears of War's main characters Marcus Fenix and Dominic Santiago to upcoming action title Lost Planet 2. The appearance of both Gears characters in Lost Planet 2 was revealed in a trailer shown today at Xbox Japan's Capcom event. It is believed that the characters will be available as exclusive downloadable characters for the Xbox 360 and will not be appearing in the game's story mode. This is still unconfirmed, however. This announcement also appears to be the "kick ass news" Gears designer Cliff Bleszinski has been tweeting about. Lost Planet 2 designer Jun Takeuchi has long professed his admiration for Gears of War. The controls for Resident Evil 5 were influenced by the controls for Gears of War, and Takeuchi even referred to the revamped RE5 controls as "Gears-like". Kotaku.com Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 Resident Evil 5 kontrollene var jo like langt unna Gears-flyten som avstanden mellom Sverige og planeten Juptier? Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 igjen, er mye på xboxen, men ser bare filmer 24/7, orker ikke spille gears alene, så send meg en melding (god, ikke voice) så blir jeg nok med på gissj2! Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Hva er sjansen for at vi får se Gears of War 3 på GDC i år og at det slippes senere i høst? jeg så på GT sin videopodcast, og der var han ene (bombe)sikker på at GOW 3 kom i år. GOW 2 ble lanser på GDC i 2008, samme år som det kom ut. Jeg syns Epic bør fortsette å gi ut Gears of War annenhvert år Lenke til kommentar
Huggiii Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Epic har vell selv sagt at vi ikke får se noe til Gears 3 på en stund fordi dem forsatt bruker tiden sin på å gjøre Gears 2 bedre. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Fikset skjul-taggene i førsteposten nå. Burde vært gjort for lenge siden, men det var en del å luke bort. Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Skal ikke Gears 3 annonseres på en eller annen konferanse i denne måneden? Kan sverge på at jeg har lest det en plass.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Skulle ikke Gears 3 være med Natal da? Eller blander jeg det med et annet spill? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Om Gears 3 kommer med Natal kan jeg ikke se for meg at det blir noen ende på strømmen av glitcher, bugs og alt annet som følger med ny teknologi. Gears of War serien har jo ikke akkurat vært uten slikt fra før heller. Nei, det var vel heller Fable 3 og Halo: Reach det var ryktet at skulle bruke Natal. Reach ble mer eller mindre avkreftet av Bungie kort tid etter at ryktet dukket opp, men Fable 3 kan jeg se for meg vil bruke det. Molyneux var jo ikke akkurat knapp om å omfavne teknologien da den ble vist frem. Forhåpentligvis vil de iallefall si noe om Gears of War 3 på E3 i juni, men jeg håper virkelig ikke de fortsetter i samme sporet som de lagde med toeren. Jeg håper de vender litt mer tilbake til det første spillet med ikke så mange begrensninger, men heller bedre balanse. Lenke til kommentar
Martin-Vb Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Skal ikke Gears 3 annonseres på en eller annen konferanse i denne måneden? Kan sverge på at jeg har lest det en plass.. X10 noen dager til bare. er ikke sikkert da, men den eneste store eventen dennne måneden. Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Skal ikke Gears 3 annonseres på en eller annen konferanse i denne måneden? Kan sverge på at jeg har lest det en plass.. X10 noen dager til bare. er ikke sikkert da, men den eneste store eventen dennne måneden. Og GDC i slutten av måneden? Kan ikke huske å ha lest det noen steder, men hørt det i siste GT video-podcast, som sagt. (Fable III, Halo: Reach, Alan Wake, Splinter Cell: Conviction, Project Natal og Gears Of War 3 = tidenes spillår ) Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 X10: 11. februar GDC: 9-13 mars E3: 15-17 juni Gears 3 blir nok nødt til å vente til 2011. Halo Reach blir lansert i høst, og det aner meg at Halo deler store deler av publikummet sitt med Gears of War. Jeg kommer iallefall til å bli veldig overrasket dersom det viser seg at Gears 3 blir lansert i år. Det hadde dog vært helt utrolig om det kom ut i år: Halo Reach i september, Fable 3 i oktober og Gears 3 i november. Lenke til kommentar
Huggiii Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Tviler på at Gears 3 kommer i høst for i høst kommer jo både det nye Cod spillet og det nye halo spillet. Disse 3 spillene deler vell mye av de samme spillerene, så personlig vil jeg tru det er 0 sjangse på et Gears spill i 2010. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) TGS 2009: Gears 3 next gen? RPG element? Det kan bli artig :] Endret 7. februar 2010 av Jikla Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Hinter Cliffy B til Gears of War 3? In games we do things in threes. I don't know why, honestly, we just do. Link GDC er like rundt hjørnet. Hva tror dere? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Var det ikke på GDC 08 GeOW2 ble annonsert? Høres fullt mulig ut. En høst med både Halo: Reach og GeOW3, derimot.. tror det blir å skyte seg litt i foten for MS. Tidlig 2011, derimot! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå