Filmvenn Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Ingen lag kommer nok garantert ikke, hvertfall med alt den dårlige laggen som kommer fra statene generelt. Spiller helt fint med en amerikaner fra Seattle, men når jeg spiller med random amerikanere så går det meste i dass hvis de jeg teamer opp med ikke blir host. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Spilte med noen folk i går fra USA. Matchen starta bra, men det var 2-3 som lagga så sinnsykt så det begynnte og lagge for oss andre å. Plutselig forsvant de 2-3, så resten. Så da satt vi der på mitt lag og spilte plutselig mot bots. Var sinnsykt kult for vi løp rundt overlegent og slakta alle uten problemer. Nesten litt makabert og se på Så lagg har noen ganger noe godt og ta med seg! Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Har lyst å spille med noen norske i kveld Horde Mode! Kan dere legge meg til Xbox Live ID Bjarte23 Eller skriv inn deres så legger eg til dere! Lenke til kommentar
CFS1987 Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Det var jo dumt at du lager som en gris, eg kan spille spillet i timer uten å ha noe lag. Lenke til kommentar
raunchy Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 det er visst helt umulig å finne matches i dag.. Hva skjer? Õ_o tok 20 min å finne match Lenke til kommentar
CFS1987 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Spilte gears i går ingen problem her. Lenke til kommentar
raunchy Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Spilte gears i går ingen problem her. Av en eller annen grunn var firewall på.. <_< det funker det dårlig gitt.. Endret 16. oktober 2009 av Cybion Lenke til kommentar
Malabarisk Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Gjerne lyst til å spille horde på dark corners jeg, noen som joiner, fint med litt achievements-hjelp : ) Endret 4. november 2009 av Malabarisk Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. november 2009 Forfatter Del Skrevet 6. november 2009 Triple XP Event og Title Update 5! Well if double experience events just isn’t enough for some of you, Gears of War 2 is celebrating it’s first anniversary by holding a triple XP event. The event starts today, November 6th and will run for 9 days, ending on Monday, November 16 at 9 AM EST. Additionally players will be able to play in an all-new tactical mode across all multiplayer game types (including Horde) where players will have increased weapon damage and reduced ammo counts, along with a few subtle tweaks such as increasing down-but-not-out health so revives are still possible. Some other changes include Public Horde mode being changed to the default difficulty of Hardcore. After many people complaining about not being able to pick the exact game type they want to play, playlists can include individual game types which will specifically let you pick the exact mode you wish to play. Title update 5 is also now live. Noen som er med på å sanke XP fremover mot Modern Warfare 2? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 Gears of War 3 på VGA? Det er bare et helt harmløst håp fra en felles Gears-fan, men pokker som det fikk meg til å håpe også. http://connectedconsoles.com/xbox-Rumour-Gears-of-War-3-to-premiere-at-VGAs.cfm Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Det hadde vært noe det Både Gears of War 3 og Reach neste høst hadde vært episk. Geoff snakket om at det blir store annonseringer på VGA så. Et lite spørsmål: Døde virkelig Maria i GoW 2? Jeg har en del kamerater som spekulerer i om det virkelig er henne eller ikke vi ser dør. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 1. Det er hun. Fact. 2. Dom blåser hodet av hun. Fact. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Det hadde vært helt høl i hue hvis Dom virkelig hadde klart å gå ifra Maria uten å gjøre skyte av hu hue, man så jo hvor lei seg han var. Aldri livet om han hadde latt henne være der for å lide mer. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Men hva om det ikke er Maria da, kansje Maria lever forsatt? Kansje han tok feil. Kansje Maria har blitt slaven til Dronningen :o Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Men hva om det ikke er Maria da, kansje Maria lever forsatt? Kansje han tok feil. Kansje Maria har blitt slaven til Dronningen :o Det er det de spekulerer i. Ikke noedvendigvis det ned dronningen men. Gears-wiki skriver at hun er doed saa... Lenke til kommentar
Puro Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Nettopp fått meg AF, så trenger en god del prac på de nye mapsa, add meg, alltid med på Gears! NUH! gogogooggoogoogo er i queue til exec/warzone map packs nå gogo!" Endret 18. desember 2009 av Puro Lenke til kommentar
Puro Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Foressten! Driver og skal pwne litt public nå på morrakvisten før jule-monsteret slår til..p Har fått ned All fronts og Dark corners nå, og etter at jeg har fått ned di virker det som jeg ikke finner noe pub games i det hele tatt. Jeg har prøvd "x on map packs", standard "execution", "annex" "annex on map packs", alt tenkelig, alt på lista der, nada. Ingenting som kan gjøre at enten AF eller DC failer på matchup? Vil virkelig ikke sitte å se på "SEARCHING..." i en evighet.(!) :< Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Kan hende du har stricy NAT på nettet ditt. Jeg hadde det å kom meg aldri inn. Men åpnet en port i routeren min som jeg fikk fra telenor. Så funka det. Lenke til kommentar
Martin-Vb Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Kan hende du har stricy NAT på nettet ditt. Jeg hadde det å kom meg aldri inn. Men åpnet en port i routeren min som jeg fikk fra telenor. Så funka det. hvordan åpner man en port? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå