Gå til innhold

Gears of War Kafèen


Lakus

Anbefalte innlegg

Er klanen min det? Hmm synes vi ikke whiner...

Men når jeg spilte Gears 2, selv etter den nyeste patchen så spilte jeg 15 kamper og 13 lagget, fullt norsk party, ikke klanmedlemmer og hosten hadde 10mbit opp og ned. Er det løye jeg klager på lagg da? Har ikke rørt Gears 2 online siden mai og det må fortsette slikt. Viss det er lagg blir det null kills på meg..

 

Det er hovedgrunnen til jeg spiller Gears 1 enda, får bedre opplevelse og har en killratio på 2.6 kpd på execution!! Jeg er litt lei Gears 1 nå men skal ta en liten uke pause så blir jeg hektet igjen!! :D

Endret av Toman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper bare de dropper alle de latterlige greiene sine som Mortar og Grinder osv i multiplayer i Gears 3. Det var virkelig det som la Gears 2 sin multiplayer øde for meg. Det ble for mye for et spill hvor den store suksessen egentlig lå i den brutale enkeltheten. I stedet for å sy igjen de åpne sårene fra det første, bestemte de seg for å legge på masse plastre å håpe på at det holdt.

 

Bring Gears back :cry:

Lenke til kommentar

Er det faktisk bare meg som ser 2eren ikke er noe særlig bra online

Jeg spiller nesten daglig enda Gears Of War 1 både ranked og public unranked!!

Like gøy hver eneste gang jeg spiller, og har 15 ganger bedre skillz der en Gears 2 der jeg måtte lære spillet på ny med tregere gameplay og beregne lagg...

Lenke til kommentar

Jeg liker MP`en som den er, bortsett fra det at mortar og grinder er med, pluss den laggen(som spesielt er fra statene). Men jeg spiller faktisk mer kamper uten lagg, å si at Gears 2 bare lagger online er å snakke i ren fornektelse.

 

OT: Kan noen forklare meg hvorfor den dårlige laggen alltid kommer fra USA? :p

Lenke til kommentar

Off eg har et problem! Eg liker aller best mapet som hetter Avalance i horde mode! Men kossen kan eg få velge det? Har gått inn og ut av matchmaking million ganger nå og får aldri det mapet! Eller fikk det en gang men da ble det uavgjort på stemmene på mapsa så da fikk vi et map som hetter Tie eller noe sånn! Hvorfor blir det sånn? Går det virkeligt ikke an å velge hvilke map du ønsker? Wildt iritterne, og eg må kjøre public får eg har ingen venner på xbox live! Noen Tips?

Lenke til kommentar

Er det faktisk bare meg som ser 2eren ikke er noe særlig bra online

Jeg spiller nesten daglig enda Gears Of War 1 både ranked og public unranked!!

Like gøy hver eneste gang jeg spiller, og har 15 ganger bedre skillz der en Gears 2 der jeg måtte lære spillet på ny med tregere gameplay og beregne lagg...

 

 

Er enig med deg. Gears 1 er og blir utallig ganger bedre. Jeg trur at GoW2 kan bli bra, men synes forsatt det er alt for mye som må fikses.

Lenke til kommentar

Når jeg faktisk hadde roet ned nervene og begynt å tro på at Gears 3 kunne gjøre opp for hvordan Gears 2 skuffet meg (MP delen iallefall) kommer en bigshot i Epic og sier han veldig gjerne vil ha Natal med i motoren og fremtidige prosjekter og blablabla. Håper iallefall at de har nok vett til å holde dette unna Gears of War frnachisen, den trenger virkelig ikke mer dilldall.

 

http://gamesthirstarticles.blogspot.com/2009/10/mark-rein-is-head-honcho-of-epic-games.html?showComment=1255098960753#c6222713160585927730

Lenke til kommentar

Laland, der beskriver du en drøm jeg har lyst til å gjøre på Gears med de fleste amerikanere :D

 

Men jeg er litt imot Natal på akkurat Gears, vel hvertfall for det meste. Kunne vært gøy på noe kjørebaner eller noe sånt, men ikke i helheten. Og er ikke natal hovedmåten å spille Gears 3(?) på, så tviler jeg på at det vil være med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...