Daffy4141 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Får man noen bonuser ved å levele opp? Spesielle våpen, skins eller noe? Jeg er nå level 20, men ser ikke poenget med Experience Points. Lenke til kommentar
Huggiii Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Får man noen bonuser ved å levele opp? Spesielle våpen, skins eller noe? Jeg er nå level 20, men ser ikke poenget med Experience Points. Er kun for show-off Lenke til kommentar
raunchy Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Når du kommer til lvl 25 får du jo achievement ^^ Lenke til kommentar
Malabarisk Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) man får achievement for rank 5, 15, 25 og så får man for rank 50 vis man har spilt multiplayer på alle snowblind maps'a og for rank 100 vis man har vunnet et game på alle snowblind maps'a ( lvl 100 kommer man aldri til uten å glitche <_< ) BTW; er ny på forumet her, hvordan får man bilde på venstre siden her? har personlig bilde, men ikke som vises ved postene -.-' Endret 9. september 2009 av Malabarisk Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Å joda, level 100 kan nåes iløpet av noen få månder. Er bare å utnytte dobbel xp weekends og sånt. Dette hjalp meg veldig nå i helga. Er flere på lista mi som er rundt 70-80. Jeg selv er på 41-42 nå. Lenke til kommentar
Malabarisk Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 skjønner det er mulig, men det var for å sette tiden man bruker, litt på spissen ; ) Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Å joda, level 100 kan nåes iløpet av noen få månder. Er bare å utnytte dobbel xp weekends og sånt. Dette hjalp meg veldig nå i helga. Er flere på lista mi som er rundt 70-80. Jeg selv er på 41-42 nå. Når du er i level 70-80 er du vel knapt halvveis til level 100, så det er hardt å komme dit. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Jeg bare lvl 3 jeg.. Var lvl 27 eller noe sånt for spillet valgte å kaste meg ned på lvl 1 igjen. Lenke til kommentar
Malabarisk Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) spille i kveld ? execution eller annex achievement ; ) edit: si fra når noen vil spille da ; ) Endret 15. september 2009 av Malabarisk Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 "Hva synes du om den nye singleplayer-delen?" Hva skal dette bety? Ny i forhold til eneren eller ny singelplayer i geoW2? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Det kom en DLC med en ny singleplayer bane for ikke så lenge siden. Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Det kom en DLC med en ny singleplayer bane for ikke så lenge siden. Som er en del av den opprinnelige historien? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Ja, det er en deleted scene fra der hvor de er i locust undergrunden. Lenke til kommentar
Skalle Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=585049 Dette var ikke særlig gøy å høre. Greit nok at det sikkert blir et fetere spill pga nye muligheter på ny spillgenerasjon, men er redd Gears blir litt "død" etter 4-5 år. Kan jo være omvendt også, at spillet har da lagt så lenge på hylla at det er et must å få det nye og alle gamle "feil" ved forrige spill er glemt. Synes likevel det var lenge å vente. Hva mener dere? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Helt greit egentlig, da får dem mer enn nok tid til å rette opp de feilene som er der nå. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg synes det ikke er greit. Jeg vil veldig gjerne finne ut hva i hel**** som skjer videre i historien.. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Neste Gears bør ha en mye bedre onlinedel en Gears 2 har, ser nesten ingen spiller det mer på min liste, kansje det er dødt før 1 år er omme, Gears Of War varte mye lengre enn 2eren så. Så ser jeg faktisk at folk begynner å vende tilbake til Gears Of War noe som er bra for meg siden jeg spiller det daglig enda. Beste spillet på 360 ingen tvil og onlinedelen er super!! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Kanskje fordi du bare har random folk på vennelista di det? På min venneliste er det 50/50 nesten(bortsett fra kanskje en del av halvparten av GOW2 også spiller COD: WaW) nå i Halo 3:ODST/Halo 3-tiden som er nå. Uansett har jeg alltid noen til å spille Gears2 med nærmest. Hvertfall når jeg har lyst, og det selv klokka 6 om morran på en mandag med en fyr her i forrige uke Ulikt PS3 til tider, så spiller faktisk 360-folk flere spill enn bare Halo og Gears som er klassikerne... Endret 26. september 2009 av Maury Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Så du kaller gamer.no folk for randoms Dem fleste jeg har er faktisk herfra så det holder ikke... Klanen min og andre som er eldre spiller Gears 1 enda, dem gjør jeg kan beholde Live i sjakk, uten dem så vet ikke hva jeg skulle ha gjort... Skjønte ikke hva du mente med ulikt PS3 men men, lukter vondt av den kommentaren der... Endret 26. september 2009 av Toman Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Klanen din er whinere Hvis du mener det er så lægg hele tiden så overragerer du, eller er usansynelig mye i matcher hvor hostene lagger(kanskje problemet ligger i dere istendenfor andre hele tiden?). Spiller nesten kjempefint hver dag, i gjennomsnitt er vel bare 1/4 matcher laggete. Å det er bedre hva jeg har opplevd på HaloWars(hvertfall i starten), GTA IV, BF1943 og COD4 den siste tida på Live. Edit: Hehe, nei alle på vennelista mi på PS3 spiller enten LBP eller MGS Online Endret 26. september 2009 av Maury Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå