Lakus Skrevet 8. august 2009 Forfatter Del Skrevet 8. august 2009 Da regner jeg med at du er med i kveld? ^_^ Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Me tu, så jeg er med på den my metrosexual freind Du vet hva som skjer hvis ikke du anerkjenner drugiS som den mest metroseksuelle. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Er med på de jeg mangler. Det 30 siste på den til wave 40 og alle til den på wave 50. Tror jeg spilte til 20 på et snowblind-map før jeg ga meg. Edit: Sigurd, du må se episoden av South Park som heter "South Park Is Gay". Endret 8. august 2009 av Laland Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Icy Dead People har jeg, men jeg er med på de fra Dark Corners vi ikke tok i går. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Da sier vi det. Gears of War 2 på kveldinga! Skal prøve en kablet kontroll idag. Har en liten misstanke om at de er hakket mer responsive.. Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Da regner jeg med at du er med i kveld? ^_^ Jeg tørr faktisk ikke å love ut noe den neste uken.. Har pakket ned utstyret siden jeg reiser på hybel'n i morra. Studentstart på mandag Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Da sier vi det. Gears of War 2 på kveldinga! Skal prøve en kablet kontroll idag. Har en liten misstanke om at de er hakket mer responsive.. Det er den sikkert. Den veier også mindre, så jeg bruker omtrent kun kontrolleren min som er kablet, selv om jeg har 3 trådløse. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Gears Of War 2 er full av bugs enda, når jeg skal sjekke "achivementsdagboka" i spillet så er det ingenting der, hva er galt da? Da kan jeg aldri se hvordan jeg ligger ann, og ranked for meg er altfor mye lagg... Lenke til kommentar
Erik Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) La merke til at jeg var den eneste som fant det nye SP DCL'et til å være et lite adrenalin kick. Skjul Spilte gjennom det i Coop, stealth og Laland og meg hadde kommet ned ved brua og han løp forbi Grinder'n og jeg løper nesten rett i den så jeg slenger meg tilbake i cover og den stod og sniffa lenge før den gikk videre. Da dunka hjerte fort, heftigesaker. Endret 25. august 2009 av Erik Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Haha, stemmer det! Til tider tok det jo helt av.. Vi brukte litt tid på den aller siste kampen! ^_^ Lenke til kommentar
Erik Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Og MP-maps'a var awesome! En samling av 7 konge maps, varierte og spennende. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Der er vi også enige. For første gang likte jeg alle MP-banene. Liker stoore baner! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Jeg bare diltet etter Maury da jeg spilte gjennom. Spennende var det likevel, for jeg holdt på å drite meg ut ved et par anledninger. Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Prøvde å spille GoW2 over Internett i dag, men den sto fast i matchmaking-prosessen. Det står "Searching for teammates" hele tiden. Dette skjer uansett hvilken gameplay mode jeg velger. Jeg har Internett-tilgang via 360-en, og får logga meg på Xbox Live. Jeg har ingen programmer som sluker båndbredde. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Har du sjekket om du har strict nat? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Hvor lenge søker den før du avbryter det på en eller annen måte? Gears of War 2 har for vane å bruke rimelig lang tid på å finne matcher. Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Mener den sto i 15-20 minutter. Bruker det å ta så lang tid? Edit: Nå virker det. Kjørte analyseverktøyet på 360-en. Er level 6 nå. Med voice og skikkelig samarbeid er dette sykt gøy! Endret 28. august 2009 av Zarunil Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Planer for helga? Dobbel XP i helga for alle spill, pluss horde vil få noe dilldall og. Got plans for this Labor Day weekend? Cancel them, because you’re going to be busy gearing up for battle in a Gears 2 multiplayer double XP event! From September 4 through 8, earn double experience for all games, plus an experience bonus of 500 for the winning team in a Public competitive multiplayer match. Plus, in Horde, matches default to Hardcore difficulty, with every tenth wave populated entirely by Sires. Get ready for action! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Er kanskje i London til helgen, men hvis ikke så det unektelig lovende ut. Moro å få spilt litt igjen! Det eneste jeg missliker er de fortsatt altfor lange søketidene. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. august 2009 Forfatter Del Skrevet 31. august 2009 Jeg har ikke nett til helgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå