Gå til innhold

Gears of War Kafèen

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er med på de jeg mangler. Det 30 siste på den til wave 40 og alle til den på wave 50. Tror jeg spilte til 20 på et snowblind-map før jeg ga meg.

Edit: Sigurd, du må se episoden av South Park som heter "South Park Is Gay".

Endret av Laland
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

La merke til at jeg var den eneste som fant det nye SP DCL'et til å være et lite adrenalin kick.

Skjul
Spilte gjennom det i Coop, stealth og Laland og meg hadde kommet ned ved brua og han løp forbi Grinder'n og jeg løper nesten rett i den så jeg slenger meg tilbake i cover og den stod og sniffa lenge før den gikk videre. Da dunka hjerte fort, heftigesaker.
Endret av Erik
Lenke til kommentar

Prøvde å spille GoW2 over Internett i dag, men den sto fast i matchmaking-prosessen. Det står "Searching for teammates" hele tiden. Dette skjer uansett hvilken gameplay mode jeg velger.

Jeg har Internett-tilgang via 360-en, og får logga meg på Xbox Live. Jeg har ingen programmer som sluker båndbredde.

Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar

Planer for helga?

Dobbel XP i helga for alle spill, pluss horde vil få noe dilldall og.

Got plans for this Labor Day weekend? Cancel them, because you’re going to be busy gearing up for battle in a Gears 2 multiplayer double XP event! From September 4 through 8, earn double experience for all games, plus an experience bonus of 500 for the winning team in a Public competitive multiplayer match. Plus, in Horde, matches default to Hardcore difficulty, with every tenth wave populated entirely by Sires. Get ready for action!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...