Toman18 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Si ifra når det blir litt hording på Gears Of War 2 Jeg har fått dilla på Gears Of War 1 igjen!! Har vel spilt det 15 timer mp på 2 dager hehe Godt å høre noen liker meg ihvertfall å ha med på Gears 2!! Endret 7. august 2009 av Toman Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 Jeg må prøve å få blitt med på gears 1 jeg og. Savner det spillet. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Faen, hva skjer med at Gears of War 2 er så bøgga når det er ting du virkelig irriterer deg over. Nå spilte jeg 50/50 runder på Horde på Nowhere(og faktisk på public i tilegg!!). Også får jeg ikke achievementen? Står 50 av 50 i achievement-progressen men den er ikke unlocka enda og fikk heller ikke poengene til scoren min. Lenke til kommentar
EtFjernetNavn Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Du må også ha nådd xp-level 50 for å åpne denne achievementen. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Selvfølgelig, glemte det. Forklarte hvorfor ingen av de andre gutta fikk den heller.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 Spilte dere i natt?! Goddamn, hvorfor logget jeg ikke på? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Bare jeg med noen amerikanske. Første gang jeg har vært borti en horde på public hvor hosten faktisk er med til horde 50 siden Dark Corners kom. Vi var 4 omtrent hele matchen, men vi nådde og tok ferdig level 50 på Nowhere. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 Er det noen som blir med på Horde i dag? Jeg har bare en (kanskje to) dager på med å få hordet på før jeg flytter og dermed mister nettet. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Tenkte å spille en god del Fallout 3 idag, og hører rykter om at Live er nede, men ingenting er umulig. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Bare si hvilke maps jeg trenger, så er jeg sikkert med. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 You will need the Dak Corners Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Er med lett engang i kveld. Tar det med ro i kveld, venter med drikking og festing til å morra. For cranky til å gå ut i dag, fordi de forbanna naboene mine bestemmer seg for å ødelegge skjønhetsøvnen jeg hadde etter Gears i natt ved å sage som det skulle vært et jævela sagbruk her. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Javel, da får jeg vel skaffe meg det. Hvilke waves mangler du/dere/vi? Da kjøpte jeg Dark Corners for å leke med dere. AmEx på Xbox er very nice! Endret 7. august 2009 av drugiS Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 Jeg mangler alle... såeeeh Men jeg må løpe å hente kontrolleren min først. Pakket den ned ved en feil tidligere i dag. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Sånn nå er det bare å ranke opp til lvl 40 og 50, da har jeg tatt horde opp til nok for å få "Blood on the Sand" og "Am I Only Dreaming?" Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Jeg har mye strevsom horde foran meg ennå. Får håpe vi er litt flere enn 3 stykker på det jeg har igjen av waves. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Jeg trenger fortsatt til wave 50 på en Snowblind bane.. :-/ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. august 2009 Forfatter Del Skrevet 8. august 2009 Jeg har mye strevsom horde foran meg ennå. Får håpe vi er litt flere enn 3 stykker på det jeg har igjen av waves. jeg vil være med! Jeg må bare få hentet kontrolleren min. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Jeg trenger fortsatt til wave 50 på en Snowblind bane.. :-/ Me tu, så jeg er med på den my metrosexual freind Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Jeg trenger fortsatt til wave 50 på en Snowblind bane.. :-/ Har ikke hatt tid til å spille Gears i hele tatt jeg, så jeg mangler ALT!! Bare så du vet det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå