Gå til innhold

Gears of War Kafèen

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, alltid gøy å danse med Roger og Daniel mens jeg skyter ned locust. Desverre tok jeg å brakk nakken på begge to gangske kjapt. Synd jeg jobber kveld fram til torsdag, var litt keen på å ta ferdig kanskje de 10 levelene jeg har igjen på Allfathers Garden og Memorial. Også kanskje forsettet på de 40 jeg har igjen på Nowhere.

Lenke til kommentar

Oh, man. I dag er første gangen jeg fyrer opp gears på det nye anlegget mitt og jeg må si jeg ble litt hekta igjen. Deilige lydeffekter. Har dog kun spilt bittelitt Horde og kjørt igjennom Road to Ruin så vet ikke om multiplayeren klarer å hekte seg fast i meg igjen.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Er i spania, og har brukt 82,00kr paa aa faa lastet ned Dark Corners, saa staar det at det ikke er tilgjengelig her jeg er.. <_<

Lenke til kommentar

Du får ta noen runder sammen med meg og andre(laland kanskje, han og Toman er betryggende å ha med på lag i horde hvertfall) i dag da. :p

Hater at jeg har så jævela få venner på vennelista som er keen på horde. Alle gamer bare vanlig MP, er litt keen på å gjort ferdig alle achievementen til disse map`ene. Siden jeg nesten ikke gjort en døyt av de andre. Så bare for all som sagt, legg til meg for HORDE!!!

Lenke til kommentar

Ja, jeg skal prøve å få slengt meg med. Du/dere får sende meg invites om dere ser meg så skal jeg se om jeg får joinet dere. Prøvde å joine deg (Maury), men det gikk jo ikke så regner med at no andre må hoste om jeg skal få blitt med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...