iStephano Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Har spilt gjennom den `deletet scene` og ale de nye MP mappene. Jeg bare elsker det. Jo mer Gears jo bedre spør du meg. Av de nye MP mappene så liker jeg så og si alle. Unntatt Memorial, dette mappet er trangt og rotete synes jeg. Allfather Gardens pluss Saturary, tror den heter det. Er fantastisk!!! Snakk om deilig stemmning og nydelig grafikk som er laget her. DIGG! Spilt i hele dag, ingen problem. Kun en Match der ting bugga seg for alle. ( Uber Lag) Men delt dette utover minst 8 timer uten problemer er jeg fornøyd! Epic har laget en epic pakke her. Beste hittil! (PS: Toman, jeg ringte telenor i dag og fikk stillt inn routeren min på nytt. Nå sitter jeg med åpne porter der de skal være åpne samt de fikset på en innstilling. Har ingen problemer med og spille gears nå. Gears er fantastisk prippen på dette. Veit du om du har åpnet portene dine for Xbox Live? ) Lenke til kommentar
Puro Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) By now you’ve had time to dig into some of the new battlefields of Dark Corners, get a sense of the power weapons and best ambush locations, and develop some strategies. You might be thinking you’re pretty good. But are you good enough to take on Epic Games on their own turf? You’ll have your chance Friday, July 31, when the developers themselves will be taking all comers in a special Gears 2 multiplayer event. Those champions of brutality at Epic Games will be hosting Dark Corners multiplayer matches on Xbox LIVE starting this Friday, July 31, from 4 P.M. Eastern Time (1 P.M. Pacific Time) through 7 P.M. Eastern Time (4 P.M. Pacific Time). Look for the following gamertags to join in the action: * EpicDarkCorner1 * EpicDarkCorner2 * EpicDarkCorner3 * EpicDarkCorner4 * EpicDarkCorner5 * EpicDarkCorner6 * EpicDarkCorner7 * EpicDarkCorner8 * EpicDarkCorner9 * EpicDarkCorner0 Kilde: http://gearsofwar.xbox.com/Templates/Secondary.aspx?id=1732 Synd jeg har bursdag den dagen og IKKE DC pack, har så sinnsykt lyst til å denge litt Epic. Endret 29. juli 2009 av Puro Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Har sett på alle banene og spilt igjennom Road To Ruin med begge valgene, og hittil er dette den absolutt beste pakken. Liker samtlige nye kart! Liker hvor store alle sammen er. Epic har fått til noe denne gangen. Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Den banen som heter "nowhere" er bare helt fantastisk! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Enig! Skulle sånn ha eid noen Epic folk på den banen Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Satan, hvorfor har ikke jeg nett. Skulle så gjerne ha kost meg med matcher mot Epic folka! Lenke til kommentar
Savvern Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 å finne matcher mot Epic er vel omtrent like vanskelig som å finne matcher mot Bungie på Bungie day når folk som slo dem fikk Recon armor:P MEN! det får folk til å spille i samme playlist, noe som gjør at en finner andre spillere mye fortere enn vanlig Lenke til kommentar
Essem Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Satser ikke på å møte noen fra Epic selv om jeg søker mens de er på. Er vel egentlig ingen grunn til å prøve engang. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Har spilt gjennom den `deletet scene` og ale de nye MP mappene. Jeg bare elsker det. Jo mer Gears jo bedre spør du meg. Av de nye MP mappene så liker jeg så og si alle. Unntatt Memorial, dette mappet er trangt og rotete synes jeg. Allfather Gardens pluss Saturary, tror den heter det. Er fantastisk!!! Snakk om deilig stemmning og nydelig grafikk som er laget her. DIGG! Spilt i hele dag, ingen problem. Kun en Match der ting bugga seg for alle. ( Uber Lag) Men delt dette utover minst 8 timer uten problemer er jeg fornøyd! Epic har laget en epic pakke her. Beste hittil! (PS: Toman, jeg ringte telenor i dag og fikk stillt inn routeren min på nytt. Nå sitter jeg med åpne porter der de skal være åpne samt de fikset på en innstilling. Har ingen problemer med og spille gears nå. Gears er fantastisk prippen på dette. Veit du om du har åpnet portene dine for Xbox Live? ) Ja jeg tror jeg har fikset mine episke problemene jeg hadde med strict, men send en melding her på gamer.no viss du vil ha meg med på Gears 2, viss du har mic da Lenke til kommentar
Savvern Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Satser ikke på å møte noen fra Epic selv om jeg søker mens de er på. Er vel egentlig ingen grunn til å prøve engang. Det gjør ikke jeg heller, men det er jo så klart kjekt at mange andre gjør det, slik at vi får flere games, hvis du skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Ok lasta ned dark corners men siden fammen okkuperer stua hele dagen så må jeg nok vente til kveldinga før jeg får spilt. Noen som har lyst til å slite ut fingertuppene i kveld/natt? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Noen som keen på horde på et Dark Corners-map i kveld? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Er det noen som har 800 ubrukte MS poeng å gi bort? Jeg vil ha Dark corners nå Jeg gir selvsagt tilbake om noen har Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. august 2009 Forfatter Del Skrevet 2. august 2009 Noen som keen på horde på et Dark Corners-map i kveld? Jeg ser for meg at jeg logger på i dag for å horde litt på de nye mapsa. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. august 2009 Forfatter Del Skrevet 2. august 2009 Ble ikke noe Horde i dag (Kino), men satt opp en ny poll i sammenheng med Dark Corners og All Fronts. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Likte de nye MP banene (har alltid vært fan av store baner), men Road to Ruin skuffet. Altfor mye dødtid (åpne nye dører) og dårlig plasserte checkpoints. Billig måte å lage forskjell på valgmulighetene på starten, så den skuffet. Ikke særlig underholdende. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Jeg er gangske enig i Laland. Faktisk jeg føler at jeg er Laland noen ganger...haha neida. Men ja, det virka altfor mye av det samme. Selv om jeg synes det var et greit plot å lage et ekstra kapittel av. Skulle vært flere sånne valg i orginalen, med "stealth" og blazings!!! Lakus: Horde etter 5 i morra ettermiddag engang? Er slave fram til 5 i morgen ettermiddag, men etter det er jeg keen. Gjerne join med flere, folk som er lysten på å værra med kan bare legge meg til. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Er hjemme "tidlig kveld" (4-7), så skal jeg nullstille og selge iPhone'n min, så er med fra halv fem-halv åtte og utover. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. august 2009 Forfatter Del Skrevet 2. august 2009 Høres flott ut. See you tomorrow. Lurer på om jeg skal fyke igjennom SP DLC'en alene i morgen også. Bare for å ha spilt den. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Viss det er noen som vil ha meg med så gjerne gi beskjed Men da må jeg spille på broren min sin 360 da min har en fried nettverkskabel pga lynet... Kansje jeg kan bli med deg Lakus på singelplayeren , viss du vil ha meg med da Endret 3. august 2009 av Toman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå