Gå til innhold

Gears of War Kafèen

Lakus

Anbefalte innlegg

Har spilt gjennom den `deletet scene` og ale de nye MP mappene. Jeg bare elsker det. Jo mer Gears jo bedre spør du meg.

Av de nye MP mappene så liker jeg så og si alle. Unntatt Memorial, dette mappet er trangt og rotete synes jeg.

Allfather Gardens pluss Saturary, tror den heter det. Er fantastisk!!! Snakk om deilig stemmning og nydelig grafikk som er laget her. DIGG!

Spilt i hele dag, ingen problem. Kun en Match der ting bugga seg for alle. ( Uber Lag) Men delt dette utover minst 8 timer uten problemer er jeg fornøyd!

Epic har laget en epic pakke her. Beste hittil!

(PS: Toman, jeg ringte telenor i dag og fikk stillt inn routeren min på nytt. Nå sitter jeg med åpne porter der de skal være åpne samt de fikset på en innstilling. Har ingen problemer med og spille gears nå. Gears er fantastisk prippen på dette. Veit du om du har åpnet portene dine for Xbox Live? )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
By now you’ve had time to dig into some of the new battlefields of Dark Corners, get a sense of the power weapons and best ambush locations, and develop some strategies. You might be thinking you’re pretty good. But are you good enough to take on Epic Games on their own turf? You’ll have your chance Friday, July 31, when the developers themselves will be taking all comers in a special Gears 2 multiplayer event.

Those champions of brutality at Epic Games will be hosting Dark Corners multiplayer matches on Xbox LIVE starting this Friday, July 31, from 4 P.M. Eastern Time (1 P.M. Pacific Time) through 7 P.M. Eastern Time (4 P.M. Pacific Time). Look for the following gamertags to join in the action:

* EpicDarkCorner1

* EpicDarkCorner2

* EpicDarkCorner3

* EpicDarkCorner4

* EpicDarkCorner5

* EpicDarkCorner6

* EpicDarkCorner7

* EpicDarkCorner8

* EpicDarkCorner9

* EpicDarkCorner0

Kilde: http://gearsofwar.xbox.com/Templates/Secondary.aspx?id=1732

Synd jeg har bursdag den dagen og IKKE DC pack, har så sinnsykt lyst til å denge litt Epic.:D

Endret av Puro
Lenke til kommentar

å finne matcher mot Epic er vel omtrent like vanskelig som å finne matcher mot Bungie på Bungie day når folk som slo dem fikk Recon armor:P

MEN! det får folk til å spille i samme playlist, noe som gjør at en finner andre spillere mye fortere enn vanlig :)

Lenke til kommentar
Har spilt gjennom den `deletet scene` og ale de nye MP mappene. Jeg bare elsker det. Jo mer Gears jo bedre spør du meg.

Av de nye MP mappene så liker jeg så og si alle. Unntatt Memorial, dette mappet er trangt og rotete synes jeg.

Allfather Gardens pluss Saturary, tror den heter det. Er fantastisk!!! Snakk om deilig stemmning og nydelig grafikk som er laget her. DIGG!

Spilt i hele dag, ingen problem. Kun en Match der ting bugga seg for alle. ( Uber Lag) Men delt dette utover minst 8 timer uten problemer er jeg fornøyd!

Epic har laget en epic pakke her. Beste hittil!

(PS: Toman, jeg ringte telenor i dag og fikk stillt inn routeren min på nytt. Nå sitter jeg med åpne porter der de skal være åpne samt de fikset på en innstilling. Har ingen problemer med og spille gears nå. Gears er fantastisk prippen på dette. Veit du om du har åpnet portene dine for Xbox Live? )

Ja jeg tror jeg har fikset mine episke problemene jeg hadde med strict, men send en melding her på gamer.no viss du vil ha meg med på Gears 2, viss du har mic da :p

Lenke til kommentar
Satser ikke på å møte noen fra Epic selv om jeg søker mens de er på. Er vel egentlig ingen grunn til å prøve engang.

Det gjør ikke jeg heller, men det er jo så klart kjekt at mange andre gjør det, slik at vi får flere games, hvis du skjønner hva jeg mener :p

Lenke til kommentar

Likte de nye MP banene (har alltid vært fan av store baner), men Road to Ruin skuffet. Altfor mye dødtid (åpne nye dører) og dårlig plasserte checkpoints. Billig måte å lage forskjell på valgmulighetene på starten, så den skuffet. Ikke særlig underholdende.

Lenke til kommentar

Jeg er gangske enig i Laland. Faktisk jeg føler at jeg er Laland noen ganger...haha neida. Men ja, det virka altfor mye av det samme. Selv om jeg synes det var et greit plot å lage et ekstra kapittel av. Skulle vært flere sånne valg i orginalen, med "stealth" og blazings!!!

Lakus: Horde etter 5 i morra ettermiddag engang? Er slave fram til 5 i morgen ettermiddag, men etter det er jeg keen. Gjerne join med flere, folk som er lysten på å værra med kan bare legge meg til.

Lenke til kommentar

Viss det er noen som vil ha meg med så gjerne gi beskjed :)

Men da må jeg spille på broren min sin 360 da min har en fried nettverkskabel pga lynet...

Kansje jeg kan bli med deg Lakus på singelplayeren :), viss du vil ha meg med da :p

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...