Lakus Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 Jeg kommer sikkert ikke til å spille det før rundt de tider uansett, så da kan vi jo spille sammen ^_^ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Jeg kommer ikke til å spille det før oktober/november.. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Gimme Gears2, er ikke no pro enda, vi holdt på med Horde og han som hosta, eller ho, bare quitta på wave 11-12, ukult. Add moi >: Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2009 Gears of War director Len Wiseman and writer Chris Morgan have appeared at the Gears of War panel during this year’s San Diego Comic-Con with some more details of the movie. Wiseman debunked rumours of The Rock playing Marcus Fenix, claiming that “a Doom connection would not be smart for us”. But he did give ideas about who he wants to play Maria Santiago, the wife of Dominic Santiago: Kate Beckinsale, with Wiseman believing he has “a shot” at getting her. The director also claimed that he’d love to see female COGs join the battle. Writer Chris Morgan revealed that Emergence Day, the day when the Locust first attacked humanity, will feature: “Emergence Day is making its way into the film. That will be big.” Other than that, there’s no production stills, concept art or casting from the project yet. But writer Morgan did comment on the tone of the characters: “Even though the world is literally at an end, [Delta Squad] still joke. They have real emotion and compassion.” My money’s on Bill Murray for Marcus Fenix. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Noen som veit når i morra Dark Corner kommer på Live? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Jeg kommer ikke til å spille det før oktober/november.. WHY? Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Noen som veit når i morra Dark Corner kommer på Live? Er vel rundt 12:00 - 13:00 som normalt vel?? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Nice! Må bare få skaffa meg de poengene da Lenke til kommentar
Savvern Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 CliffyB: "keep your eyes open on the highway, you might see an old friend from Gears 1" gleder meeeg!! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Gammel venn? Hvem/hva kan det være? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Nå er forresten Dark Corners og All fronts ute Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) Ferdig lastet ned! skal starte å spille i det jeg snakker EDIT: Er kommet til den andre scenen etter at du finner fraklin, utrloig bra action! EDIT2: WTF, det var vist siste scenen Trodde det skulle være litt lengre enn det her. Endret 28. juli 2009 av Ateuz Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Gammel venn? Hvem/hva kan det være? Nå? Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) Lasta pakken ned men angrer noe sykt Endret 28. juli 2009 av Toman Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Har ikke kjøpt det enda, har ikke poeng til det. Har lyst på de nye kartene, though.. men vet ikke hvor mye lenger levetid Gears 2 har når MW2 er ute. Lenke til kommentar
Savvern Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Gammel venn? Hvem/hva kan det være? Nå? Var bare Franklin, en av meatflagene/han Dom snakker med når du skal hente Junkeren i Gears 1 jeg håpet på en Berserker, eller av en eller annen ulogisk grunn RAAM Lenke til kommentar
Essem Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 RAAM har jeg drept, så han ser vi nok ikke igjen. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Var nok derfor han sa ulogisk Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2009 Kjøpte det i dag da jeg ikke hadde stort annet å gjøre, men fant u at jeg heller ville spille BUrnout Paradise. Så nå ligger det på harddisken og bare venter. Jeg har det iallefall da om situssjonen skulle snike seg frem. Dessuten har jeg ikke fullført spillet på Insane enda og kan vel spille DLC'en samtidig som jeg kjører gjennom på Insane. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå