lonnj89 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Gleder meg ikke særlig fordi jeg ikke har nettverkskabel til 360en i stuen og rommet er litt i drøyeste varmt å game Gears Of War 2.. Den double XP skulle komt neste uke eller til vinteren for da hadde jeg kansje levlet meg opp til 26 Da er det bare å kjøpe seg en lenger kabel Cat5 nettverkskabler kan faktisk være 100 meter (Over det så begynner signalene å bli dårlige) Så det er en dårlig unnskylding, Toman Personlig så har jeg ikke spilt Gears skikkelig på leeenge, er rett og slett lei. Det som er morsomt er å ta en fight i Gears 1 i ny og ned, sammens med clan kameratene Men ellers så blir det lite spilling. Bortsett ifra utover nå da, kjøpt meg Worms 2: Armageddon i går Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 http://gearsforums.epicgames.com/showthread.php?t=686830 Faen, enda har ikke Epic Games funnet den buggen som gjør at du ikke har våpen Det der har skjedd meg mangen ganger, ingen våpen no fun... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Å spille Guardian, bli lederen, og å være uten våpen er f*en meg så bittert som det kan bli. Særlig hvis de tidligere rundene har fått det til å bli 2-2. Ødelegger hele opplevelsen! Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Jeg har mistet våpen i alle gamemodene, men da gjør jeg det enkelt å greit. Drar ut nettkabelen fra 360en og quitter shiten Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 En vel så irriterende bug er når det andre laget får to ledere. Det blir omtrent umulig å vinne. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 TU4 er ute. :-) http://xbox.joystiq.com/2009/07/03/gears-o...ate-4-now-live/ Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Og nok en gang oversvømmes Gears of War-forumet av folk som klager på røykgranaten. Lurer på hvordan den er nå, må få testet det så snart som mulig. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2009 Ny - og fantasiløs - poll. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Hvordan er røykgranatene? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Nå skal jeg prøve meg på en runde uten å være i party med noen. Håper det blir bedre enn tidligere. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Første runde over, og hittil.. mye det samme? Røykgranatene er gode (stunner, dytter ikke ned) og laggen er mindre. Men den er der fortsatt, sammen med en haug av nye glitcher. Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Nå er det utrolig lenge siden jeg har spilt Gears 2, og egentlig ganske lenge siden jeg har interesert meg for Gears 2, så kan noen forklare meg kort hva TU4 inneholder?? :rolleyes: Ble litt mye Gears 2 en liten stund, derfor jeg har vært litt fraværende... Ikke det at jeg ikke liker Gissj altså, bare så det er sagt Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Jeg vil gjerne forklare kort hva TU4 inneholder, Anolop. Desverre klarer jeg det ikke, så du må nesten lese den lange versjonen: http://www.innlegg.no/index.php?s=&sho...st&p=145943 Kjipt at det er kommet nye glitcher, hvis det er sant hva Laland sier. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Vel, en jeg ikke har opplevd før, var som leder på river. Hadde blitt downet, en på det andre laget henrettet meg, men av vane fortsatte jeg å hamre inn A og reiste meg (etter å ha blitt drept!) og fortsatte til å vinne runden. Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Den er litt kjip da Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 All fronts collection på marketplace allerede? Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Den er ikke der nå nei.. Hvor har du det fra?? :o Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Den var der tidligere, til halv pris :o. I vært fall i følge Kotaku.com. Endret 17. juli 2009 av nypis Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 All Fronts: Nowhere - Guardian Gameplay Skjul All Fronts: Garden - Annex Gameplay Skjul All Fronts: Sanctuary - Annex Gameplay Skjul All Fronts: Highway - Guardian Gameplay Skjul Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 SWEET!!! Det som er litt synd, er at jeg ikke får tid til å spille dette før rundt 4-5. august Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå