Gå til innhold

Gears of War Kafèen

Lakus

Anbefalte innlegg

Gleder meg ikke særlig fordi jeg ikke har nettverkskabel til 360en i stuen og rommet er litt i drøyeste varmt å game Gears Of War 2.. Den double XP skulle komt neste uke eller til vinteren for da hadde jeg kansje levlet meg opp til 26 :p

Da er det bare å kjøpe seg en lenger kabel :D Cat5 nettverkskabler kan faktisk være 100 meter (Over det så begynner signalene å bli dårlige) Så det er en dårlig unnskylding, Toman :p

Personlig så har jeg ikke spilt Gears skikkelig på leeenge, er rett og slett lei. Det som er morsomt er å ta en fight i Gears 1 i ny og ned, sammens med clan kameratene :) Men ellers så blir det lite spilling.

Bortsett ifra utover nå da, kjøpt meg Worms 2: Armageddon i går :ph34r:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er det utrolig lenge siden jeg har spilt Gears 2, og egentlig ganske lenge siden jeg har interesert meg for Gears 2, så kan noen forklare meg kort hva TU4 inneholder?? :rolleyes:

Ble litt mye Gears 2 en liten stund, derfor jeg har vært litt fraværende... Ikke det at jeg ikke liker Gissj altså, bare så det er sagt :D

Lenke til kommentar

Vel, en jeg ikke har opplevd før, var som leder på river. Hadde blitt downet, en på det andre laget henrettet meg, men av vane fortsatte jeg å hamre inn A og reiste meg (etter å ha blitt drept!) og fortsatte til å vinne runden.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...