Gå til innhold

Gears of War Kafèen


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja og hva så? Samma og jeg sier det på et forumet at Gears 2 feiler betyr ikke at folk kan hate meg og kalle meg en "fanboy" av Sony og "ork å ha alle maskinene, du trenger bare en 360"

 

Føler brukerbasen til 360en har blitt værre fra 2008 og utover. Er nesten ikke mer folk som tolerer at man har flere maskiner og snakker fint om andre spill til 360en. På Live så må det kun gå i 360 er best, Live er best, Gears 2 er best. Sånn sier ikke dem folkene jeg spiller på PS3en som har bare PS3... Dem respekterer at jeg har mer maskiner og tolerer jeg sier Fallout 3 er bedre på 360 en PS3 :p

Endret av Toman
Lenke til kommentar
Ja og hva så? Samma og jeg sier det på et forumet at Gears 2 feiler betyr ikke at folk kan hate meg og kalle meg en "fanboy" av Sony og "ork å ha alle maskinene, du trenger bare en 360"

 

Føler brukerbasen til 360en har blitt værre fra 2008 og utover. Er nesten ikke mer folk som tolerer at man har flere maskiner og snakker fint om andre spill til 360en. På Live så må det kun gå i 360 er best, Live er best, Gears 2 er best. Sånn sier ikke dem folkene jeg spiller på PS3en som har bare PS3... Dem respekterer at jeg har mer maskiner og tolerer jeg sier Fallout 3 er bedre på 360 en PS3 :p

Kom igjen, hvem har sagt det jeg har markert der? Det kan ikke være mange. Du anklager absolutt alle som er uenige med deg for å være xbots.. men hvis noen kaller deg PS3fanboy blir du som en vill apekatt på narkotika.

 

Foruten det har jeg litt på følelsen av at Shicca/andre mods gir meg en ban om jeg sier meningen min om posten din(:unsure:) så derfor sier jeg det ikke.

Endret av iharal3
Lenke til kommentar

Hvorfor i all verden snakker dere om konsoller og fanboyisme i denne tråden? Dette er en tråd for diskusjon og generelt snakk om Gears of War, ikke hvorvidt det finnes andre konsoller som er like gode som 360. Det kan godt hende at både PS3 og Nintendo Wii har sine kvaliteter, men det trenger man altså ikke å rope ut om i denne tråden. Finnes en egen kategori under Konsoll-kategorien som heter "Felles". Her kan man opprette tråder/emner for diskusjon og debatt rundt likheter og forskjeller mellom konsollene. Så fra og med nå regner jeg med at alle holder seg for gode til off-topic og diskuterer Gears of War. Off-topic innlegg vil bli slettet i tråd med retningslinjene, og advarselsøkninger utdeles. :)

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Gleder meg ikke særlig fordi jeg ikke har nettverkskabel til 360en i stuen og rommet er litt i drøyeste varmt å game Gears Of War 2.. Den double XP skulle komt neste uke eller til vinteren for da hadde jeg kansje levlet meg opp til 26 :p

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Så på gametrailer sitt review her om dagen, tror jeg aldri gjorde det. Etter og ha sett det så fikk jeg så mye gode minner tilbake! Den tiden jeg spilte det var det så utrolig kult og det er et kvalitets spill!

 

Tror jeg må spille litt MP på de gamle mappene snart for og "mimmre" litt og de gode dagene ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...